23:50 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مهران

۳۳ میلیارد پول کلاهبرداری شده به مردم برگردانده شد
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دامنه کلاهبرداری خدمات ارزش افزوده بسیار گسترده است و ما تنها در یک پرونده ۳۳ میلیارد که کلاهبرداری شده بود را به مردم برگرداندیم.
افزایش ۵۳۷ درصدی تماس با ۱۱۰ در مهران
پایگاه خبری راد: دبیرقرارگاه اربعین معاونت عملیات ناجا مستقر در مهران از افزایش ۵۳۷درصدی تماس‌های ۱۱۰ مردم نسبت به سال قبل در ایام اربعین خبر داد.
در بازار مسکن غرب پایتخت چه خبر است؟
پایگاه خبری راد: با وجودی که قیمت مسکن در منطقه ۵ واقع در غرب تهران ۱۰۱ درصد رشد کرده، معاملات مسکن در آن‌جا ۵۶ درصد نسبت به سال قبل افت کرده است؛ افتی که باعث شد این منطقه پیشتازی خود را در تورم ملکی از دست بدهد.
تولید تجمعی میدان نفتی آذر از مرز ۲۰ میلیون بشکه گذشت
پایگاه خبری راد: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است میزان برداشت نفت از میدان مشترک آذر در نیمه‌ی دوم سال ١٣٩٨ از حدود ۳۰ هزار بشکه به ۶۵ هزار بشکه در روز برسد، البته براساس گفته‌های مدیر پروژه راه‌اندازی، بهره برداری، تعمیرات و نگهداری میدان نفتی آذر، میزان تولید تجمعی در اردیبهشت ۱۳۹۸ از مرز ۲۰ میلیون بشکه عبور کرده است.
شرایط خوب تاپیکو در بازار سرمایه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول از افزایش ۵۰ درصدی فروش و سه برابری سود این هلدینگ در شش ماهه نخست سال گذشته خبر داد.
دلیل سیل لرستان چیست؟
پایگاه خبری راد: عضو هیأت علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری با اشاره به اینکه از ۴ تا ۱۳ فروردین حوضه کشکان لرستان، ۲۹۰ میلیمتر بارش دریافت کرد، گفت: در لرستان تداوم بارش باعث تشدید ویرانی سیل شد.
فشار بانک‌ها به بدهکاران سیل‌زده جای نگرانی دارد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس گفت: فشار بانک‌ها به بدهکاران سیل زده و ضامن‌های آنان جای نگرانی دارد. بانک‌ها بایستی در شرایط فعلی مردم را درک کرده و با تمدید و استمهال تسهیلات اقدام لازم را به عمل آورند.
صادرات به عراق تا ۲ سال دیگر باید به ۲۰ میلیارد دلار برسد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به عراق ۲۰ میلیارد دلار برای صادرات هدف‌گذاری شد که باید این مهم تا سال ۱۴۰۰ اجرایی شود.
تاثیر گرمایش جهانی بر سیل‌های اخیر ایران
پایگاه خبری راد: یک اقلیم‌شناس بارش‌های سنگین و سیل‌های اخیر ایران را ناشی از تغییر اقلیم و گرمایش جهانی دانست و ادعی بی‌سابقه بودن بارش‌های ایران را رد کرد.
قرار گرفتن سازه‌های مهم در مناطق حساس زلزله‌زا
پایگاه خبری راد: وجود ۱۵ گسل اصلی و فرعی موجب شده تا شهر تهران به شهری با پتانسیل لرزه‌ای بالایی شناخته شود و به اعتقاد محققان این حوزه، تهران علاوه بر آنکه متاثر از گسل‌های اصلی است، از فعالیت گسل‌های پیشوا"، "ایوانکی" و "ری" همچنین گسل ماهدشت در کرج تاثیرپذیر است.
اسامی ۱۱ محور جاده‌ای مسدود/ اخرین وضعیت جاده‌های شمال
پایگاه خبری راد: مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اسامی ۱۱ محور جاده‌ای مسدود، آخرین وضعیت ترافیکی محور هراز، چالوس، فیرزوکوه و آزادراه راشت و قزوین را تشریح کرد.
ایرانسل به سیل‌زدگان لرستان و ایلام مکالمه و پیامک رایگان ارائه کرد
پایگاه خبری راد: مکالمه و پیامک تمامی مشترکان ایرانسل در منطقه‌های سیل‌زده استان‌های لرستان و ایلام تا پایان جمعه ۱۶ فروردین ۹۸ رایگان است.
مکالمه رایگان رایتلی‌ها در ۴ استان سیل‌زده کشور
پایگاه خبری راد: شرکت خدمات ارتباطی رایتل اعلام کرد، مکالمه درون و برون شبکه مشترکین این اپراتور در مناطق سیل‌زده چهار استان لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان رایگان است.
مکالمه همراه اولی‌ها در ١٣شهر سیل زده رایگان شد
پایگاه خبری راد: همراه اول مجدداً مکالمه در مناطق سیل‌زده را رایگان کرد.
اسامی ۱۴ محور جاده‌ای مسدود/ جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی در ایران
پایگاه خبری راد: مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در سراسر ایران را تشریح و اسامی ۱۴ محور جاده‌ای مسدود را اعلام کرد.