03:30 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day
افزایش ۵۳۷ درصدی تماس با ۱۱۰ در مهران

1398/07/20 16:10

افزایش ۵۳۷ درصدی تماس با ۱۱۰ در مهران

پایگاه خبری راد: دبیرقرارگاه اربعین معاونت عملیات ناجا مستقر در مهران از افزایش ۵۳۷درصدی تماس‌های ۱۱۰ مردم نسبت به سال قبل در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راد،  سرهنگ مجید عطائی با بیان اینکه امسال افزایش چشمگیر تردد به مرز مهران را داریم گفت: هماهنگی‌های درون و برون سازمانی برای ارائه خدمات بهتر به زائران صورت گرفته است. در همین راستا نیز روزانه توسط هیئت رئیسه ناجا و از طریق پایش تصویری مانیتورینگ مرکز عملیات، تردد زائران در محورهای مواصلاتی، شهر و پایانه مرزی مهران رصد  و دستورات لازم برای تسهیل تردد و خدمات رسانی به آنها صادر می‌شود.

دبیرقرارگاه اربعین معاونت عملیات ناجا مستقر در مهران ادامه داد:‌ همچنین با به کارگیری گشت‌های انتظامی و اطلاعاتی، راهور و پلیس راه  در مسیرهای مواصلاتی استان ایلام، تا کنون هیچ گونه مشکل انتظامی و امنیتی در استان نداشته‌ایم.

بر اساس اعلام سایت پلیس، دبیرقرارگاه اربعین معاونت عملیات ناجا مستقر در مهران خاطر نشان کرد: از اول صفر تا کنون، ۹۳۱ هزار نفر از مرز مهران خروج و ۱۸۸هزار نفر نیز از این مرز ورود داشته‌اند. همچنین تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیز افزایش ۵۳۷درصدی نسبت به سال قبل در ایام اربعین داشته است.