10:52 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مناطق نفت خیز جنوب

بررسی اسناد مناقصه ۲۹ میدان نفتی
پایگاه خبری راد: برای تامین منابع مالی مطمئن در پروژه های افزایش و نگهداشت توان تولید نفت و جلوگیری از افت تولید در سال های آینده، بسته هایی تعریف شد که قرار است با مشارکت شرکت‌های ایرانی اجرایی شوند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده اجرای بسته‌های مذکور میزان تولید را ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار بشکه افزایش می‌دهد و چنانچه اقدامات پیشگیرانه انجام نشود، تولید نفت سالانه ۳۰۰ هزار بشکه کاهش پیدا می‌کند.
قرارداد توسعه میادین شادگان، رگ سفید و پارسی به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد: مدیر فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب آخرین اخبار برای امضای تفاهم نامه برای توسعه سه میدان شادگان، پارسی و رگ سفید را تشریح کرد.
ناگفته‌ها و جزئیاتی از پرونده دکل‌های نفتی گمشده
پایگاه خبری راد: در میان انبوه اخباری که از مفاسد گوناگون اقتصادی در دولت نهم و دهم در سال‌های اخیر منتشر شده است، گم شدن یک دکل نفتی خبری نیست که بشود به راحتی از کنارش عبور کرد. دکلی با هزار تن وزن و کلی تجهیزات طبق اسناد و مدارک با پرداخت۸۷میلیون دلار خریداری شد اما هرگز وارد ایران نشد.
قراردادهای نفتی و اقتصادی با اروپایی ها ادامه خواهد داشت
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد که به نظر نمی رسد که قراردادهای نفتی و اقتصادی با اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام تحت تاثیر قرار گیرد مگر آنکه برخی شرکت های اروپایی بخواهند به صورت محافظه کارانه موضع آمریکا را اجرا کنند.
توافق ایران و عراق برای واحدسازی دو میدان نفتی
پایگاه خبری راد: معاون شرکت ملی نفت با بیان اینکه با شل مذاکرات مستقیمی نداشتیم، به فعالیت شرکت توتال در فاز ۱۱ اشاره کرد و از توافق ایران و عراق برای واحدسازی دو میدان کوچک نفتی در خرمشهر خبر داد.
آخرین وضعیت عملیات مهار چاه رگ سفید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: هدف شرکت ملی مناطق نفتخیز این است که همه تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز خطوط خود را از شرکت‌های تولید داخل تامین کند.
تولید 80  میلیارد متر مکعب گاز در نفت مناطق مرکزی
پایگاه خبری راد: مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت:‌ این شرکت در سال گذشته با تولید بیش از 80 میلیارد متر مکعب گاز و 67 میلیون بشکه نفت معادل 101 درصد تولید تکلیفی از میدان‌های نفتی و گازی تحت پوشش خود برداشت کرده‌است.
آماده‌سازی یک بسته ۵ میلیارد دلاری برای افزایش تولید از میدان‌ها
پایگاه خبری راد: وزیر نفت از آماده سازی یک بسته ۵ میلیارد دلاری برای افزایش تولید در میدان‌های در حال بهره‌برداری خبر داد.
شاهرگ افزایش ضریب بازیافت مناطق نفت‌خیز جنوب کجاست؟
پایگاه خبری راد: بررسی‌ها حاکی از آن است که چنانچه ۶۶ مخزن موجود در مناطق نفت‌خیز جنوب وارد مدار شده و همه پروژه‌های افزایش بازیافت نیز اجرا شود، ضریب برداشت فعلی مناطق نفت‌خیز جنوب بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
صفحه قبل | صفحه بعد