08:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ممنوعیت ورود

ادعاهایی که «قاضی‌پور» در طرح سوال از زنگنه مطرح کرد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از عملکرد وزیر نفت، با طرح ادعاهایی، اتهاماتی را نسبت به کارشناسان وزارت نفت مطرح کرد.
ابلاغیه جدید وزیر صنعت برای جلوگیری از تقلب در ثبت سفارش کالا
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، ‌ معدن و تجارت طی نامه‌ای به رییس سازمان توسعه تجارت مواردی را در خصوص ثبت سفارش کالا ابلاغ کرد.
دستگیری ۵ نفر در پرونده خودروهای وارداتی/ محکومیت متهمان یک پرونده مهم اقتصادی به حبس و رد مال
پایگاه خبری راد: دادستانی تهران با اشاره به محکومیت متهمان یک پرونده مهم اقتصادی گفت: دو متهم اصلی این پرونده به پانزده سال حبس و رد مال به میزان ۸۵۹ میلیارد تومان و ۲۶ میلیون یورو محکوم شده‌اند و جالب توجه این است که مبلغ فوق صرفاً نیمی از رد مال است چرا که نیمی دیگر در مرحله‌ی رسیدگی مسترد شده بود.
پیش‌فروش خودروهای وارداتی غیرمجاز است
پایگاه خبری راد: با توجه به قرار گرفتن خودرو در لیست کالاهای ممنوعه وارداتی، پیش‌فروش خودروهای وارداتی از این به بعد غیرمجاز خواهد بود.
هشدار پلیس درباره ثبت سفارش واردات خودرو
پایگاه خبری راد: سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد پرداخت هرگونه پول به شرکت‌های وارد کننده خودروهای خارجی هشدار داد.
افزایش ۱۰ میلیارد دلاری واردات/چرا مجلس برای توقف ثبت سفارش خودرو از ما شکایت کرد؟
پایگاه خبری راد: معاون صادراتی وزیرصنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم توجه به نظام تعرفه‌ای در کنترل واردات کشور گفت: عده‌ای بر این نظام تاکید دارند و برخی بر روش‌های دیگر مانند ممنوعیت واردات برخی کالاها تاکید می‌کنند. حال که برخی از بحث لزوم ممنوعیت واردات می‌گویند سوال این است که مگر همین مجلس نبود که زمانی که وزیر قبلی دستور موقت توقف ثبت سفارش خودروهای وارداتی را داد، از ما شکایت کرد؟
بادام‌ هندی‌های قاچاق هنوز جولان می‌دهند!
پایگاه خبری راد: در حالی‌که بادام هندی مجوزی برای واردات ندارد، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار می‌گوید این محصول قاچاق، به گونه‌ای قانونی وارد و عرضه می‌شود و مشخص نیست چرا مسئولان پاسخ قانع‌کننده‌ای برای ممنوعیت واردات این محصول نمی‌دهند.
اسنپ به فرودگاه رسید
پایگاه خبری راد: در طول ماه‌های گذشته و به دنبال گسترش نفوذ تاکسی‌های اینترنتی در شهرهای مختلف کشور موضوع ممنوعیت ورود آنها به فضای فرودگاهی برای مدت طولانی مشکل‌ساز شده بود، موضوعی که وزارت راه و شهرسازی برای پیگیری آن یک دستورالعمل جدید در نظر می‌گیرد.
موضع مبهم دولت به حکم لغو افزایش تعرفه‌ها
پایگاه خبری راد: چهارشنبه گذشته دیوان عدالت اداری در حکمی، رای موقت ابطال مصوبه دولت در افزایش تعرفه واردات خودروها را صادر و دولت را موظف به توقف اجرای تعرفه‌های جدید واردات خودرو کرد.
تصاویر جاسوسی از خودروی جدید سایپا در هند منتشر شد!
پایگاه خبری راد: وب‌سایتی هندی، تصاویری از یک محصول ناشناخته منتشر کرده است که لوگوی سایپا دارد. این خودرو، احتمالا مدل جدیدی است که با همکاری گروه خودروسازی رنو هندوستان، مراحل پیش‌تولید را می‌گذراند.
آذری جهرمی، لیست کالاهای ممنوعه وارداتی کاربران نهایی را دربر نمی گیرد
پایگاه خبری راد: وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی با اشاره به ممنوع شدن واردات برخی کالاهای ارتباطات و فناوری اطلاعات که در داخل تولید می شوند، نوشت:کالاهای این لیست کاربران نهایی را در بر نمی گیرد.
صفحه قبل | صفحه بعد