10:47 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معدنی و تجاری

طرح‌های خارجی بیشتر شد، پول‌ها کمتر!
پایگاه خبری راد: حجم کل سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت تا پایان تیرماه سال جاری معادل ۷۵۵ میلیون دلار بوده که در قیاس با رقم ۳۴۹ میلیون دلاری مدت مشابه سال قبل با افت ۵۳.۸ درصدی روبرو شده است.
نوسازی نیم‌کره مغزی وزارت صنعت
پایگاه خبری راد: الزام و اجبار وزارت صنعت، معادن و تجارت همانند سایر دستگاه‌ها نسبت به اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و تغییری که در انتظار بیش از ۵۰ درصد معاونین محمد شریعتمداری است، بهترین زمان را فرآهم کرده تا شاهد تزریق تفکری جدید در این وزارتخانه باشیم.
وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی در بهار چگونه بود؟+ جدول
پایگاه خبری راد: حجم کل سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت طی سه ماهه نخست سال جاری معادل ۲۹۴.۸ میلیون دلار بوده که در قیاس با رقم ۲۷۸.۶ میلیون دلاری مدت مشابه سال قبل با رشد ۵.۵ درصدی روبرو شده است.
افت ۲۷ درصدی سرمایه‌گذاری خارجی+ جدول
پایگاه خبری راد: حجم کل سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت طی دوماهه سال جاری معادل ۳۳ میلیون ۴۴۱ هزار دلار بوده که در قیاس با رقم ۴۳ میلیون و ۲۶۴ هزار دلاری مدت مشابه سال قبل با افت ۲۷ درصدی روبرو شده است.
صنعتگران پنجه در پنجه بازگشت تحریم
پایگاه خبری راد: با بازگشت تحریم‌ها، صنعتگران و واحدهای تولیدی فضای جدید و سختی را تجربه خواهند کرد و به طور حتم برنامه‌ریزی صحیح می‌تواند از کاهش فشارهای اقتصادی در این حوزه بکاهد.
وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنعت و معدن/ افت ۴۴ درصدی تا پایان بهمن
پایگاه خبری راد: حجم کل سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت تا پایان بهمن ماه سال ۱۳۹۷ معادل ۲.۸ میلیارد دلار بوده که در قیاس با رقم پنج میلیارد دلاری مدت مشابه سال قبل با افت ۴۴ درصدی روبرو شده است.
تسریع در پرداختی‌های ۹۶ و نحوه تسهیلات دهی به صنایع
پایگاه خبری راد: متولیان حوزه صنعت در کشور طی هفته گذشته دو جلسه مهم را با مسئولان صندوق توسعه ملی و نیز کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در رابطه با تسریع در پرداخت تسهیلات مربوط به طرح‌های رونق تولید و بازسازی و نوسازی صنایع در سال جاری و همچنین نحوه ارائه تسهیلات خود به صنایع کوچک در سال آینده برگزار کرده است.
کارنامه 100 روزه صنعتی، معدنی و تجاری دولت دوازدهم
پایگاه خبری راد: پس از ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت دوازدهم از سوی رییس جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نیز فعالیت‌های خود طی مدت مذکور را تشریح کرد.
ملاقات شریعتمداری با سه وزیر خارجی/ گام اقتصادی ایران با ترکیه، قطر و قزاقستان
پایگاه خبری راد: ملاقات با وزرای سه کشور ترکیه، قطر و قزاقستان طی هفته گذشته توسط محمد شریعتمداری در راستای افزایش حجم مبادلات تجاری، صنعتی، معدنی، بانکی و کشاورزی مدنظر قرار گرفت.
صفحه قبل | صفحه بعد