21:56 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون رییس جمهور

بازدید معاون رییس جمهور از روند ساخت بیمارستان 120 تختخوابی عنبرآباد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور صبح امروز و در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان از روند ساخت بیمارستان 120 تختخوابی شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.
ابقای ۵ بازنشسته در ۴ وزارتخانه/ اسامی بعدا اعلام می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس سازمان چای کشور از افزایش صادرات چای ایرانی به کشورهای دیگر خبر داد.
افزایش پلکانی حقوق منوط به تصمیم مجلس
پایگاه خبری راد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یک ریال از هر آنچه از یارانه نقدی حذف می‌شود به تهران بازنمی‌گردد و برای همان استان خرج می شود؛ ضمن آنکه استان ها به افرادی که نیاز بیشتری دارند یارانه بیشتری پرداخت می‌کنند.
به امضا رسیدن تفاهم‌نامه ای میان وزارت نیرو و معاونت امور زنان و خانواده
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت نیرو و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با هدف اصلاح الگو مصرف انرژی به امضا رسید.
بازار منتظر آتش‌بس جنگ تجاری در اجلاس گروه ۲۰
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و شی جین پینگ، همتای چینی وی هفته جاری در اجلاس سران گروه ۲۰ (جی ۲۰) بوینوس آیرس دیدار خواهند کرد اما به نظر می‌رسد هیچ کدام بنای آشتی با یکدیگر را ندارند.
خواستار برقراری نظم مبتنی بر مقررات سازمان تجارت جهانی شد
پایگاه خبری راد: شی جین پینگ در اجلاس APEC گفت: جنگ تجاری برنده‌ای به همراه نخواهد داشت.
ابراز تاسف رئیس سازمان محیط زیست از خروج «توتال» از پروژه پارس جنوبی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با روسای گروه دوستی مجالس ملی و سنای فرانسه از خروج شرکت توتال از پروژه پارس جنوبی و انتقال نیافتن تکنولوژی‌های نوین خودروسازی از جانب شرکت‌های فرانسوی برای کاهش مصرف سوخت و افزایش کیفیت خودروها اظهار تأسف کرد.
سوابق تحصیلی و کاری گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت اقتصاد
پایگاه خبری راد: فرهاد دژپسند که سال‌ها مدیریت بخش‌های اقتصادی کشور در سطح میانی و عالی را بر عهده داشته، گزینه اصلی حسن روحانی برای تصدی پست وزارت اقتصاد است و انتظار می‌رود امروز(یکشنبه) به مجلس معرفی شود.
جو روانی عامل گرانی و ارزانی دلار/ دو شرط برای ثبات ارز
پایگاه خبری راد: بازار ارز طی هفته گذشته، روند معکوسی را طی کرد و یکباره ضرب افزایشی آن گرفته شد که به گفته رییس اتاق بازرگانی ایران گرانی و ارزانی سریع و شدید ارز در بازار، خارج از منطق اقتصادی بوده و عامل روانی دارد که ثبات و آرامش آن نیازمند بازگشت اعتماد عمومی و پیش‌بینی پذیر کردن بازار برای فعالان اقتصادی است.
کلیات طرح تفکیک وزارخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی تصویب شد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه موضوع طرح تفکیک وزارخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار گرفت، خبر داد: کلیات این طرح توسط اعضای کمیسیون رای آورد.
روزی ۱۳۹ میلیارد تومان به کالاهای وارداتی تحمیل شد!
پایگاه خبری راد: در شرایطی که طی روزهای گذشته هیات وزیران تصویب کرد که ثبت سفارش برای واردات کالا به استثنای خودرو بدون انتقال ارز آزاد شود، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد "گرچه این مصوبه خوبی است، اما روزی یک میلیون تومان هزینه به هر کانتینر که از بیست‌و یکم فروردین در گمرک مانده، تحمیل شده است". لذا با توجه به اعلام رییس اتاق بازرگانی تهران مبنی بر رسوب ۱۳۹ هزار کانتینر در گمرک، روزی ۱۳۹ میلیارد تومان هزینه به کالاهای وارداتی تحمیل شده است.
ابتکار: سفرهای استانی با هدف تبیین برنامه‌های دولت دنبال می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سفرهای استانی با هدف تبیین برنامه‌های دولت در حوزه زنان و خانواده و بررسی وضعیت استان‌ها دنبال می‌شود.
هشدار "کلانتری" درباره پیامد زیست محیطی فعالیت معدن مس سرچشمه
پایگاه خبری راد: رییس سازمان محیط زیست گفت:مردم باید بدانند پیامد رفتارهایشان با محیط زیست چیست؟ برای مثال، مس سرچشمه سالهاست که ترکیبات سولفوری تولید می‌کند و تا کیلومترها دورتر، دام‌ها جنین مرده به دنیا می‌آورند.
تفاوتی ندارد که کالای خود را با قطار صادر کنیم یا گاری اسبی
پایگاه خبری راد: رییس اتاق ایران گفت: صرف نظر از امکانات حمل و نقل ریلی، سرعت آن در مقایسه با حمل ونقل دریایی بسیار کمتر است، بنابراین تفاوتی ندارد که کالای خود را با قطار صادر کنیم یا با گاری اسبی.
 نخبه‌های دانشگاهی بیکار هستند
پایگاه خبری راد: سرپرست استانداری کرمان با اشاره به نیمه فعال و راکد بودن بنگاه های اقتصادی در کشور و استان کرمان عنوان کرد: ما از لحاظ اشتغال وضعیت مناسبی نداریم و متاسفانه تحصیل‌کرده‌های ما بیکار هستند.