18:58 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون آموزش

ضرورت جدا سازی آموزش دانشجویان پزشکی از دستیاران
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به جدا سازی آموزش دانشجویان پزشکی از دستیاران در بیمارستانهای آموزشی تاکید کرد و گفت: این جداسازی به ارتقای آموزش دوره پزشکی عمومی کمک می‌کند.
اعطای رتبه‌های برتر به ۴طرح دانشگاهی در جشنواره کره جنوبی/ساخت دودکش خورشیدی برای تولید انرژی
پایگاه خبری راد: محققان دانشگاه علم و صنعت با عرضه چهار طرح فناورانه موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم در جشنواره بین‌المللی نوآوری انرژی Bixpo۲۰۱۸ کره جنوبی شدند.
اجرای پروژه‌های صوری با بودجه دولتی در مازندران
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون مازندران، ارتباط نادرست دانشگاه و صنعت را مهم‌ترین ضعف صنایع برشمرد و اظهار کرد: در استان مازندران دستگاه‌هایی با بودجه دولتی پروژه هایی را به شکل صوری و غیرعملیاتی با ارتباطاتی که دارند اجرا می‌کنند که نه تنها هدفمند نبوده بلکه ماحصل آن مجموعه ای از یادداشت‌ها است که در کتابخانه‌های مراکز پژوهشی دستگاه های دولتی به چشم می‌خورد.
دلایل توقف طرح فرصت مطالعاتی و پسادکتری صنعتی/حل چالش بیمه و حقوق از سوی وزارت علوم
پایگاه خبری راد: معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت گفت: طرح فرصت‌های مطالعاتی و پسا دکتری صنعتی به دلیل عدم توجه به بیمه و حقوق اساتید متوقف شده بود که در بازنگری آیین‌نامه این تفاهم‌نامه، چالش‌های این طرح مرتفع شد.
برنامه دانشگاه تربیت مدرس برای توانمندسازی اعضای هیأت علمی
پایگاه خبری راد: در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس، برنامه تفصیلی بالندگی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی بررسی شده و به تصویب رسید.
مناسب‌سازی کتب درسی دانش‌آموزان آسیب دیده شنوایی
پایگاه خبری راد: معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: تلاش ما در سازمان این است که کتاب‌های درسی را برای دانش آموزان آسیب دیده شنوایی مناسب کنیم. در حال حاضر درس‌افزار کتاب فارسی پایه اول دبستان که به صورت استفاده از زبان اشاره تهیه شده است، برای دانش‌آموزان در حال آماده‌سازی است و از مهر ۹۸ قابل بهره‌برداری خواهد بود.
آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد از امروز
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز خبر داد.
جذب ۴۰۰ هیئت علمی جدید برای دانشگاه فرهنگیان/آموزش ۳۷ هزار دانشجومعلم جدید
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اختصاص ۵۰ سهمیه جذب هیئت علمی از سوی وزارت علوم برای دانشگاه فرهنگیان گفت: جذب ۴۰۰ عضو هیئت علمی نیز مورد تصویب هیئت امنای دانشگاه قرار گرفته و امیدواریم ردیف‌های مربوط به‌زودی از سوی سازمان امور استخدامی صادر شود.
رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون دکتری ۹۸ اعلام شد
پایگاه خبری راد: سازمان سنجش آموزش کشور رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره‌های دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۸ را اعلام کرد.
مدارس اجازه اخذ هیچ گونه وجهی از خانواده‌ها ندارند
پایگاه خبری راد: معاون آموزش ابتدایی وزارت‌آموزش و پرورش گفت: مدارس اجازه اخذ هیچ گونه وجهی از خانواده‌ها ندارند و دوره ابتدایی نباید جولانگاه سودجویی موسسه های آموزشی باشد.
۷ معاون شریعتمداری از وزارت صنعت می‌روند+اسامی
پایگاه خبری راد: هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابلاغ قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان طی دو ماه آینده باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.
عملکرد تحصیلی، معیار «هدایت تحصیلی» دانش‌آموزان/ اجباری برای ورود به رشته‌های فنی نداریم
پایگاه خبری راد: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هدایت تحصیلی توانسته رضایتمندی دانش آموزان و اولیاء را فراهم کند گفت: در هدایت تحصیلی فرد اختیار دارد ولی در چارچوب عملکرد تحصیلی‌اش است. نرخ ثبت نام فنی و کاردانش به ۳۳ درصد رسیده است و نیاز نیست بچه‌ها را مجبور کنیم به رشته‌های فنی بروند.
ضرورت جا افتادن اهمیت "ریاضی" بین سیاستمداران و پژوهشگران/طرح "کهاد" منجی ریاضیات در دانشگاه‌ها
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی با بیان این‌که اگرچه ریاضیات ایران هم‌سطح با استانداردهای جهانی است، اما "جا افتادن اهمیت ریاضی بعنوان «مادر علوم» بین سیاستمداران و پژوهشگران" ضروری است، تاکید کرد: اگر سیاستمداران متوجه اهمیت ریاضی بشوند، شاهد سیاست‌گذاری‌های مناسب در این‌باره خواهیم بود و دانش‌آموزان هم اگر ببینند حاصل این سیاست‌گذاری‌های مناسب اشتغال دانش‌آموختگان ریاضی است؛ درصورت علاقه به این علم، ریاضی را برای تحصیل انتخاب می‌کنند.
مشکلات آموزشی رشته کشاورزی آسیب‌شناسی می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از آسیب‌شناسی مشکلات آموزشی رشته کشاورزی با توجه به نیازهای آینده کشور در همایش "تحول در آموزش کشاورزی و منابع طبیعی" طی پاییز امسال خبر داد.
اجرای طرح «سرباز صنعت» برای دانش‌آموختگان نخبه دانشگاهی/دلایل عدم ارتباط میان دانشگاه و صنعت
پایگاه خبری راد: معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که طرح توانمندسازی صنعت با عنوان "تاب" برای بنگاه‌های صنعتی دارای بخش تحقیق و توسعه پیاده‌سازی می‌شود، گفت: علاوه بر آن با توجه به وضعیت خدمت نظام وظیفه دانش‌آموختگان نخبه طرح «سرباز صنعت» را مطرح کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.