16:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مصرف سیگار

چرایی افزایش ام.اس در شهرهای مدرن/از استرس دوری کنید
پایگاه خبری راد: یک متخصص مغز و اعصاب ضمن تشریح عومل بروز ام‌اس و چهار فاکتور مستعد کننده بروز این بیماری،گفت: این بیماری در زنان دو تا سه برابر مردان اتفاق می‌افتد.
تسهیل ترک سیگار در کلینیک‌های رایگان / وام کارآموزی و کارآفرینی برای ترک‌کنندگان
پایگاه خبری راد: مدیر اجرائی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایرانیان با اشاره به طرح "مدارس بدون دخانیات" گفت: طرح پاد (پیشگیری از استعمال دخانیات) در دبیرستان‌های شهرستان ورامین با موفقیت در حال اجرا است؛ ضمن اینکه اجرای برنامه‌هایی در زمینه مدارس، محله و بوستان‌های بدون دخانیات، به دنبال گامی به سوی شهرهای بدون دخانیات را پیگیریم.
نبود کنترل سنی در فروش "سیگار"/ لزوم حذف برند از پاکت‌های مواد دخانی
پایگاه خبری راد: عضو کمیته ملی پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر، راهکارهایی را برای کاهش مصرف سیگار در کشور ارائه کرد و گفت: ایران از معدود کشورهایی است که در آن سیگار به صورت نخی فروخته می‌شود و از طرفی فروش سیگار بدون هیچ کنترل سنی انجام می‌شود؛ به‌طوریکه یک بچه ۱۱ ساله هم می‌تواند سیگار بخرد.
"قلیان" تهدید دخانیاتی قرن ۲۱
پایگاه خبری راد: بنا بر گزارش سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با بهداشت، قلیان تهدیدی دخانیاتی در قرن ۲۱ است.
پول حاصل از گرانی سیگار، کجا می‌رود؟
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر بهداشت ضمن تشکر از نمایندگان مجلس به دلیل افزایش مالیات بر قیمت خرده‌فروشی سیگار، گفت: هدف از این اقدام ایجاد بازدارندگی در مصرف سیگار بود. در عین حال در پیش‌نویس این مصوبه هم گفته شده که منابع حاصله با چه اولویتی در آموزش و پرورش، ورزش همگانی و بهداشت و درمان هزینه شود.
بررسی افزایش قیمت سیگار به کمیسیون تلفیق ارجاع شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس تعیین تکلیف درباره افزایش قیمت هر نخ سیگار را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
سرنوشت یک ساله سیگار
پایگاه خبری راد: وضعیت تولید، واردات رسمی، صادرات، برآورد قاچاق و برآورد مصرف سیگار در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام شد.
احتمال نصف شدن قاچاق سیگار
پایگاه خبری راد: رییس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات ایران معتقد است که در صورت نبود مکانیزم صحیح توزیع و عرضه سیگار در کشور به دلیل ورود محصولات قاچاق صرف افزایش قیمت موجب کاهش مصرف نخواهد شد.
صفحه قبل | صفحه بعد