08:07 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مشمولان سهام عدالت

اطلاعیه مهم سمات درباره انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
نماد برتر- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: زیرساخت انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث قانونی درحال آماده سازی است و به محض عملیاتی شدن سامانه های مربوطه فرایندهای آن به عموم مردم اطلاع رسانی می شود.
سرمنشأ ابهامات بورس و چند نشانه امیدوارکننده از ظرفیت رشد بازار
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به سرمنشأ ابهامات بورس گفت: رکود حاکم و عدم‌ وجود چشم‌انداز مثبت بر بازار‌های رقیب و وضعیت مناسب قیمت های جهانی نشان از ظرفیت مطلوب بازار برای رشد دارد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آغاز پذیره نویسی و برگزاری مراسم رسمی افتتاح معاملات دو صندوق کالایی کشاورزی و معاملات گواهی سپرده خرما و اصرار وزارت صمت بر تغییر قیمت پایه فولاد برخلاف شیوه نامه دولت و واکنش فعالان بازار سرمایه، فولاد ونمایندگان مجلس اشاره کرد.
چرا حال بورس خوب نمی شود؟
نماد برتر- روند نزولی بازار سرمایه در هفته جاری درحالی ادامه داشت که برخی صاحب نظران معتقد بودند در هفته جاری و با کاهش ریسکهای سیاسی، ورق بورس برمی گردد و این بازار دوباره حرکت خود را بر مدار صعود آغاز می کند؛ اتفاقی که رخ نداد و همچنان سایه برخی اتفاقات سیاسی و تصیمات اقتصادی بر سر بازار سرمایه سنگینی می کند.
۵ بانک از دو روز دیگر به ۳۰ میلیون سهامدار عدالت وام می دهند
نماد برتر- معاون سپرده گذاری مرکزی گفت:۳۰ میلیون سهامدار عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام انتخاب کرده اند می توانند از دو روز دیگر در ۵ بانک بورسی و دولتی وام دریافت یا اقدام به خرید کالا کنند.
سهام عدالتی‌ها برای دریافت سود چه کنند؟
نماد برتر- درحالی کم کم به زمان واریز سود مشمولان سهام عدالت نزدیک می‌شویم که طبق آخرین اخبار، سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید برای دریافت سود حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند؛ فرایندی که با گذراندن ۱۳ مرحله انجام خواهد شد.
احتمال کارت اعتباری سهام عدالت تا پایان آذر
نماد برتر- معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی، نحوه دریافت کارت اعتباری سهام عدالت برای مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، تشریح کرد.
سهام عدالتی ها فریب نخورند!
نماد برتر- پس از آزادسازی سهام عدالت، بازار برخی کانال های فضای مجازی برای گرفتن اطلاعات مشمولین به بهانه مدیریت سهام آنها داغ شد؛ موضوعی که مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی نسبت به آن هشدار داده و تاکید کرده است که اخبار مربوط به سهام عدالت از طریق همین شرکت پیگیری شود.
پاسخ به ۶۸پرسش مهم پیرامون سهام عدالت
نماد برتر- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به پرسش های مهم در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.
جزئیات ارائه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت
نماد برتر- معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی از جزییات ارائه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت را اعلام کرد.
قانون جدید برای مشمولان سهام عدالت
نماد برتر- امکان حذف سفارش فروش سهام عدالت، برای مشمولین این سهام از روز گذشته فراهم شده است و سهامدارانی که از طریق بانکها یا کارگزاریها اقدام به فروش سهام خود کرده بودند می توانند نسبت به حذف آن اقدام کنند.
امکان حذف سفارش فروش سهام عدالت فراهم ‌شد / نکته مهم در اجرای فرایند
نماد برتر- صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه شهیدبهشتی به عنوان پنجاه و چهارمین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی کشور به صورت رسمی تاسیس شد.
آمادگی زیرساخت‌های فنی کارگزاری مفید برای ارائه خدمات به دو برابر ظرفیت
نماد برتر- کارگزاری مفید با ظرفیت‌سازی جدید برای خرید تجهیزات سخت‌افزاری آماده ارائه خدمات به ۱۴ میلیون مشتری است تا قاعده ظرفیت دوبرابری نسبت به معاملات جاری را حفظ کرده باشد.
امکان حذف سفارش فروش سهام عدالت فراهم می‌شود
نماد برتر- سخنگوی آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد که قرار است به‌زودی حذف سفارش فروش سهام عدالت توسط سهامداران امکان‌پذیر شود.
"اسنپ بورس" هم آمد / احزار هویت غیرحضوری در سجام و فروش سهام عدالت
نماد برتر- اسنپ در اقدامی تازه برای فعالان بازار سرمایه و متقاضیان حضور در بازار سهام از امروز اقدام به راه اندازی "اسنپ بورس" با امکاناتی مانند احزار هویت غیر حضوری در سجام ، مشاهده و فروش سهام عدالت کرد.