06:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مشتری مداری

لزوم حمایت سیستم بانکی، مالیات و گمرک از تولید کنندگان داخلی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این ‎ که تولید کننده و مصرف کننده لازم و ملزم همدیگر هستند، گفت: سیستم بانکی، مالیات، بیمه و گمرک باید سعی کنند با تغییر رویه اجرایی در سال حمایت از تولید ایرانی از تولیدات داخلی حمایت کنند.
۹هدف سازمان بیمه سلامت در سال جاری
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: اگر مدیران برنامه محوری، تکریم نیروی انسانی و مشتری مداری را رعایت کنند، کارنامه خوبی از خود بر جای خواهند گذاشت.
 مشتری مداری؛ رمز موفقیت رامک خودرو
پایگاه خبری راد: حفظ مشتری از جذب مشتری جدید اگر سخت تر نباشد، آسان تر نیز نخواهد بود و این مهم در حوزه خودرو به بهترین وجه قابل لمس است زیرا ورود برندها و مدل های مختلف به بازار همیشه می تواند توازن وسهم بازار خودرو را تغییر دهد.
خودروهای در گمرک مانده تعیین تکلیف شد+جزییات
پایگاه خبری راد: رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: خودروهای در گمرک مانده اردیبهشت به بازار می رسد.
 رتبه نخست رضایت مشتریان از فروش به نماینده نیسان
پایگاه خبری راد: شرکت جهان نوین آریا توانست برای دومین دوره پیاپی در سال جاری، با کسب امتیاز 772 موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از فروش، در میان شرکت‌های تولید کننده و واردکننده خودرو در کشور شود.
دغدغه همیشگی ما؛ رضایت مشتریان است
پایگاه خبری راد: ما در ایساکو نیک می دانیم که مهمترین مزد فعالیت ما، لبخند رضایتی است که بر لبان مشتریان محصولات ایران خودرو می نشیند.
تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان با قیمت قید شده در قرارداد
پایگاه خبری راد: معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به برخی شایعات مبنی بر اخذ مابه التفاوت مرتبط با افزایش تعرفه های گمرکی در خصوص خودروهای وارداتی برای ثبت نامی های این شرکت که با قیمت قطعی انجام پذیرفته بود، پاسخ داد.
کاهش قطعات تقلبی در بازار
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپایدک با تشریح نگرش این شرکت در مشتری مداری از فعالیت تاثیرگذار سامانه تشخیص اصالت قطعات سایپایدک خبر داد.
آموزشهای مهارتی رمز بهره‌وری نیروی کار
پایگاه خبری راد: قائم مقام سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور می‌گوید: ارائه آموزشهای مهارتی در تمام بخش‌های اقتصادی موجب افزایش بهره‌وری نیروی کار، ارتقای کیفیت محصولات و ارائه خدمات بهتر پس از فروش می‌شود.
فروشندگان باید اجناس معیوب را پس بگیرند
پایگاه خبری راد: مدیر کل دفتر نظارت برتشکل ها و هماهنگی امور استانها سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد که باید در امر رعایت حقوق مصرف کنندگان ، پس گرفتن کالاهای معیوب و ناقص بخشی از حقوق مصرف کنندگان اعلام شود و در قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر آن تاکید شده که لازم است در ادبیات مشتری مداری ایران این قانون نهادینه شود.
صفحه قبل | صفحه بعد