13:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مشاور املاک

شروط عجیب مالکان برای اجاره!
پایگاه خبری راد: دفترش را نشان می‌دهد تا باور کنم مالک واقعاً چه چیزی خواسته است: «لطفاً مستأجر با کلاس برایم پیدا کنید.»
ثبات هفتگی بازار مسکن+ قیمت
پایگاه خبری راد: پس از نوسانات دو ماهه بازار مسکن، دفاتر املاک از توقف رشد قیمت مسکن در هفته‌ اخیر خبر می‌دهند و خطر صعود مجدد را تهدید رکودزای این بازار تلقی می‌کنند.
آمار به‌روز بازار مسکن/ کاهش ۳۷ درصدی معاملات
پایگاه خبری راد: خرید و فروش مسکن در ۲۱ روز ابتدای اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ بالغ بر ۳۷ درصد در تهران کاهش داشته اما در کل کشور یک درصد افزایش نشان می‌دهد؛ رئیس اتحادیه مشاوران املاک علت کسادی بازار مسکن پایتخت را اعلام قیمت‌های نامتعارف از طرف بعضی فروشندگان می‌داند.
ارزیابی بازار مسکن بعد از بازگشت قیمت به آگهی‌ها
پایگاه خبری راد: روز گذشته(شنبه، ۲۱ اردیبهشت) مجدداً شاهد بازگشت قیمت به آگهی‌های فروش مسکن و خودرو بودیم؛ در این شرایط آگهی‌های قرمز که از آن‌ها به عنوان مهم‌ترین عامل التهاب‌زا در بازار مسکن یاد می‌شد، باید به‌طور کامل حذف شود.
بازار مسکن به خواب خرگوشی رفت
پایگاه خبری راد: واسطه‌های ملکی از ثبات قیمتی، ابهام و فروکش نسبی تب افزایش قیمت بازار به دنبال حذف قیمت از آگهی‌های فروش مسکن خبر می‌دهند اما معتقدند که درج نکردن قیمت، نوعی داروی موقت محسوب می‌شود و آینده مسکن به شرایط بازار ارز وابسته است.
سراب سونامی مسکن؛ تلقین فروشندگان
پایگاه خبری راد: برخلاف تصور غالب که سعی دارد عنوان کند قیمت مسکن در ماه پایانی سال جهش قابل ملاحظه‌ای داشته و بر این اساس مالکان از پنج تا ۱۰ درصد قیمت‌های پیشنهادی را افزایش دادند، آمار و ارقام حاکی از آن است که رشد قابل ملاحظه‌ای در معاملات قطعی اتفاق نیفتاده است.
مشاوران املاک عامل گرانی مسکن نیستند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مشاوران املاک با انتقاد از سایت‌هایی که به افزایش قیمت مسکن دامن می‌زنند، گفت: طبیعتاً اگر قیمت‌ها بالا برود معاملات پایین می‌آید و درآمد مشاوران املاک کم می‌شود، بنابراین دفاتر املاک به هیچ عنوان خواستار افزایش قیمت مسکن نیستند.
خواب عیدانه بازار مسکن
پایگاه خبری راد: معاملات مسکن در چند روز ابتدای اسفندماه تغییر چندانی نسبت به بهمن نداشته و برخی خریداران مصرفی، تحت تأثیر رشد قیمت، عدم قطعیت و انتظار برای ثبات یا حتی کاهش قیمت‌ها، معاملات خود را به تعویق انداخته‌اند.
بوی شیطنت می‌آید!
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و گرمای نسبی معاملات، برخی آگهی‌های جعلی فروش مسکن با نرخ‌های عجیب و غریب در سایت‌های فروش ملک، عرصه را برای سودجویان در این بازار فراهم کرده است.
سارق ولنتاین دستگیر شد
پایگاه خبری راد: رئیس کلانتری 175 باقر شهر از دستگیری مردی خبر داد که قصد داشت هدیه روز ولنتاین را با سرقت از خانه مردم تهیه کند.
افزایش فروشنده‌ها در بازار مسکن+ قیمت
پایگاه خبری راد: گزارش‌های میدانی از افزایش تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن شب عید حکایت دارد؛ معاملات نیز به دلیل قرار داشتن در فصل جابه‌جایی مقداری بالا رفته است.
ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشورها خانه می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: هر چند محدودیت‌های ارزی بازار خرید ملک در خارج از کشور را برای ایرانیان اندکی کساد کرده اما بررسی‌ها نشان می‌دهد همچنان تقاضا برای خرید ملک در دیگر کشورها از سوی ایرانیان بالاست.
بازار مسکن در فصل زمستان+ قیمت
پایگاه خبری راد: به گفته دفاتر مشاور املاک، بازار مسکن در دی‌ماه از آذرماه هم کسادتر است.
معاملات مسکن به یک سوم سال 96 رسید
پایگاه خبری راد: انتظار می‌رود شرکت‌های انرژی منطقه خلیج فارس در سال ۲۰۱۹ به منظور تامین مالی طرحهای توسعه استقراض بیشتری داشته باشند.
قیمت نجومی برخی آپارتمان‌ها در تهران
پایگاه خبری راد: در حالی که فعالان بازار از بازگشت گام به گام رکود به بازار مسکن خبر می‌دهند،خانه‌هایی در تهران با قیمت‌های نجومی در معرض فروش گذاشته می‌شود.