20:01 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مسعود

اعتبار کارگزاری ها به مشتریان و سود و کارمزد دریافتی مشمول مالیات شد
نماد برتر- طبق اعلام سازمان مالیاتی، تسهیلات اعطایی شرکت های کارگزاری به مشتریان به همراه سود و کارمزد دریافتی ، مشمول دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده شد.
درخواست وزیر اقتصاد برای تسریع مراحل واگذاری سرخابی‌ها در فرابورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد خواستار تسریع در انجام مراحل نهایی تهیه مستندات دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای طرح در شورای پذیرش فرابورس شد و ابراز امیدواری کرد: این وعده دولت دوازدهم به زودی محقق شود.
"ولنوین" ۳۰۰ میلیاردی آماده عرضه اولیه شد / مشخصات کلی + نکته جالب
نماد برتر- شرکت لیزینگ اقتصاد نوین با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم بورس تهران درج و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شد.
در خانه بمانید و خدمات برقی دریافت کنید
نماد برتر- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام‌کرد: ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه‌های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد، تمامی فرایندهای کاری در مناطق ۲۲‌گانه برق پایتخت، الکترونیکی و غیرحضوری است.
شیوه‌نامه جدید فولاد رانت ۸۰ هزار میلیاردی ایجاد می‌کند/ درخواست تجدید نظر
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی تهران در نامه‌هایی به معاون اول و معاون اقتصادی رئیس‌جمهور خواستار اصلاح فوری شیوه‌نامه جدید تنظیم بازار فولاد با مشارکت بخش‌ خصوصی به دلیل توزیع رانت ۸۰ هزار میلیاردی،ریزش بازار سرمایه و... شد.
افزایش ایمنی شبکه برق در شرایط بحران
نماد برتر- دور اول گسترده ترین برنامه تعمیرات و بازسازی شبکه های فرسوده توزیع برق کشور با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مواقع بروز بحران نخستین بار در کشور اجرا شد.
تپسی در فرابورس پذیرش شد/ ورود نخستین شرکت از چهار استارت آپ پیشرو
نماد برتر- رییس اتاق بازرگانی تهران از پذیرش شرکت تپسی به عنوان یکی از استارت آپ های پیشرو در فرابورس خبر داد و گفت: به زودی نماد آن در تابلو این بورس جای می‌گیرد.
نباید در انتخابات آمریکا جوگیر شویم
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی تهران می‌گوید مشکلات اقتصادی ایران با نگاه به واقعیت‌ها برطرف خواهند شد و صرف امید بستن به نتایج انتخابات آمریکا بدون توجه به مشکلات داخلی نوعی جوگیری به حساب می‌آید.
علت انفجار پمپ بنزین در تهران چه بود؟
نماد برتر- حادثه انفجار پمپ بنزین میدان تره بار مرکزی خیابان پیروزی تهران تلفات جانی نداشته است و طبق گفته های رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی علت این حادثه بی‌احتیاطی و نبود نظارت بر روند سوخت‌گیری بوده است که نهایی شدن آن به بررسی‌های فنی دقیق نیاز دارد.
ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت
نماد برتر- در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، یک شرکت ایرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت.
محاکمه مدیرعامل اسبق بانک فرابورسی و اولین مجرم اقتصادی از اروپا برگشته
نماد برتر- زمان محاکمه مدیرعامل اسبق بانک سرمایه که ماه گذشته در اسپانیا دستگیر و به ایران مسترد شده بود اعلام شد که فردا خواهد بود.
قبض برق تهرانیها چه تغییری خواهد کرد؟
نماد برتر- معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ۱۰ درصد مشترکان در تهران مشمول طرح تخفیف ۱۰۰ درصدی برق رایگان و ۲۰ درصد مشترکان در صورت عدم کاهش مصرف برق خود مشمول ۱۰ درصد افزایش تعرفه برق خواهند شد و مشترکان به راحتی می توانند با نصب اپلیکیشن "برق من" از وضعیت مصرف خود آگاه شوند.
دستکاری در طبیعت و ایجاد آلودگی در پی انتقال آب
نماد برتر- مدت‌ها است که سخن از انتقال آب از دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان به نقاط مختلف کشور و از شهرها و استان‌های گوناگون به استان‌ها و شهرهای دیگر کشور به گوش می‌رسد. طی یک هفته اخیر طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی خبرساز شده و برخی کارشناسان نسبت به آثار مخرب اجرای چنین طرح‌هایی بر تنوع زیستی، اکوسیستم‌ها، آلودگی آب و خاک و زندگی اجتماعی هشدار داده‌اند.
تشخیص زودهنگام بیماری با اینترنت اشیا
نماد برتر- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به بهبود کارایی روش‌های حفظ حریم خصوصی در حوزه سلامت محور مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا شدند که به گفته آنها می‎توان از آن برای تشخیص زودهنگام بیماری بهره برد.
تعمیرات ۱۰ روزه واحد اتیل بنزن و استایرن منومر زیرمجموعه "فارس" آغاز شد
نماد برتر- زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از انجام تعمیرات واحد اتیل بنزن و استایرن منومر حداقل به مدت ۱۰ روز خبر داد.