01:41 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مراقب

اقدامات تاثیرگذار در بهبود روند معاملات بورس
نماد برتر- بهمن عبدالهی گفت: عدم اظهارنظرهای غیرکارشناسی، جلوگیری از ایجاد جو در نرخ ارز، تحقق وعده‌های مطرح شده برای واریز منابع مالی از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه و خودداری از اقدامات سودجویانه توسط حقوقی‌ها فضای بورس را بهبود می‌بخشد و شاهد رشد معاملات خواهیم بود.
کرونای انگلیسی سفرهای مردم را محدودتر می‌کند؟
نماد برتر- در شرایطی که شیوع ویروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی در کشور گسترش یافته و مسئولان وزارت بهداشت هر روز هشدار جدی‌تری نسبت به آینده می‌دهند، باید دید آیا سفرهای مردم در روزهای پیش‌رو و اسفند ماه محدودتر می‌شود یا اینکه تنها رنگ‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز در شدت محدودیت‌ها اثرگذار خواهد بود؟
عوامل بهبود بورس و احتمال رشد شاخص تا کانال ۱.۷ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به احتمال بازدهی مثبت سه برابری هفتگی با دامنه نوسان نامتقارن، عوامل بهبود معاملات بورس را همراه با پیش بینی رشد شاخص تا کانال ۱.۵ و ۱.٧ میلیونی اعلام کرد.
مشخصات کلی شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام در بورس
نماد برتر- شرکت آریان کیمیاتک با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد و در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام ایستاد.
تورم آلمان؛ مثبت شد!
نماد برتر - پس از شش ماه تورم منفی، شیب قیمتها در بزرگترین اقتصاد اروپایی مثبت شد.
دخالت های غیر حرفه ای، مانع تعادل بورس شد
نماد برتر- فرهاد دژپسند: هیچ گاه دولت پشت بازار را خالی نمی کند و همه نگاه ها حمایتی است اما در هیچ جای دنیا هیچ تضمینی برای سود مستمر در بازار سرمایه وجود ندارد.
تقویت پول ملی هدف‌گذاری لایحه بودجه است/ تغییر شاکله بودجه پذیرفتنی نیست
نماد برتر- در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش کارشناسی از تغییرات انجام شده در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و آثار افزایش ارقام بودجه بر معیشت مردم و آثار تورمی آن بر کالاهای ضروری ارائه کرد.
تورم همسایه های شمالی ایران چه قدر است؟
نماد برتر- نرخ تورم ارمنستان به بالاترین سطح دو سال اخیر رسید.
افت شاخص منطق ندارد/ عرضه های بورس هیجانی است/ کاهش نرخ دلار موقتی است
نماد برتر- امروز با ادامه روند کاهشی قیمت ارز و تداوم رکود بازارهای موازی، قیمت ها در بازار سهام نیز کاهش یافت و شاخص تا سطح یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد پایین آمد. با این همه ، تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند در ریزش های سریع، بازگشت هم سریع تر خواهد بود و با کنترل هیجانات فروش، بازار در زمانی کوتاه، تعادل خود را بازخواهد یافت.
مراقب سرمایه های خود باشید
نماد برتر- تنها چند ماه به پایان دوران عجیب و غریب ریاست‌جمهوری حسن روحانی که با تدبیر و کلید و امید پای به کاخ ریاست‌جمهوری گذاشت، مانده است.
هشدار ظریف به ترامپ : مراقب تله اسراییل باش
نماد برتر- وزیر خارجه با اعلام اطلاعات تازه از عراق درباره توطئه‌چینی اسراییل برای حمله به آمریکایی‌ها گفت: ترامپ، مراقب تله باش . هرگونه آتش‌بازی، پاسخ متقابل جدی همراه خواهد داشت .
هزینه اقتصادی شیوع کرونا در پایان سال سنگین‌تر است
نماد برتر- رئیس جمهور تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم که رسیدن به روند کاهشی در اقتصاد، فرهنگ، آموزش و روابط اجتماعی جامعه بسیار سخت‌، پرهزینه‌ و زمان‌بر است؛ این در حالی است که به دلیل مراعات نکردن و برگزاری دوره همی‌های خانوادگی و مراسم ملی و مذهبی به سرعت شرایط بیماری تصاعدی می‌شود و احتمالاً با موج دیگری در بهمن و اسفند مواجه خواهیم بود.
آمریکا ۸۲ تریلیون دلار بدهی دارد
نماد برتر- تا پایان ماه دسامبر، میزان مجموع بدهی‌های دولتی و غیردولتی آمریکا معادل ۸۲ تریلیون و ۶۸ میلیارد و ۹۲۱ میلیون دلار بوده است.
سال طلایی بزرگترین صنعت بورس و طرح جامع کنترل قیمت خودرو
نماد برتر- سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه واگذاری ۴۳.۵ هزار میلیارد تومان سهام به سه بانک بورسی و طرح جامع کنترل قیمت خودرو، گفت: سال طلایی صنعت پتروشیمی با بهره برداری از ۱۷ طرح رقم می خورد.
چگونه نشانه‌های آلودگی رایانه به ویروس را تشخیص دهیم؟
نماد برتر- رایانه های شخصی حدود ۳۰ سال است که به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و ویروسهای رایانه ای به اندازه گذشته دیگر مرموز نیستند اما چگونه می توانیم نشانه‌های آلودگی دستگاهمان به ویروس را تشخیص دهیم؟.