05:45 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مذاکرات تجاری

معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات
نماد برتر- از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
روند کاهشی طلای جهانی متوقف شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر افت ارزش دلار بالا رفت اما صعود بازارهای سهام روند رشد این فلز ارزشمند را محدود کرد.
روند کاهشی طلای جهانی متوقف شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر افت ارزش دلار بالا رفت اما صعود بازارهای سهام روند رشد این فلز ارزشمند را محدود کرد.
قیمت طلای جهانی تا کجا پیش می‌رود؟
نماد برتر-تحلیلگران می گویند طلا پس از ریزش حدود ۲۰۰ دلاری قیمت در هفته گذشته و تثبیت شدن در محدوده ۱۹۵۰ دلاری آماده ازسرگیری روند صعودی است. حالا سوال اینجاست قیمت این فلز ارزشمند تا کجا پیش خواهد رفت؟
دنده عقب بورس های جهانی
پایگاه خبری راد: کاهش امیدواری‌ها به حل و فصل مناقشات تجاری باعث تداوم روند نزولی شاخص‌های بورسی جهان شد.
طلا از صعود بازماند
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر خوش بینی پیرامون مذاکرات تجاری آمریکا و چین و انتظار سرمایه گذاران برای نتیجه مذاکرات درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، از صعود بازماند.
توقف مذاکرات تجاری آمریکا با ترکیه/ افزایش تعرفه‌های فولاد به ۵۰ درصد
پایگاه خبری راد: مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا از امضای فرمان ترامپ برای تحریم مقامات ترکیه، افزایش تعرفه‌های واردات فولاد ترکیه به ۵۰ درصد و توقف فوری مذاکرات تجاری با این کشور خبر داد.
نفت کشش افزایش قیمت ندارد
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت روز دوشنبه در واکنش به جزییات اندک مرحله اول توافق تجاری میان آمریکا و چین که خوش‌بینی هفته گذشته نسبت به حل مناقشات دو کشور را تضعیف کرد، با کاهش روبرو شدند.
ادامه کاهش قیمت طلا
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر خوش بینی سرمایه‌گذاران به مذاکرات تجاری آمریکا و چین که ریسک پذیری آنها را بهبود بخشید و رشد ملایم ارزش دلار کاهش پیدا کرد.
جهش قیمت نفت در واکنش به آشتی آمریکا و چین
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت روز جمعه در واکنش به پیشرفت مذاکرات تجاری آمریکا و چین که نگرانی‌ها نسبت به تقاضا برای انرژی را تسهیل کرد و خبر انفجار در یک نفتکش ایرانی، روند افزایشی پیدا کردند و به رشد هفتگی حدود چهار درصد دست یافتند.
منتظر نوسان قیمت طلا باشید
پایگاه خبری راد: نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد با بازگشت نوسان به بازار طلا، شمار زیادی از تحلیلگران وال‌استریت کاهش قیمت طلا را پیش بینی کردند در حالی که سرمایه‌گذاران همچنان حاضر نیستند از خوش بینی نسبت به بالا رفتن قیمت طلا دست بردارند.
توقف روند کاهشی طلای جهانی
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی، روند نزولی چهار روزه خود را متوقف کرد و اندکی افزایش پیدا کرد.
واکنش وال‌استریت به رونمایی از آیفون جدید
پایگاه خبری راد: رونمایی از محصول جدید شرکت اپل معاملات بورس آمریکا را کاملا تحت الشعاع قرار داد.
قیمت طلا برای چهارمین روز کاهش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر ریسک پذیری سرمایه‌گذاران که تقاضا برای خرید دارایی‌های ارزشمند شامل این فلز زرد را محدود کرد، برای چهارمین روز متوالی کاهش پیدا کرد.
شاخص ترامپ به ادبیات اقتصادی اضافه شد!
پایگاه خبری راد: یک بانک آمریکایی شاخص جدیدی را معرفی کرده است که به بررسی پیامد توئیت‌های ترامپ بر بازارهای مالی می‌پردازد.