20:04 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مدیریت هزینه

همسان‌سازی حقوق کارکنان قراردادی و پیمانی در دستور کار دولت قرار دارد
پایگاه خبری راد : معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از همسان‌سازی حقوق کارکنان قراردادی و پیمانی خبر داد.
بسته رونق مسکن آماده رونمایی است
پایگاه خبری راد: همزمان با برنامه دولت برای عرضه ۹۰۰ هزار واحد مسکونی طی دو سال آینده، بسته‌ی رونقِ بخش مسکن در حال تهیه است و طبق وعده، هفته آینده رونمایی خواهد شد.
چگونه کشور بدون نفت قابل اداره است؟
پایگاه خبری راد: عضو انجمن اقتصاددانان ایران، تکیه دولت بر سایر درآمدها برای جبران کاهش درآمدهای حاصل از نفت در بودجه عمومی دولت را اولین مسیر اصلاحی کشور در این شرایط دانست.
قیمت‌های فعلی اینترنت تا کجا دوام می‌آورد؟
پایگاه خبری راد: مسؤولان ارتباطی ایران در حالی از تلاش برای ثبات قیمت‌های اینترنتی صحبت می‌کنند که ارائه‌دهندگان اینترنت ثابت می‌گویند با همین قیمت‌ها هم دچار مشکل هستند و توسعه‌نیافتگی خود را به‌دلیل دامپینگ اپراتورهای سیار می‌دانند.
جلوی بچه‌ها غُرِ بی‌پولی نزنید!
پایگاه خبری راد: «این روزا دیگه کسی نمی­تونه ماشین خارجی خوب سوار شه به جز دزدا! این روزا کسی نمی­تونه شغل درست و حسابی برای خودش دست و پا کنه مگه اینکه به یه جا وصل باشه! این روزا ...»
امسال اینترنت گران نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد قیمت اینترنت هم در حوزه اینترنت ثابت و هم موبایل افزایش پیدا نکند.
اولتیماتوم آذری‌ جهرمی به اپراتورهای تلفن همراه
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات برای بازگرداندن بسته‌های بلندمدت اینترنت، ۴۸ ساعت به اپراتورهای تلفن همراه فرصت داد.
اتحاد همگانی برای جریمه پرمصرف‌ها
پایگاه خبری راد: مصرف بی‌رویه انرژی الکتریکی هزینه‌های کمرشکنی را بر کشور تحمیل می‌کند به همین دلیل عزم دولتی‌ها برای جریمه مشترکان پرمصرف جزم شده است تا از این طریق علاوه بر کاهش هزینه‌ها در درازمدت بتوان مصرف برق را مدیریت کرد.
واحدهای تولیدی چقدر تسهیلات دارند؟
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی را تامین نقدینگی و تبادل ارز عنوان کرد.
به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد همدان منصوب شد
پایگاه خبری راد: دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و واحد همدان منصوب شد.
سالی ۳۳۰ هزار تبعه خارجی مجاز در کشور بیمه می‌شوند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره وضعیت بیمه اتباع مجاز گفت: برابر قانون برنامه ششم، دولت مکلف شده که اتباع مجاز خارجی را تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار دهد.
وضعیت پرداخت بدهی‌های سازمان بیمه سلامت/ درخواست بودجه‌ای این سازمان از دولت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از به روز شدن پرداخت‌های این سازمان به مراکز ارائه کننده خدمت در سال ۹۷ خبر داد.
نشست ویژه بخش خصوصی با سازمان حمایت و بانک مرکزی
پایگاه خبری راد: چهل و دومین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران در همین بخش با حضور فعالان اقتصادی از صبح امروز (سه‌شنبه) در حال برگزاری است.
اختلال در تامین "ارز دارو"/تهیه لیست داروهای بحران
پایگاه خبری راد: رییس سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به رکود در صنعت دارویی کشور، در عین حال به برخی مشکلات در تامین ارز دارو اشاره کرد و گفت: ارز تعلق گرفته به دارو دچار مشکلات بسیاری شده؛ این درحالیست که باید تا آبان ماه حداکثر استفاده را ببریم؛ چراکه شرایط تحریم‌ها را ‏پیش رو داریم.‏
لزوم ایجاد "انضباط" در ارایه خدمات سلامت/ نظام ارجاع، راهکار مدیریت هزینه‌ها
پایگاه خبری راد: معاون درمان وزارت بهداشت گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها باید به سمت ایجاد نظام ارجاع حرکت ‏کنند.‏