18:50 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

سایپا تكمیل وجه خرید خودرو با شرایط خاص را اعلام كرد
پایگاه خبری راد: با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مشتریانی كه طبق دعوتنامه ارسالی زمان تكمیل وجه آنها تا 8 اردیبهشت ماه بوده است و موفق به تكمیل وجه نشده اند، می توانند با قیمت مصوب فروردین ماه اقدام به تكمیل وجه و تحویل خودرو ثبت نامی خود كنند.
سایپا برای بازگشت تحریم های احتمالی برنامه دارد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: چنانچه تحریم های گذشته صنعت خودرو بازگردد ما آماده مواجهه با آنها و کاهش تاثیرات بر صنعت خودرو هستیم چراکه از مدت ها قبل برای این مهم برنامه ریزی کرده ایم.
تخلف در فروش محصولات سایپا، لغو نمایندگی را به همراه دارد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: چنانچه معلوم شود هر یک از نمایندگان رسمی ما در فروش محصولات این گروه خودروسازی تخلف کرده اند با آن ها برخورد جدی خواهد شد.
خارجی ها از تعهد صادرات محصول مشترک شانه خالی می کنند!
پایگاه خبری راد: چنانچه نتوانیم در صنعت خودرو راهی برای ورود به بازارهای صادراتی مطمئن پیدا کنیم، اساسا سرمایه گذاری در صنعت خودرو توجیه اقتصادی نخواهد داشت و صنعت داخلی نیز از نظر کیفیت و تکنولوژی پیشرفتی نخواهد کرد.
قیمت پراید صادراتی به عراق 4250 دلار است +جزئیات
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا قیمت پراید صادراتی برای بازار عراق را چهار هزار و 250 دلار اعلام کرد.
مدیرعامل سایپا: استمرار وضع فعلی به صلاح صنعت خودرو نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مذاکرات مهمی با نیسان انجام داده ایم و برای انتقال دانش فنی نیز به نتایجی دست یافتیم اما این همه در حد تفاهمات کلی و مقدماتی است.
 تولید پلتفرم Sp100 تمرین خوبی برای خودروساز شدن بود
پایگاه خبری راد: روند افزایش تولید در سال 96 و ورود به عرصه طراحی پلتفرم ملی می تواند نوید بخش حرکت مثبت صنعت خودرو در راه رسیدن به اهداف چشم انداز 20 ساله کشور باشد.
توسعه همکاری سایپا و چانگان در امور تحقیقات و طراحی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به دعوت مدیرعامل شرکت چانگان به چین سفر کرده است از مرکز تحقیق و توسعه و همچنین مرکز تست این شرکت بازدید کرد.
همکاری سایپا و چانگان گسترش می‌یابد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه هیاتی از مدیران ارشد این گروه از مرکز طراحی، تست ایمنی و کارکردی قطعات، مرکز تست موتور و پرس شاپ و قطعه‌سازی‌های شرکت چانگان بازدید و در دیدار با مدیران این شرکت راه‌های گسترش همکاری را مورد بررسی قرار داد.
تکمیل سبد خودرویی سایپا ظرف 3 سال آینده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تکمیل سبد محصولات شرکت سایپا تا سه سال آینده خبر داد.
شفافیت، لازمه توسعه در سایپا است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع مدیران این گروه، شفافیت را لازمه توسعه در سایپا دانست و خواستار استفاده درست از سرمایه های مالی سازمان و هدایت جریان نقدینگی در مسیر صحیح آن یعنی خطوط تولید شد.
تولید محصولات جدید و افزایش کیفیت در راستای حمایت از کالای ایرانی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" مسئولیت تولیدکنندگان داخلی را بیش از پیش سنگین‌تر کرده است.
هدف سایپا محقق شد
پایگاه خبری راد: در واپسین ساعات روز 26 اسفند ماه سال جاری، گروه خودروسازی سایپا توانست به هدف از پیش تعیین شده 666 هزار و 666 دستگاه تولید خود برسد و رکوردی جدید به ثبت برساند.
تشکیل کنسرسیوم قطعه سازان به جای انحصارطلبی یک برند
پایگاه خبری راد: قطعه سازان و خودروسازان داخلی به منظور کمک به صنعت خودرو و قطعه سازی کشور، بر روی تشکیل کنسرسیوم قطعه سازان برای خرید سهام خودروسازان هم نظر هستند.
تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود+ توضیحات تکمیلی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه‌ریزی برای آغاز مجدد تولید محصولات نیسان در ایران خبر داد.