16:49 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مدیرعامل سایپا

کالبد شکافی وضعیت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور
پایگاه خبری راد: در پی وخیم‌تر شدن وضعیت بازار خودرویی کشور خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با دعوت از ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس، مهدی مطلب‌زاده عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران و داوود میرخانی رشتی مشاور انجمن خودروسازان ایران به بررسی دلایل نابسامانی‌های به وجود آمده و ابعاد دامنه‌دار آن در قالب یک میزگرد پرداخت.
 قیمت‌های فعلی بازار خودرو غیرواقعی است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سایپا گفت: ما درگیر اقدامات سودجویانه در بازار خودرو هستیم. قیمت محصولات در کارخانه پایین است ولی قیمت فعلی خودروها در بازار را نیز قبول نداریم.
تبعات آزادسازی قیمت خودرو
پایگاه خبری راد: در صورت موافقت دولت با خواست خودروسازان و قطعه‌سازان اتفاقات بسیاری خوبی در صنعت خودرو رخ داده و این جریان کمک مهمی به تامین ارز کالاهای اساسی خواهد کرد.
شرکای جدید برای تولید خودرو وارد می شوند
پایگاه خبری راد: هیچ گاه تحریم نتوانسته است ایران را به زانو درآورد و این بار نیز این مهم را به امریکا نشان خواهیم داد.
تلاش مجلس برای تشکیل کمیسیون مشترک خودروسازان و قطعه سازان
پایگاه خبری راد: اجرای خواسته های صنعت قطعه سازی کشور مستلزم برگزاری نشست مشترک با خودروسازان است که انتظار می رود با حمایت مجلس، به زودی یک کمیسیون مشترک تشکیل شود.
خارجی ها از تعهد صادرات محصول مشترک شانه خالی می کنند!
پایگاه خبری راد: چنانچه نتوانیم در صنعت خودرو راهی برای ورود به بازارهای صادراتی مطمئن پیدا کنیم، اساسا سرمایه گذاری در صنعت خودرو توجیه اقتصادی نخواهد داشت و صنعت داخلی نیز از نظر کیفیت و تکنولوژی پیشرفتی نخواهد کرد.
مدیرعامل سایپا: استمرار وضع فعلی به صلاح صنعت خودرو نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مذاکرات مهمی با نیسان انجام داده ایم و برای انتقال دانش فنی نیز به نتایجی دست یافتیم اما این همه در حد تفاهمات کلی و مقدماتی است.
 تولید پلتفرم Sp100 تمرین خوبی برای خودروساز شدن بود
پایگاه خبری راد: روند افزایش تولید در سال 96 و ورود به عرصه طراحی پلتفرم ملی می تواند نوید بخش حرکت مثبت صنعت خودرو در راه رسیدن به اهداف چشم انداز 20 ساله کشور باشد.
تشکیل کنسرسیوم قطعه سازان به جای انحصارطلبی یک برند
پایگاه خبری راد: قطعه سازان و خودروسازان داخلی به منظور کمک به صنعت خودرو و قطعه سازی کشور، بر روی تشکیل کنسرسیوم قطعه سازان برای خرید سهام خودروسازان هم نظر هستند.
تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود+ توضیحات تکمیلی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه‌ریزی برای آغاز مجدد تولید محصولات نیسان در ایران خبر داد.
زمان انتظار امدادخودرو به ۲۸ دقیقه کاهش می‌یابد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سایپا یدک گفت که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در طرح امداد نوروزی امسال، تلاش می‌شود مدت زمان انتظار مشتریان برای خدمات امدادی به ۲۸ دقیقه کاهش یابد.
زمان انتظار برای دریافت امداد از سایپا، تنها 28 دقیقه
پایگاه خبری راد: سال گذشته در طرح خدمات امداد نوروزی، میانگین زمان انتظار خدمات امدادی ۳۱ دقیقه بود که برنامه‌ریزی شده این مدت در طرح سال جاری به ۲۸ دقیقه کاهش یابد.
سایپا آماده معرفی پلتفرم جدید از نیسان
پایگاه خبری راد: محسن جهرودی در مراسم آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: اخیرا همراه پیمان کارگر مذاکراتی با مسئولان شرکت نیسان داشتیم.
سایپایدک برای تحقق زنجیره تامین رقابتی برنامه دارد
پایگاه خبری راد: شاید مشتریان سایپا از این گروه عظیم خودروسازی تنها نام سایپا و سایپایدک برایشان آشنا باشد که یکی در ظاهر تولید و فروش را و دیگری خدمات پس از فروش را در اختیار دارد .
سایپا برای ادامه همکاری با «برلیانس» شرط گذاشت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست مشترک با مدیرعامل برلیانس شرط استمرار همکاری با برلیانس را ارتقای کیفیت و افزایش داخلی سازی محصولات مشترک دانست.