07:14 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مدیرعامل بورس تهران

مخالفت با بورس و وزارت اقتصاد : بانک ها امکان خرید سهام را ندارند
نماد برتر- دبیر کانون بانک‌های خصوصی و موسسات اعتباری گفت : بانک ها طبق قانون رفع موانع تولید از بنگاه‌داری منع شده‌اند و برخلاف نظر بورس و وزارت اقتصاد نمی توانند اقدام به خرید سهام کنند.
دفاع و توضیح از تصمیم جدید امروز و ممنوعیت معاملات الگوریتمی
نماد برتر- مدیرعامل بورس تهران از تصمیم جدید مبنی بر عدم امکان فروش سهام خریداری شده در یک روز و همچنین ممنوعیت معاملات الگوریتمی دفاع کرد و توضیح داد.
۱۱ میلیون تازه وارد ۵۰ میلیون سهم خریدند + راه اندازی شبکه بورس
نماد برتر- مدیرعامل بورس تهران و مدیر روابط عمومی سازمان بورس از خرید کمتر از ٥٠ میلیون تومان سهام توسط ۱۱ میلیون تازه وارد از ابتدای سال و راه‌اندازی شبکه تلویزیونی بورسی تا دو هفته آینده خبر دادند.
امکان فروش روزانه بیشتر از یک و ۵ درصد سهام نیست / تکلیف حقوقی ها
نماد برتر- مدیرعامل بورس تهران از عدم فروش بیش از یک و ۵ درصد سهام شرکتهای دارای سرمایه۳۰۰ میلیاردی و کوچکتر در یک روز خبر داد و گفت: حقوقی ها با فروش بیش از از یک درصد سهام باید اطلاع‌ رسانی کنند.
اثر مصوبات شورای عالی بورس و عدم اثر تورمی سرمایه گذاری بانک‌ها
نماد برتر- مدیرعامل بورس تهران با اعلام اثر اولیه مصوبات اخیر شورای عالی بورس، گفت: سرمایه گذاری بانک‌ها در بازار سرمایه اثر تورمی ندارد.
قابل بورس بازان/ دامنه نوسان حذف میشود؟
نماد برتر- درحالی که زمزمه‌های حذف دامنه نوسان در بازار سهام به گوش می‌رسد که اجرای آن فعلا قطعی نشده است. البته دیشب مدیرعامل بورس تهران از تعویق بازگشایی دو نماد خاص نیز خبر داد.
نکته خاص مصاحبه دیشب مدیرعامل بورس تهران چه بود
نماد برتر- عامل مهمی که میتواند معاملات امروز را کسل کننده و در خط قرمز قرار دهد، چیست؟ آیا میتوان انتظار متفاوتی از دادوستدهای امروز داشت.
فعالان بازار سرمایه درباره حمایت دستوری حقوقی‌ها از بازار چه نظری دارند
نماد برتر- جلسه مدیران بورسی با فعالان حقوقی در حالی همچنان ادامه دارد که برخی از تداوم حمایت حقوقی‌ها خبر میدهند. در این میان اما فعالان بازار سرمایه نظرات متفاوتی در این باره دارند.
به چه دلایلی میتوان به رونق دوباره بازار امیدوار بود
نماد برتر- بسیاری از فعالان بازار سرمایه امروز چشم به این قضیه دارند که روند بازار چگونه دوباره جان خواهد گرفت. سیگنال های مثبت دیروز از روند غیرهیجانی معاملات، بورس بازان را امیدوار کرده است.
سرمایه گذاری های استانی؛ سبدی متنوع از سهام/ انجام معاملات بورس با دو سامانه
نماد برتر- نگاه بلند مدت لازمه کسب سود در بازار سرمایه است و توصیه می کنم مالکان سهام عدالت برای فروش دارایی خود عجله نکنند.
بورس املاک تا ۴ ماه دیگر می آید
نماد برتر- زمزمه راه اندازی بورس پنجم یا همان بورس املاک، مستغلات و امتیازات به گوش می رسد و آنطور که مسئولان وعده داده اند، قرار است این بازار با سرمایه ثبت شده ۵۰۰۰ میلیارد تومانی تا چهار ماه آینده راه اندازی شود.
ETF بعدی شامل کدام شرکت‌ها می‌شود؟
نماد برتر- یک سوم از وعده عرضه سهام شرکت‌های دولتی در بورس اجرا و نخستین واحد سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) " واسطه‌گری مالی یکم " با نماد دارایکم چندی پیش در بورس عرضه شد. بازدهی این صندوق باعث شد جذابیت این صندوق‌ها برای مردم دو چندان شود و خود را برای ETF بعدی آماده کنند.
چرا از عرضه اولیه خبری نیست؟
نماد برتر- با وجود وعده هر آخر هفته یک عرضه اولیه در فرابورس و همچنین از بین بردن موانع عرضه اولیه شرکت‌های بزرگ در بورس، ۲۰ روز از آخرین عرضه اولیه در بازار سرمایه می‌گذرد و همچنان خبری از عرضه اولیه دیگری نیست. البته هم بورسی‌ها و هم فرابورسی‌ها از پیگیری برای عرضه اولیه شرکت‌ها خبر دادند و اعلام کردند از عرضه اولیه استقبال خواهند کرد.
سفیر سوییس زنگ آغاز معاملات بورس تهران را به صدا درآورد
پایگاه خبری راد: امروز سفیر سوییس در ایران به تالار حافظ رفت و به صورت نمادین زنگ آغاز معاملات بورس را به صدا درآورد؛ سفارت سوییس در ایران حافظ منافع آمریکا و عربستان است.
ارزش معاملات بورسی ۶ برابر شد/ بورس می‌تواند سپر تورم باشد
پایگاه خبری راد: مدیر عامل بورس تهران از افزایش ۳۸۵ درصدی صدور کد معاملاتی جدید در بورس و همچنین افزایش ۶.۵ برابری ارزش معاملات در بورس تهران خبر داد و گفت: هدایت درست نقدینگی موجود در جامعه به بورس می‌تواند سپر تورم شود و منجر به خلق ثروت و افزایش تولید ملی خواهد شد.