15:02 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخالفت

ریزش جهانی، به دلیل کرونای هندی
نماد برتر - نگرانی از گسترش گونه هندی کرونا به جهان، بورس های مختلف را فرو ریخت.
طرح بایدن بورس آمریکا را زمین زد
نماد برتر- شاخص های مهم بورس وال استریت در واکنش به طرح جدید دولت بایدن ریزش کردند.
خیز بورس‌های جهانی برای صعود
نماد برتر - همه شاخص های مهم بورسی اروپا و آمریکا سبز شدند.
باز صعود؛ باز دلار!
نماد برتر - ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم افزایش یافت.
دلار دست‌بردار نیست!
نماد برتر - دلار برای سومین روز متوالی در برابر ارزهای مهم صعود کرد.
واکنش رییس WTO به محدودیت صادرات واکسن اروپا
نماد برتر- مدیرکل سازمان جهانی تجارت (WTO) اعلام کرد از برنامه مجوز صادرات اتحادیه اروپا برای واکسنهای کووید ۱۹ مایوس شده و با این بلوک درباره تمهید مذکور گفت و گو می کند.
پرونده آزادسازی سهام عدالت باز ماند
نماد برتر- فرایند آزادسازی سهام عدالت، سال ۱۳۹۹ بعد از حدود ۱۴ سال صورت گرفت تا مردم مالک سهام خود باشند؛ بر این اساس مشمولان حق انتخاب داشتند تا سهام خود را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم اداره کنند. با این حال شرایطی پیش آمد که تقریبا هیچ کدام از افراد دو گروه مذکور، نتوانستند آنطور که انتظار می رفت مالک سهام خود شوند.
فرافکنی نکنید!
نماد برتر - نایب رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از گرانی‌های شب عید، این ادعا که گرانی‌های به دلیل مخالفت مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی بوده را فرافکنی دانست و آن را رد کرد.
مخالفت مجلس با اخذ مالیات از تراکنش‌های بانکی
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد اخذ مالیات از تراکنش های بانکی بالای ۱۰ میلیون تومان مخالفت کردند.
ارز دیجیتال در یکسالی که گذشت
نماد برتر - برخلاف سال های اولیه فعالیت ارزهای دیجیتالی، اکنون بازار رمزارزها بسیار پربحث و داغ دنبال می شود و نوسانات بالای آنها نشان می دهد که برخلاف بازارهای مالی سنتی، این بازارها ریسک بسیار زیادی دارند.
واکنش ۷ بندی دولت به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه و هشدار به نمایندگان
نماد برتر- دولت در واکنش به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه با آژانس بین المللی، دست به شفاف سازی ۷ بندی زد و اعلام کرد مجلس باید در صورت غیر فعال کردن بیانیه مشترک ، مسئولیت عواقب را بپذیرد.
زمان تشکیل کانون سهامداران حقیقی...؟
نماد برتر - تا این لحظه ۳ مرتبه، درخواست مجوز تشکیل کانون سهامداران حقیقی به سازمان بورس ارسال شده (با هر بار تغییر ریاست سازمان بورس، درخواست جدیدی ارائه کرده ایم) و مذاکرات متعددی هم صورت گرفته که تا کنون منتج به صدور مجوز تشکیل کانون سهامداران حقیقی نشده است.
عرضه خودرو در بورس‌کالا تصویب شد / تعیین قیمت پایه با سازمان حمایت
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو و عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: قیمت پایه توسط سازمان حمایت تعیین و در بورس عرضه می شود.
ارزیابی مثبت آغاز عرضه سنگ آهن در بورس کالا با اعمال دو پیشنهاد
نماد برتر- مدیرعامل چادرملو با ارزیابی مثبت آغاز عرضه سنگ آهن و سایر محصولات معدنی در بورس کالا گفت: این اقدام با رعایت ملاحظاتی به نفع همه خواهد بود.
سازمان حمایت با افزایش قیمت سیمان مخالفت کرد / اعلام نرخ
نماد برتر- سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش قیمت سیمان مخالفت و نرخ سیمان پاکتی تیپ دو بدون مالیات بر ارزش افزوده را ۱۵۵۰۰ و برای مصرف کننده نهایی ۱۹۵۰۰ تومان اعلام کرد.