21:35 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محصولات لبنی

قیمت محصولات لبنی قبل از تعیین نرخ شیرخام محاسبه نمی شود
نماد برتر- سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی در واکنش به صحبت های اخیر معاون امور دامی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اعلام زودهنگام قیمت مصوب شیرخام توضیحاتی ارائه داد.
قیمت ۱۰ قلم محصول لبنی پرمصرف تعیین شد
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار با توجه به افزایش ۵۵ درصدی نرخ فروش شیر خام، قیمت ۱۰ قلم محصول لبنی پرمصرف را با مسئولیت سازمان حمایت تعیین کرد.
نرخ جدید محصولات لبنی اعلام شد
نماد برتر- سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی از افزایش قیمت شیرخام و به تبع آن افزایش قیمت لبنیات خبرداد.
افزایش قیمت لبنیات نداریم/ آغاز توزیع برنج از فردا
نماد برتر- رئیس ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه فعلا احتمال افزایش قیمت لبنیات منتفی است، از توزیع ۳۰ هزار تن برنج از فردا در سطح استان‌ها خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات مجموعه اقتصادی دولت مصوب شده با همکاری گمرک جمهوری اسلامی، بانک مرکزی و مجموعه وزارت صمت حدود سه میلیون تن کالای اساسی با حداقل تشریفات از فردا ترخیص شود.
صادرات یک محصول شرکتهای لبنی ممنوع شد/ عوارض صادرات شیرخشک
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار از ممنوعیت صادرات خامه خبر داد و گفت: سازمان توسعه تجارت مکلف شده برای صادرات شیرخشک عوارض تعیین کند.
تداوم روند افزایش قیمت جهانی مواد غذایی
نماد برتر- سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد: قیمت جهانی مواد غذایی در اوت برای سومین ماه متوالی افزایش پیدا کرد.
ایجاد ۱۶۰۰ کارخانه فراوری محصولات کشاورزی در دولت تدبیر و امید
نماد برتر- وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هفت سال گذشته بیش از ۱۶۰۰ واحد فراوری محصولات مختلف کشاورزی به این بخش در کشور افزوده شده است.
محصولات لبنی در بسته‌بندی‌های خاص با قیمت کمتر عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در امور بازرگانی گفت: امروز محوری‌ترین موضوع فرابخشی دولت، تنظیم بازار و توسعه صادرات است و هدف اصلی از تنظیم بازار، حفظ آرامش و تزریق این آرامش به مردم است و آرامش مردم در گرو آرامش بازار است.
وزیر جهاد کشاورزی: هزینه تولید دامداران افزایش یافته است
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تولید محصولات لبنی در کشور بیشتر شده است، گفت: سازمان حمایت از مصرف کننده باید قیمت تمام شده شیر را تعیین کرده و آن را ابلاغ کند. در بازار هم باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد.
چه کشورهایی با آمریکا جنگ دارند؟
پایگاه خبری راد: کاخ سفید با هدف ایجاد روابط اقتصادی در سراسر جهان در جبهه‌های مختلفی نظیر مکزیک، چین، ژاپن، اروپا و کانادا سرگرم جنگ تجاری است.
فائو: قیمت جهانی مواد غذایی گران شد
پایگاه خبری راد: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد که قیمت جهانی مواد غذایی در ماه میلادی گذشته به دلیل رشد قیمت لبنیات و گوشت، افزایش یافت.
معافیت ارزی صادرکنندگان کمتر از ۱ میلیون دلار را حذف کنید
پایگاه خبری راد: در سومین جلسه شورای راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی، اعضای این جلسه خواستار تغییر سیاست‌های ارزی، یکسان‌سازی نرخ ارز و حذف تمایز صادرکنندگان یک میلیون دلاری و مبالغ بالاتر شدند چراکه به گفته آن‌ها این موضوع باعث ایجاد رقابت منفی در بازارهای صادراتی شده است.
۹ توصیه مهم سلامتی برای بهار
پایگاه خبری راد: فصل بهار فرصت مناسبی است تا با رعایت برخی عادات درست در برنامه روزانه به شادابی و سلامتی بیشتری دست پیدا کنیم.
قیمت جهانی مواد غذایی ثابت ماند
پایگاه خبری راد: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد شاخص قیمت جهانی مواد غذایی در مارس ثابت بود و رشد قیمت لبنیات با افت قیمت غلات، روغن‌های گیاهی و شکر جبران شد.
چرا در خودروسازی با صنعت مونتاژی و گران روبرو هستیم، اما در ساخت موشک پیشرفت کرده‌ایم؟
پایگاه خبری راد: دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی به تحلیل بیانیه "گام دوم انقلاب" با تمرکز بر پیشرفت‌های علمی دوران چهل ساله‌ انقلاب و افق‌های پیش‌رو در این زمینه پرداخت و گفت: دلیل این‌که چرا در صنایع موشکی که به لحاظ دانشی، بسیار پیچیده و پیشرفته است، از ظرفیت و توان دانشمندان و دانشگاهیان ما استفاده شده، اما در صنایع خودروسازی استفاده نشده، این است که در کشور «مدیریت کارمندی» که مدیریتی غیر علمی و غیرانقلابی است، حاکم بوده و «مدیریت جهادی و انقلابی» در این حوزه حاکم نبوده است.