08:43 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محسن

راهکارها و راهبردهای بورس انرژی در توسعه صنعت برق
وبینار تخصصی «بررسی چشم‌انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، با نگاهی به ظرفیت های بازار سرمایه» با همت بورس انرژی ایران و مرکز مالی ایران، برگزار شد.
تحویل ۲.۸ میلیون تنی انواع محصولات فولاد مبارکه به مشتریان
رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه گفت:در چهارماهه ابتدای سال جاری ۲.۸ میلیون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به مقصد مشتریان داخلی و صادراتی ارسال شد.
وبینار چشم‌انداز صنعت برق، فرصت‌ها و تهدیدها
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، امروز یکشنبه ۱۰ مرداد برگزار می‌شود. در این نشست تجدید ساختار صنعت برق در ایران و روند شکل‌گیری بازار برق تشریح و نحوه عملکرد بازار عمده فروشی برق در بورس انرژی ایران بررسی می‌شود.
"وهامون" آماده عرضه اولیه فردا معرفی شد / وجه تمایز نسبت به رقبا
مدیرعامل سرمایه‌گذاری هامون صبا ضمن اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی، وجه تمایز این شرکت را پرتفوی سرمایه‌گذاری متنوع و بازدهی متوسط ۱۴۴ درصدی طی سه سال اخیر دانست.
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق، فرصتها و تهدیدها، یکشنبه ۱۰ امرداد ماه برگزار می‌شود. در این نشست تجدید ساختار صنعت برق در ایران و روند شکل‌گیری بازار برق تشریح و نحوه عملکرد بازار عمده فروشی برق در بورس انرژی ایران بررسی می‌شود.
کسب بازدهی ۱۴۴ درصدی «وهامون» طی سه سال اخیر
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا وجه تمایز این شرکت را در پرتفوی سرمایه‌گذاری متنوع دانست که طی سه سال اخیر به طور متوسط بازدهی ۱۴۴ درصدی را کسب کرد. این رقم به طور میانگین ۱۰ درصد بالاتر از بازدهی شاخص کل طی این مدت بوده است.
توسعه زیرساخت‌های فناورانه بازار سرمایه به کمک دانشگاه شریف
تفاهم‌نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار با دانشگاه صنعتی شریف از هم‌افزایی بالایی برخوردار است. این تفاهم‌نامه به توسعه فناوری‌های پیشرفته نظارت بر بازار سرمایه، راه‌اندازی و توسعه آزمایشگاه تخصصی علوم مالی، استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، علمی و نیز افراد خبره در حوزه بازار سرمایه و توسعه زیرساخت های فناوری مطالعات بازار سرمایه، می‌انجامد.
۱۲ شرکت بورسی و غیربورسی مجوز احداث نیروگاه را گرفتند
مدیر عامل شرکت برق حرارتی از صدور مجوز بیش از ۱۰.۵ هزار مگاوات برای احداث نیروگاه توسط ۱۲ شرکت بورسی و غیربورسی خبر داد.
نخستین دوره آموزشی ویژه ناشران بورسی برگزار می‌شود
مرکز مالی ایران با همکاری شرکت بورس اوراق بهادار تهران نخستین دوره آموزشی در زمینه موضوعات روز و مورد نیاز ناشران بورسی را برای اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل برگزار می‌کند.
اصلاح قانون پرداخت سود سهام با قید فوریت انجام می گیرد
به گفته عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، اگر نیاز باشد تا برای بهبود وضعیت بازار سرمایه، اصلاح قانون تجارت انجام شود به طور حتم با قید فوریت در دستور کار مجلس قرار می گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را انجام خواهیم بود.
بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته در ناحیه نورد سرد
مدیر محصولات سرد شرکت فولاد مبارکه از بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا در ناحیه نورد سرد این شرکت خبر داد.
فروش مستقیم محصولات "غزر" به مشتریان صادراتی
مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون گفت: فروش به مشتریان صادراتی به صورت مستقیم توسط خود شرکت صورت می‌گیرد و تنها مبالغ از طرف مشتری به حساب نمایندگان واریز می‌شود.
توضیح "غزر" درباره صادرات، انتقال وام، فروش گندم و تغییر طبقه بندی محصولات
زر ماکارون درخصوص صادرات محصولات، انتقال وام بانک ملت با تمام هزینه ها به زیرمجموعه، نرخ فروش به شرکت زرنگار پخش، فروش گندم و تغییر طبقه بندی محصولات توضیح داد.
کاهش فروش دان در «غدام»
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت‌ماه بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «دان مرغ» با ۱.۷۲۹ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد کاهش را به همراه داشته است.
افزایش قیمت دلار دلیل اصلی رشد شاخص!
نماد برتر - کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش نرخ ارز طی روز‌های اخیر از نظر روانی شاخص را تحت تاثیر قرار داد و موجب رشد شد.