14:48 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مجرمان سایبری

اکانت مدیر توییتر هک شد
پایگاه خبری راد: هکرها بعد از هک حساب کاربری جک دورسی، مدیر ارشد اجرایی شبکه اجتماعی توییتر، به انتشار محتوای نژادپرستانه و تهدید به بمب‌گذاری مقر مدیران این شرکت کردند.
 چگونه امنیت حساب‌های کاربری خود را ارتقا دهیم؟
پایگاه خبری راد: کاربران همواره به منظور ارتقای امنیت سایبری و حفاظت بیشتر از حریم خصوصی خود باید اقدامات مختلفی را انجام دهند.
با اثر انگشت وارد گوگل شوید!
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکی است که کاربران در ماه‌های آینده احتمالا قادر خواهند بود از طریق اثرانگشت خود وارد برخی از سرویس‌های گوگل شوند.
بهترین برنامه‌های مدیریت گذرواژه
پایگاه خبری راد: نرم‌افزارهای مدیریت گذرواژه یکی از روش‌های توصیه شده توسط کارشناسان برای ارتقای امنیت سایبری حساب‌های کاربری افراد در فضای مجازی است که می‌تواند به کاربران در حفظ رمزعبور اکانت خود کمک کند.
آیفون را هرچه سریعتر آپدیت کنید!
پایگاه خبری راد: کاربران به منظور حفاظت از حریم خصوصی و ارتقای امنیت سایبری گوشی آیفون خود بهتر است هرچه سریعتر نسخه به‌روزرسانی سیستم‌عامل iOS ۱۲.۴ را دریافت کنند.
بزرگترین سرقت‌های اطلاعاتی جهان در دو دهه اخیر
پایگاه خبری راد: باتوجه به افزایش تعداد حملات سایبری و بدافزاری در جهان، این گزارش به مرور و معرفی بزرگترین و رسانه‌ای ترین سرقت های اطلاعاتی در طول دو دهه اخیر می‌پردازد.
به این پیام‌ها در واتس‌اپ جواب ندهید!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به کاربران توصیه کرده‌اند به هیچ عنوان به پیام‌های ناشناسی که در واتس‌اپ آنها ارسال و از آن‌ها درخواست می‌شود که پول پرداخت کنند، پاسخ ندهند.
روش جدید هکرها برای نفوذ آسانتر به اطلاعات شرکت‌های بزرگ
پایگاه خبری راد: کارشناسان به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که هکرها و مجرمان سایبری با نفوذ به شرکت‌های کوچک وابسته به شرکت‌های بزرگ‌تر، سعی دارند به زیرساخت‌های آنها دسترسی پیدا کنند.
بدافزار جدید در کمین دستگاه‌های مجهز به اینترنت اشیا
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به تازگی از انتشار یک بدافزار جدید خطرناک خبر داده اند که قادر است دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT ) را هک کند و هکرها به اطلاعات موجود در آن نفوذ پیدا کنند.
مایکروسافت برای کارمندانش خط و نشان کشید
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مایکروسافت اجازه استفاده از برخی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط سایر شرکت‌ها را به کارمندانش نمی‌دهد.
از پرداخت خود مطمئن شوید
پایگاه خبری راد: کلاهبرداران از هر فرصتی برای سوءاستفاده از شرایط موجود برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند و در حال حاضر پرداخت فطریه از طریق اپلیکیشن‌های متعدد هم می‌تواند یکی از این روش‌ها باشد و به همین دلیل کاربران باید این پرداخت‌ها را از روش‌های مطمئن انجام دهند.
سرقت میلیون‌ها دلار ارز مجازی با هک سیم‌کارت کاربران
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد هکرها و مجرمان سایبری با انتقال اطلاعات سیم‌کارت‌های قربانیان به سیم‌کارت‌های خودشان، حساب‌های کاربری آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده را هک کرده و مبالغ هنگفتی را به سرقت برده‌اند.
ردپای هکرهای چینی در حمله به آزمایش‌های شبکه 5G
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکیست که هکرهای چینی سعی داشتند آزمایش‌های شبکه نسل پنجم اینترنت 5G که توسط شرکت‌های نوکیا و اریکسون درحال انجام است، هک کنند و مانع ادامه فعالیت‌های آنها شوند.
پردازنده‌های AMD در برابر حملات سایبری امن هستند
پایگاه خبری راد: بعد از آنکه کارشناسان باری دیگر آسیب‌پذیری‌های جدیدی در پردازنده‌های اینتل پیدا کردند، این بار شرکت AMD به عنوان یکی از بزرگترین رقبای این شرکت آمریکایی اعلام کرده که محصولاتش در برابر حملات سایبری هکرها ایمن هستند.
بیت کوین؛ بی‌تفاوت در برابر حملات سایبری
پایه خبری راد: به گفته کارشناسان این حمله سایبری به صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت کوین در بازارهای جهانی آن بی تاثیر بوده است.