12:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لیست واردکنندگان

سازمان حمایت سراغ دانه‌درشت‌ها می‌رود!
پایگاه خبری راد: لیست افراد و شرکت‌های واردکننده کالا در اختیارمان قرار گرفته که بازرس‌های سازمان سراغ واردکنندگان خصوصا دانه‌درشت‌ها می‌روند و میزان واردات، قیمت ارز و قیمت فروش محصول را رصد می‌کنند که در صورت تخلف تعزیری، به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.
چرا لیست واردکنندگان از ابتدا مشخص نبود؟
پایگاه خبری راد: طی روزهای گذشته و با انتقاد از گرانی‌های گوشی که بعضا تا ۱۰۰ درصد هم می‌رسید، لیست واردکنندگان گوشی با ارز دولتی منتشر شد که مشخص کرد بخشی از این گرانی‌های غیرمعمول تلفن همراه به دلیل سودجویی افرادی است که علی‌رغم دریافت ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی، گوشی را بر مبنای ارز آزاد عرضه می‌کنند.
مشاهده فهرست کالاهای وارد شده با ارز دولتی در سامانه۱۲۴
پایگاه خبری راد: طبق دستور رییس‌جمهوری لیست کالاهایی که با دلار ۴۲۰۰ تومان وارد شده‌اند، در سامانه ۱۲۴ (www.124.ir) سازمان حمایت قرار می‌گیرد تا مردم این لیست را مشاهده و در صورت مغایرت و گرانی، موارد را به سازمان اعلام کنند.
 جهرمی: زیان‌دیدگان از طریق تعزیرات خسارت بگیرند
پایگاه خبری راد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فهرست واردکنندگان گوشی همراه با ارز دولتی را اعلام کرد.
انتشار لیست واردکنندگان موبایل با ارز ۴۲۰۰ تومانی
پایگاه خبری راد: در پی اعتراض روز یکنشبه تعدادی از کسبه و فروشندگان موبایل و تبلت در تهران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که ‏لیست شرکتهایی که به آنها ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه تخصیص یافته است منتشر می شود.
صدرنشینی قطعات خودرو در جدول واردات + جدول
پایگاه خبری راد: بررسی آمارهای تجارت خارجی کشور نشان می‌دهد، در ۲ ماهه امسال قطعه سازان با واردات بیش از ۴۶۰ میلیون دلار قطعه، با رشد ۳۰ تا ۹۰ درصدی واردات، در صدر لیست واردکنندگان کالا به کشور قرار گرفته اند.
صفحه قبل | صفحه بعد