19:35 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لوازم آرایشی و بهداشتی

 پرونده‌های قاچاق ۲۱ درصدی افزایش پیدا کرده است!
پایگاه خبری راد: رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از افزایش ۲۱ درصدی تشکیل پرونده‌های قاچاق خبر داد و گفت: سامانه گمرک تا پایان سال به سامانه جامع تجارت متصل می‌شود.
 اعلام جزئیات تورم آبان ماه
پایگاه خبری راد: بر اساس آمارهای مرکز آمار، درصد تغییر شاخص کل نسبت به آبان ماه سال قبل ٣٤.٥ درصد است که نسبت به ماه قبل (٣٢.٤ درصد) ٢.١ واحد درصد افزایش را تجربه کرده است.
دخانیات گران‌ترین محصول مهر ماه
پایگاه خبری راد: مطابق آمارهای مرکز آمار ایران در مهرماه سال جاری تمامی بخش‌های زیر مجموعه شاخص کل افزایش قیمت داشته‌اند که سهم خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها ۱۶.۸ بوده است. همچنین دخانیات با ۴۶.۶ درصد بیشترین تورم را در بین اقلام مختلف مصرفی داشته است.
توضیحات تکمیلی تعزیرات حکومتی البرز درباره پوشک‌های احتکار شده/توزیع به زودی آغاز می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: با در نظر گرفتن نیاز شهروندان پوشک‌های کشف شده از انبارهایی در استان البرز، وارد بازار عرضه خواهد شد.
سه تخلف ارزی به ارزش 83 میلیارد تومان در البرز
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از بررسی سه پرونده ارزی در استان البرز خبر داد و گفت: این پرونده‌ها به دریافت معادل ریالی 57 میلیارد تومان "وون" کره و "یوان" چین و 5 میلیون یورو ارز دولتی برای واردات مربوط می‌شود و به علت عدم ارائه مدارک گمرکی در دست بررسی است.
گمرک پاسخ اعتراض واردکنندگان لوازم آرایشی را داد
پایگاه خبری راد: در پی اعتراض واردکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی به اشتباه در افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و سود بازرگانی لوازم بهداشتی و عطریات، گمرک ایران اعلام کرد که این دستگاه تنها طبق تعرفه‌های اعلامی از سوی سازمان توسعه تجارت عمل می‌کند.
ممنوعیت واردات ۱۴۰۰ کالا مسکنی برای اقتصاد کشور است
پایگاه خبری راد: درپی ابلاغ ممنوعیت ۱۴۰۰ قلم کالا طی روزهای اخیر، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: این اقدام در شرایط فعلی، مسکنی بر اقتصاد بیمار کشور است اما با توجه به اینکه فرهنگ مصرف مردم در بسیاری از این اقلام شکل گرفته، پس از این ممنوعیت همچنان متقاضی برای آنها وجود دارد لذا ممکن است به صورت قاچاق وارد شوند که باید دولت و دستگاه قضا برای مبارزه و مجازات قاچاقچیان به صورت جدی اقدام کنند.
قاچاق‌چیان آرایشی، برنده اصلی افزایش تعرفه واردات
پایگاه خبری راد: افزایش ۱۰ درصدی عوارض و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی در حالی به گمرکات ابلاغ شده که سود حاصل از این افزایش تعرفه احتمالا به جیب قاچاق‌چیان خواهد رفت.
واردات لوازم آرایشی و بهداشتی رسما ۱۱ میلیون دلاری شد
پایگاه خبری راد: رقم واردات رسمی لوازم آرایشی و بهداشتی از ۱۱ میلیون دلار در ماه نخست سال جاری گذشت.
امحای بیش از 90 تن محموله‌ قاچاق در پایتخت/ حضور تمام قد پلیس برای تثبیت بازار ارز
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای طرح امحای محموله قاچاق در پلیس آگاهی تهران گفت: امروز شاهد امحای یکی از بزرگترین محموله‌های قاچاق هستیم که شامل هفتادتن لوازم آرایشی و بهداشتی و 24 تن موارد خوراکی و نوشیدنی است که همه به صورت قاچاق وارد کشور شده و تاخود تهران رسیده است و مواد بهداشتی کشف شده همه تاریخ گذشته هستند و حداقل هفت سال و حداکثر یازده سال از تاریخ انقضای آنها گذشته است که تاریخ این ‌ها را عوض می‌کنند و تحویل مردم می‌دهند.
حال و هوای بازار بزرگ تهران در آستانه نوروز
پایگاه خبری راد: بازار بزرگ پایتخت که قلب خرید و فروش انواع و اقسام کالاهاست، این روزها شلوغ‌تر از هر زمان دیگری است و مردم با سطح درآمدی مختلف در این بازار به دنبال تامین نیازهای شب عیدشان هستند.
ختم قائله بین سازمان استاندارد و غذا و دارو/ روحانی تکلیف را مشخص کرد
پایگاه خبری راد: در نهایت با ابلاغ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد تکلیف سیاست‌گذاری، نظارت و هدایت نظام استاندارد در حوزه تجهیزات پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی مشخص شد.
صفحه قبل | صفحه بعد