20:48 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت لوازم خانگی

قیمت های لوازم خانگی سر به فلک کشیده!
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش حداقل ۸۰ درصدی قیمت لوازم خانگی تولید داخل و افزایش بیش از ۱۵۰ درصدی محصولات با برند خارجی در این حوزه خبر داد.
 مشخص نبودن قیمت لوازم خانگی خارجی!
پایگاه خبری راد: اختلاف قیمت لوازم خانگی خارجی را با محصولات تولید داخل، بسیار بالا و قابل تامل دانست و خاطرنشان کرد: قیمت لوازم خانگی خارجی مشخص نیست.
تورم ترکیه مرز ۲۵ درصد را نیز پشت سر گذاشت
پایگاه خبری راد: مرکز ملی آمار در ترکیه اعلام کرد که نرخ تورم این کشور در ماه اکتبر از ۲۵ درصد نیز عبور کرده و به ۲۵.۲ درصد رسیده است.
کمبود پکیج ادامه دارد/ مازاد نیاز داخلی بخاری صادر می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: بازار لوازم خانگی به جز پکیج در هیچ محصولی با کمبود مواجه نیست و حتی مازاد نیاز بازار داخلی محصولات گرمایشی بخاری و آبگرمکن صادر می‌شود.
عروس‌ها مشتری انحصاری بازار لوازم‌خانگی!
پایگاه خبری راد: بازار لوازم‌خانگی که همچنان با کاهش توزیع کالا مواجه است، افزایش قیمت‌هایش از ماه و هفته به روزانه تبدیل شده و از ابتدای سال تاکنون افزایش ۶۰ درصدی قیمت را تجربه کرده است که این شرایط باعث کاهش قدرت خرید شده و عمده مشتریان این بازار خریداران جهیزیه هستند که به گفته فروشندگان "به دلیل نداشتن قدرت خرید، متقاضی کالاهای ایرانی شده‌اند".
بستن سد بر واردات و فرصت طلایی لوازم خانگی/افزایش درجه هزینه های تولید داخلی
پایگاه خبری راد: در حال حاضر کارخانجات به دلیل ممنوعیت واردات، با تمام ظرفیت خود به تولید مبادرت می ورزند.
لوازم خانگی «بانه» از زیرپله‌های «تهران» می‌آید!
پایگاه خبری راد: تقلب‌های عجیب و غریب در بازار لوازم خانگی رایج شده است. حالا با اقبال مردم به خرید لوازم خانگی از بازارهای مرزی، تولیدکنندگان کالاهای زیرپله‌ای، لوازم خانگی درجه چندم را از تهران به بازارچه‌های مرزی و ازجمله بانه فرستاده و به اسم لوازم خانگی بانه می‌فروشند.
منتظر قیمت‌های جدید لوازم‌خانگی باشید
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی از ساماندهی قیمت لوازم خانگی خبر داد و اعلام کرد که پس از ابلاغیه وزیر صنعت، قیمت تمام شده محصولات با در نظر گرفتن سود متعارف محاسبه خواهد شد.
پلمب سوله‌های بزرگ احتکار لوازم خانگی در تهران
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و پلمب سه سوله مملو از لواز خانگی احتکار شده در جنوب تهران خبر داد.
آنچه بازار لوازم خانگی را بهم ریخت
پایگاه خبری راد: در ماه های اخیر و با حساس شدن شرایط اقتصادی کشور ، قیمت تمامی محصولات دچار نوسان شد و در این میان بازار لوازم خانگی نیز تحت تاثیر این نوسانات قرار گرفته است.
لوازم‌خانگی بی‌تفاوت به مصوبه ستاد تنظیم بازار!
پایگاه خبری راد: علی‌رغم مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر ارائه فرصت ۱۵ روزه به تولیدکنندگان لوازم خانگی در پی گرانی و کمبود محصولات داخلی در بازار، هیچ‌گونه کاهش قیمتی در این حوزه رخ نداده است.
"نداریم" و "موجود نیست"؛ ویترین لوازم خانگی شد!
پایگاه خبری راد: بازار لوازم خانگی طی هفته‌های گذشته تغییری نکرده و همچنان مغازه‌ها و فروشنده‌هایی در این بازار به چشم می‌خورند که ویترین‌هایشان خالی نیست اما "موجودی نداریم" و "فعلا نمی‌فروشیم" پلاکاردها و جمله‌هایی است که بیشتر به چشم و گوش مردم می‌خورد و در این میان کاسبان و کارگران بازار هر دو بیکارتر از گذشته شده‌اند.
مهلت ۱۵ روزه به تولیدکنندگان لوازم خانگی/ تشکیل کارگروهی برای رصد بازار
پایگاه خبری راد: در پی افزایش ۴۰ درصدی قیمت لوازم خانگی و بروز دیگر مشکلات مانند فروش قطره چکانی در این بازار، ستاد ستاد تنظیم بازار مصوب کرد تا کارگروهی برای کنترل و رصد وضعیت بازار لوازم خانگی تشکیل دهد و به تولید کنندگان برای تامین و بهبود این وضعیت مهلت ۱۵ روزه داد.
لوازم‌خانگی ایرانی تا ۴۰ درصد گران شد/ انگشت اتهام به سمت تولیدکنندگان
پایگاه خبری راد: افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی قیمت لوازم خانگی تولید داخل از ابتدای سال تا کنون در کنار ادعای مطرح شده توسط واحدهای فروش مبنی بر توزیع قطره چکانی محصولات توسط تولیدکنندگان، به روشنی گویای بحرانی جدی در حوزه لوازم خانگی است.
شرط افزایش بیش از ۹.۶ درصدی قیمت لوازم‌خانگی
پایگاه خبری راد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزایش قیمت لوازم‌خانگی بیش از ۹.۶ درصد را مشروط به ارائه مستندات توسط تولید کنندگان کرد.