10:46 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت جهانی طلا

صعودی شدن قیمت جهانی طلا
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا بدنبال تقاضای سرمایه‌گذاران برای خرید ارزان طلا افزایش پیدا کرد.
سکه و ارز آرام گرفت
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه قیمت سکه و طلا در هفته گذشته به جز ظهر چهارشنبه با ثبات نسبی همراه بود، اظهار کرد: پیش بینی‌می‌شود تا دوشنبه هفته آتی این روند ادامه پیدا کند.
ریزش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی سکه در یک هفته
پایگاه خبری راد: بازار طلا و سکه در نخستین روز هفته با کاهش قیمت آغاز شد و به روند هفته قبلش ادامه داد؛ به طوریکه سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و طلای ۱۸ عیار نیز به ۳۷۷ هزار تومان بازگشته است.
کف و سقف قیمت سکه و طلا در هفته گذشته
پایگاه خبری راد: کمترین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در هفته گذشته چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و بیش‌ترین قیمت آن پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. هم‌چنین طلای ۱۸ عیار کف ۴۰۲ هزار تومانی و سقف ۵۴۵ هزار تومانی قیمت را تجربه کرد.
سکه و طلا دوباره افزایشی شد
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به تعیطلات چند روز گذشته گفت که علی‌رغم تعطیلات در بازار غیر رسمی، قیمت ارز افزایش داشته که همین مساله باعث افزایش قیمت سکه و طلا شد.
خریداران طلا و سکه مراقب باشند
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر ضمن اعلام اینکه قیمت سکه یک میلیون تومان حباب دارد، به خریداران طلا و سکه توصیه کرد که در خرید طلای خام یا طلای آب شده و سکه بیشتر دقت کنند و مواظب عرضه‌های تقلبی و حضور شیادان در بازار باشند.
یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حباب برای ۸ گرم طلا!
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر ضمن اعلام علت افزایش قیمت طلا و سکه از روز چهارشنبه که خلاف جهت روزهای قبلش است، گفت: در حال‌حاضر قیمت واقعی سکه در بازار دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است در صورتیکه روز گذشته تا چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.
سکه ۱۵۹هزار تومان ارزان‌تر شد
پایگاه خبری راد: به گفته عضو هیات مدیر اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه و طلا امروز روند نزولی داشته و این در حالی است که قیمت جهانی طلا تغییری نکرده است.
افزایش قیمت جهانی طلا پس از ثبت پایین‌ترین رکورد ۱۷ ماه گذشته
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز دوشنبه در پی ادامه نگرانی‌ها نسبت به تبعات جنگ تجاری آمریکا و چین، به روند بهبود از پایین‌ترین رکورد ۱۷ ماه گذشته ادامه داد و اندکی افزایش یافت.
حباب سکه به ۷۰۰ هزار تومان رسید
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر ضمن اعلام اینکه سکه‌های تحویل شده به بازار عرضه نشده است، از افزایش حباب ۲۰۰ هزار تومانی سکه طی یک هفته خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت سکه حدود ۷۰۰ هزار تومان حباب دارد.
سکه ۱۷۵ هزار تومان ارزان شد
پایگاه خبری راد: در بازار امروز سکه تمام طرح جدید ۱۷۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۴۰۰ تومان ارزان شد که دلیل اصلی آن کاهش نرخ دلار و کاهش قیمت طلا در بازار جهانی است.
سکه ۳ میلیون تومان/بازار قابل پیش‌بینی نیست
پایگاه خبری راد: کاهش قیمت جهانی طلا و همچنین کاهش تقاضا و کاهش قیمت ارز در روزهای اخیر، قیمت سکه را به کمتر از دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش داد اما از دیروز با توجه به افزایش تقاضای مجدد و همچنین قیمت ارز، قیمت طلا و سکه رو به افزایش گذاشت؛ به طوری که امروز قیمت سکه تمام به سه میلیون تومان رسیده است.
جزئیات تبدیل سکه‌های پیش فروش به اوراق
پایگاه خبری راد: معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت که فروش اوراق سکه در بازار بورس به طور حتم پایین تر از نرخ روز دربازار سکه است.
افزایش ۱۵ درصدی درآمد صادراتی ایران
پایگاه خبری راد: معاون سازمان توسعه تجارت از رشد ۱۵ درصدی ارزش صادرات در فرودین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
قیمت طلا و سکه کاهش می‌یابد
پایگاه خبری راد: عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران توضیحاتی درباره نوسانات بازار سکه و طلا در روز جاری داده و تاکید کرد که قیمت‌ها در این بازار کاهش می‌یابد.