23:22 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمتگذاری

 بازار فعلی بهشت خودروسازان است
پایگاه خبری راد: رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور، گفت: دخالت وزارت صنعت، معدن و تجارت به مسئله قیمت گذاری کالا از طریق سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دارای تعارض منافع با مسؤولیت‌هاست.
آزادسازی قیمت‌گذاری خودرو به شرط تعرفه صفر واردات قابل قبول است
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آزادسازی قیمت‌گذاری خودرو بدون ایجاد رقابت در صنعت خودروسازی کشور و حمایت از مصرف کنندگان به بازار یک طرفه‌ای مبدل خواهد شد که تماما به نفع شرکت‌های خودروسازی تمام می‌شود.
 از اختیارات جدید خودرویی شریعتمداری بی اطلاعم
پایگاه خبری راد: در حالی که محمدرضا شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بی آنکه شورای رقابت را از شمول قیمت گذاری خودرو خلع ید بداند، دو مرجع کارشناسی قیمتگذاری را به ترتیب هیات تعیین و تثبیت قیمتها در سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار اعلام کرده بود، عضو ناظر مجلس در شورای رقابت از به حاشیه رفتن بی سر و صدای این شورا از نظام قیمت گذاری خودرو اظهار بی اطلاعی کرد.
بررسی چالش‌های صنعت خودرویی کشور در مجلس
پایگاه خبری راد: نشست چالش‌های صنعت خودرویی کشور و موانع خصوصی سازی این صنعت با حضور رییس کمیسیون ویژه اصل ۴۴، دبیر انجمن صنعت خودروسازی کشور، مدیرعامل اسبق سایپا و رییس اسبق انجمن قطعه سازی کشور در محل کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بررسی شد.
۴محموله وارداتی برنج مرجوع شد/واحد مجاز تولید شیر الاغ نداریم
پایگاه خبری راد: مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از تدوین سند جامع ایمنی غذا و تعریف نهاد ملی ایمنی غذا برای کنترل سلامت مواد غذایی از مزرعه تا سفره خبر داد.
درخواست وزیر بهداشت از بانک مرکزی برای اعلام اسامی ارزبگیران دارویی و تجهیزاتی
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای مقابله با تحریم‌ها، دو - سه ماه آتی را برای نظام سلامت حیاتی خواند و از بانک مرکزی خواست که اسامی شرکت‌های دارویی و تجهیزاتی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند را هر چه سریع‌تر اعلام کند.
روایت پارسایی از نقش خودروسازان در گرانی خودرو
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به نقش خودروسازان در گرانی خودرو، گفت: اگر تدبیری برای ساماندهی بازار خودرو نشود، مردم خودشان تعیین تکلیف می‌کنند و اگر ببینند راهی نیست، بهترین راه درمان گران فروشی، نخریدن است و آن موقع است که به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌شود.
 اگر قیمت‌ها در بازار کنترل نشود آینده خوبی برای اقتصاد رقم نخواهد خورد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با بالارفتن قیمت دلار و بی ارزش شدن پول ملی ارزش حقوق دو میلیون تومان به یک میلیون تومان تبدیل شده است و فشار تورم روی دوش مردم است. اگر امروز نارضایتی‌ها که مسبب آن بوده‌ایم و امروز همه نسبت به آن سکوت کرده اند حل نشود آینده خوبی رقم نخواهد خورد.
دلار ۴۲۰۰تومانی هزینه تولید را‌کاهش‌می‌دهد
پایگاه خبری راد: رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور گفت: با توجه به اثر افزایش رشد 20 درصدی نرخ دستمزدها در سال جاری، اعلام نرخ 4200 تومانی نرخ دلار با اثر کاهشی بر هزینه تمام شده تولید همراه خواهد بود و به نظر می رسد اثری ملموس و قابل توجه در قیمت قطعات داشته باشد.
سازمان غذا و دارو حق قیمت‌گذاری تجهیزات پزشکی را ندارد
پایگاه خبری راد: مدیر کل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با انتقاد از عملکرد سازمان غذا و دارو در خصوص قیمت‌گذاری برخی تجهیزات و ملزومات پزشکی، این کار را فقط با تصویب کارگروه تنظیم بازار و در چارچوب فرایند تعیین شده قابل انجام دانست.
صفحه قبل | صفحه بعد