08:18 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قصر شیرین

سیمان به قصرشیرین رسید
پایگاه خبری راد: محموله های سیمان و مصالح ساختمانی در روستاهای زلزله زده شهرستان قصرشیرین در حال تخلیه است.
پرداخت تسهیلات نوسازی روستاهای قصرشیرین از امروز
پایگاه خبری راد: مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران با بیان اینکه از روز شنبه پرداخت تسهیلات نوسازی روستاهای قصرشیرین آغاز می شود گفت: تمام مراحل ساخت و ساز تحت نظارت کارشناسان بنیاد مسکن یا مهندسین دارای پروانه نظام مهندسی خواهد بود و نهایت دقت را خواهیم داشت.
بازسازی مسکن‌های روستایی آغاز شد؛ برای ایمن‌سازی هم فکری شده؟!
پایگاه خبری راد: تنها یک هفته پس از زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه کار بازسازی واحدهای روستایی آغاز شد؛ با این حال افکار عمومی نسبت به اجرا و نظارت بر ایمنی خانه هایی که قرار است بازسازی شوند نگران است.
کسی پاسخگوی صنعت کشاورزی کرمانشاه نیست
پایگاه خبری راد: در حالیکه چند روزی از زلزله مهیب و بی سابقه کرمانشاه می گذرد و آمارهای متعددی از تعداد درگذشتگان، مصدومان و آسیب‌های مالی در بخش های مختلف منتشر و به روز شده است، کسی در وزارت جهاد کشاورزی پاسخگوی آنچه بر سر بخش کشاورزی و دامی این استان آمده، نیست.
مرزهای 4 گانه تحت پوشش و نظارت «امداد خودرو ایران»
پایگاه خبری راد: امداد خودرو ایران، بزرگترین سازمان امدادی خودرو در کشور به مانند سال های گذشته امسال نیز طرح ویژه ای برای زائرین عتبات عالیات در نظر گرفته است که از 13 تا 21 آبان ماه به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود.
ارائه خدمات خودرویی به زائران اربعین در عراق
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از استقرار اکیپ‌های امدادی و ارائه خدمات خودرویی به زائران ایرانی در نجف و کربلا در ایام اربعین حسینی خبر داد.
توصیه‌های سه روزه هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: سم‌پاشی درختان گردو پس از ریزش برگ‌ها، تسریع در برداشت مزارع سیب زمینی، سم‌پاشی اماکن دامی پس از پاک‌سازی جایگاه و محوطه جهت مبارزه با انگل‌های خارجی از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۰ آبان ماه است.
هواشناسی اخطار داد
پایگاه خبری راد: انجام آبیاری مزارع زعفران، طعمه‌پاشی، تله‌گذاری و محلول‌پاشی برای مقابله با آفت مگس مدیترانه‌ای، محافظت از احشام در مقابل کاهش دمای صبحگاهی از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه‌شنبه (۴ تا ۹ آبان ماه) است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای ابتدایی آبان
پایگاه خبری راد: محافظت از احشام به دلیل نوسانات دمایی، برداشت نارنگی‌های پیش‌رس، انتقال کندوهای زنبور عسل از مناطق ییلاق به قشلاق از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای دوشنبه تا جمعه (اول تا ۵ آبان) است.
آخرین وضعیت آمادگی ایران برای سفرهای اربعین
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جدیدترین اقدامات صورت گرفته برای آماده‌سازی زیرساخت‌های جاده‌ای در سفرهای اربعین امسال را تشریح کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد