21:45 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاچاق پوشاک

۱۰ پروژه شاخص مورد حمایت قرار می‌گیرد
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۰ پروژه نظیر صنعت نساجی، کیف و کفش جزو اولویت‌های حمایتی کشور محسوب می‌شود.
پیراهن پاره نکنید؛ لطفا پاسخگو باشید!
پایگاه خبری راد: بسیاری از سوالاتی که در ماه‌های گذشته از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرسیده شده همچنان بدون پاسخ باقی مانده و پس از گذشت حدود یکسال هنوز این ستاد سخنگو ندارد.
اختصاص یارانه به زیرساخت‌های تولید و بسته‌بندی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به منظور حمایت و تقویت چرخه تولید تا صادرات، به زیرساخت‌های تولید و بسته‌بندی امسال یارانه داده می‌شود.
کالا به شهرستان‌ها فروخته نمی‌شود!
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف ایران ضمن تاکید بر تلاش برای مبارزه با قاچاق پوشاک و تقویت این صنعت اعلام کرد که بر اساس گزارش‌های رسیده بازار تهران کالا به شهرستان‌ها نمی‌فروشد که باید ببینیم علت آن چیست و آیا صحت دارد یا خیر؟
چرا مرزنشینان نمی‌توانند این کالاها را وارد کنند؟
پایگاه خبری راد: سوء استفاده از معافیت‌­های ملوانی و مرزنشینی یکی از محل‌های واردات غیرقانونی محصولات نساجی و پوشاک بوده که براساس پیگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ابلاغیه­‌های صادر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ واردات پوشاک، پتو، پارچه، کیف و کفش از محل معافیت­‌های مذکور ممنوع شده است.
سهمیه واردات پوشاک و کالای همراه مسافر در مناطق آزاد گنگ است
پایگاه خبری راد: درپی اعلام سهمیه واردات پوشاک و کالای همراه مسافر در مناطق آزاد، عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران اظهار کرد که این تعیین سهمیه کاملا گنگ بوده و مشخص نیست با چه سازوکاری قرار است اجرا شود.
نبرد نابرابر پوشاک ایرانی با برندهای تقلبی
پایگاه خبری راد: عضو علی‌البدل هیئت‌ مدیره اتحادیه کالای کشباف و جوراب تهران گفت: با توجه به شرایطی که در ایران برای تولیدکنندگان پوشاک وجود دارد می‌توان گفت در بازارهای خارجی رقابت برای تولیدکنندگان ایرانی‌ راحت‌تر است.
علت اختلاف فاحش آمار واردات پوشاک/مبادی اصلی قاچاق کجاست؟
پایگاه خبری راد: مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح علت اختلاف فاحش آمار واردات پوشاک توسط یونیدو، گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شمال غرب و جنوب ایران را به عنوان مبادی اصلی غیرقانونی واردات پوشاک اعلام کرد.
شرایط جدید صدور مجوز مشاغل خانگی
پایگاه خبری راد: مهمترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به رونمایی از طرح "ایران مهارت"، سفر وزیر کار به گرجستان و شرایط جدید صدور مجوز مشاغل خانگی اختصاص داشت.
قاچاق آمار مستند ندارد/ جای دعوا سر اعداد به فکر تولید باشیم
پایگاه خبری راد- مدیر مرکز پژوهش‌های اتحادیه‌های صنف پوشاک تهران با تاکید بر اینکه نمی‌توان برای واردات قاچاق آماری مستند ارائه کرد، گفت: آنچه اکنون واضح و مشخص است آنکه وضعیت صنعت پوشاک مناسب نیست.
وقتی مرغ یک‌پا دارد/ در قاچاق پوشاک دست‌های پنهان درکار است؟
پایگاه خبری راد: سالهاست تولیدکنندگان داخلی از قاچاق پوشاک و مبارزه ناکارآمد با آن فریاد سر داده‌اند اما در حالی آمارهای داخلی از کاهش حجم قاچاق پوشاک خبر می‌دهد که آمارهای بین المللی به طور کل ارقام ارائه شده در داخل کشور را زیر سئوال می‌برد.
اختلاف فاحش در آمار واردات پوشاک
پایگاه خبری راد: عضو هیات‌مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با اشاره به اینکه آمار واردات پوشاک به ایران توسط سازمان ملل (یونیدو) معادل یک میلیارد دلار اعلام شده است، اظهار کرد: این در حالی است که آمار واردات پوشاک به ایران توسط گمرک در سال گذشته رقمی معادل ۶۱ میلیون دلار اعلام شده است.
3 پیامد همکاری با برندهای خارجی پوشاک در ایران
پایگاه خبری راد: همکاری با شرکت‌های ترکیه‌ای برای بهبود وضعیت مقدمه‌ای برای حضور در بازارهای صادراتی است چراکه با بضاعت پس از تحریم قادر به رقابت با این کشور و دیگر تولیدکنندگان پوشاک در جهان نبودیم.
صفحه قبل | صفحه بعد