12:47 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاچاق دارو

رشد ۵ هزار برابری ارزش ارزهای دیجیتالی و کاهش ارزش بیت‌کوین
پایگاه خبری راد: مدیرعامل موسسه مشاوره مالی deVere برآورد کرده است که ارزش ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت‌کوین تا یک دهه آینده، پنج هزار برابر رشد پیدا خواهد کرد.
قاچاق کالا از سوی برخی ارگانها حمایت می‌شود؟
پایگاه خبری راد: دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری مازندران گفت: قاچاق کالا از سوی یک نفر به تنهایی امکان‌پذیر نیست و ممکن است در برخی موارد نادر از نهاد یا ارگانی نیز حمایت شوند.
هکرهای کدام کشور در پشت‌پرده سرقت میلیون‌ها ارز دیجیتالی ایستاده‌اند؟
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود گروهی از هکرهای مستقر در کره شمالی میلیون‌ها دلار از چندین صرافی ارزهای دیجیتالی در جهان را به سرقت برده‌اند.
طرفداران ارزهای دیجیتال بیشتر به کدام مناطق جهان تعلق دارند؟
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که کاربران در منطقه شرق آسیا و اقیانوسیه بیشترین استقبال را از ارزهای دیجیتال رمزنگاری‌شده کرده‌اند.
سرقت یک میلیارد دلاری هکرها
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که هکرها و مجرمان سایبری توانسته‌اند در ۹ ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی یک میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده به سرقت ببرند.
ورورد دانشگاه های جهان به حوزه ارز دیجیتال
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دانشگاه‌های مهم و بزرگ جهان نیز به منظور تامین کمک هزینه و درآمدزایی برای خود، به سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتالی رمزنگاری‌شده روی آورده‌اند.
پیش‌بینی افزایش مشتریان ارزهای دیجیتالی به یک میلیارد نفر!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتالی کوین بیس برآورد کرده است که مشتریان ارزهای دیجتیالی رمزنگاری‌شده تا پنج سال آینده به یک میلیارد نفر افزایش پیدا خواهد کرد.
اقدام صرافی ارزهای دیجیتال برای افزایش مشتریان
پایگاه خبری راد: یک صرافی بزرگ فعال در حوزه ارزهای دیجیتالی، اعلام کرده که قصد دارد از این پس به کاربران اجازه دهد سرمایه‌گذاری خود را با خریداری پنج نوع ارز مجازی رمزپایه تنوع ببخشند.
صرافی‌های ارز دیجیتال به پول‌شویی متهم شدند
پایگاه خبری راد: وال استریت ژورنال به‌تازگی مدعی شده است که صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتالی رمزنگاری‌شده در پول‌شویی ۸۸ میلیون دلار در جهان دست داشته‌اند.
ورود سامسونگ به حوزه تولید تراشه مخصوص ارزکاوی دیجیتالی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ با همکاری یک شرکت کانادایی قصد دارد وارد حوزه تولید تراشه مخصوص استخراج ارزهای دیجیتالی شود.
ارز دیجیتالی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
پایگاه خبری راد: در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتالی هستند؛ چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته اند به پول زیادی دست پیدا کنند. این گزارش به مرور و معرفی مختصری بر تعاریف و انواع مختلف ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده موسوم به cryptosurrency می پردازد.
فایرفاکس هم به جنگ ارزهای دیجیتالی می‌رود
پایگاه خبری راد: مرورگر اینترنتی فایرفاکس بدافزارهای استخراج ارزهای مجازی را به‌صورت کاملا خودکار مسدود کرده و مانع فعالیت آن‌ها می‌شود.
درخواست برای بودجه ۹۸ سلامت/ تمهید برای پیشگیری از کمبود دارو
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت گفت: مجلس و دولت در یکی دو ماه آینده و در تصویب بودجه ۹۸ به حل مشکلات حوزه پرستاری کمک کنند؛ چراکه کمبودهای حوزه پرستاری، ظلم به همکاران پرستاری و به نوعی ظلم به مردم است.
امن‌ترین کیف پول ارزهای مجازی هم هک شد
پایگاه خبری راد: یکی از امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتالی رمزنگاری شده که توسط شرکت مک آفی عرضه شده بود، هک شد.
هک مودم‌های وای فای برای استخراج ارزهای دیجیتالی
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته‌اند که هکرها با نصب برنامه‌های استخراج ارزهای دیجیتالی به تعداد زیادی از مودم‌های روتر اینترنت وای فای میکروتک حمله کرده اند.