11:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قانون منع به کارگیری بازنشستگان

برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی دولت برای بخش خصوصی اعلام شد
پایگاه خبری راد: سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی امروز در اتاق ایران حضور یافتند تا به تشریح برنامه‌های اقتصادی خود برای فعالان بخش خصوصی بپردازند.
 اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در راس امور دولت قرار گیرد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌ که اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در راس امور دولت قرار گیرد، گفت: مجلس شورای اسلامی نیز با در نظر گرفتن لوایح و قوانین مرتبط از این موضوع حمایت می‌کند.
 نوسانات بازار ارز همه مطالعات پتروشیمی کرمان را به هم زد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدورای نسبت به اینکه فردا (چهارشنبه ۲۵ مهرماه) خبرهای خوشی در خصوص وضعیت استانداری کرمان داشته باشیم، تصریح کرد: امیدوارم که هر فردی استاندار کرمان می‌شود در راستای توسعه استان کرمان گام بردارد.
 از موضوع شنود بگذرید/ جایم در شورا راحت است
پایگاه خبری راد: رئیس شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار جدید، نامه وزیر کشور و شائبه نصب شنود در دفتر معاونین شهردار توضیحاتی را ارائه کرد.
 بازنشسته نیستم و از سپاه حقوق می‌گیرم
پایگاه خبری راد: شهردار اهواز با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: بازنشسته نیستم؛ حقوق جاری سپاه را دریافت می کنم و در وزارت کشور مامور هستم.
تمامی شهردارها مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: بر اساس تمام مستندات و برداشت از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، این قانون شامل تمامی شهرداران و حتی شهردار تهران نیز می‌شود.
ایران به همه پول نفت خود دسترسی دارد/IPC بعدی در راه است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفت با تاکید بر این که ایران در حال حاضر به همه پول نفت خود دسترسی دارد، از مذاکره با یک شرکت روسی برای امضا قرارداد IPC خبر داد.
شهردار تهران مشمول بازنشستگی نمی‌شود + تشریح موارد قانونی
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر با تشریح موارد قانونی اعلام کرد که شهردار تهران مشمول قانون منع به کارگیری منع بازنشستگان نیست.
بازنشسته‌ها 60 روز دیگر برای خداحافظی فرصت دارند
پایگاه خبری راد: عنوانی که هفته گذشته در صدر اخبار کشور قرار گرفت، قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را اصلاح و محدودیت‌های جدیدی را در این قانون اعمال کردند.
مهلت دو ماهه به بازنشستگان برای تحویل پست دولتی
پایگاه خبری راد: اصلاح و ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، درخواست از سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص باقیمانده منابع طرح اشتغال روستایی و امضای تفاهم‌نامه افزایش اشتغال نیروهای انسانی تحصیلکرده از مهم‌ترین عناوین خبرهای این هفته حوزه اشتغال و تعاون بود.
شروط ماندن بازنشسته‌ها + جزئیات حقوقی و ساعت کار
پایگاه خبری راد: تا دو ماه آینده باید تمامی بازنشسته‌ها از سازمان‌ها بروند؛ مگر آنهایی که مستثنی‌ شده‌اند. آنهایی که می‌مانند هم شرایط خاصی برای حقوق و مزایا، ساعت کاری و پست خود دارند.
درباره درصد جانبازی رئیس فدراسیون فوتبال به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت می‌کنیم
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال درباره درصد جانبازی‌اش گفت که در این باره به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت خواهد کرد.
تشکیل کمیته پیگیری «انفصال بازنشستگان»/ توصیه‌ای برای انتخاب شهردار جوان
پایگاه خبری راد: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری «انفصال از خدمت بازنشستگان» همزمان با تصویب قانون «منع به کارگیری بازنشستگان» در شورای نگهبان، از آمادگی این معاونت برای قبول نمایندگی دولت در این کمیته خبر داد.
 به نسبت کاهش سن مدیران، کارایی بالاتر خواهد رفت
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان به دنبال کاهش سن مدیریتی کشور و استفاده از جوانان با جسارت است.
مشکلات مالی،ناشی از بدهی به سیستم بانکی و پیمانکاران است
پایگاه خبری راد: رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مشکلات مالی، ناشی از بدهی به سیستم بانکی و پیمانکاران است اظهار داشت: با وجودی که شهردار در دولت حضور دارد و تعامل خوبی با دولت داریم ولی هنوز احساس کمک و هم دلی نکرده‌ایم و پرداخت بخشی از بدهی‌های دولت به شهرداری انجام نشده است. دولت می‌تواند به حل مسائل ما با سیستم بانکی کمک کند.