03:55 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قالیباف اصل

جلسه فوق العاده با دژپسند و قالیباف اصل برای رسیدگی به وضعیت بحرانی
نماد برتر- نماینده مجلس از جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی برای رسیدگی به وضعیت آشفته و بحرانی بورس با حضور وزیر اقتصاد و رییس سازمان بورس خبر داد.
قیمت‌گذاری دستوری محصولات رد شد / توصیه اکید به مدیران شرکت ها
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به مخالفت نهادهای ناظر و اجرایی بورس با قیمت‌گذاری دستوری برخی از محصولات گفت: هیات مدیره شرکت‌ها فقط قوانین بازار سرمایه را ملاک عمل قرار دهند.
سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آغاز پذیره نویسی و برگزاری مراسم رسمی افتتاح معاملات دو صندوق کالایی کشاورزی و معاملات گواهی سپرده خرما و اصرار وزارت صمت بر تغییر قیمت پایه فولاد برخلاف شیوه نامه دولت و واکنش فعالان بازار سرمایه، فولاد ونمایندگان مجلس اشاره کرد.
چرا حال بورس خوب نمی شود؟
نماد برتر- روند نزولی بازار سرمایه در هفته جاری درحالی ادامه داشت که برخی صاحب نظران معتقد بودند در هفته جاری و با کاهش ریسکهای سیاسی، ورق بورس برمی گردد و این بازار دوباره حرکت خود را بر مدار صعود آغاز می کند؛ اتفاقی که رخ نداد و همچنان سایه برخی اتفاقات سیاسی و تصیمات اقتصادی بر سر بازار سرمایه سنگینی می کند.
عبده تبریزی هم انتقادات رئیس سازمان بورس درباره دخالت دولت را تایید کرد
نماد برتر- عبده تبریزی هم با تایید انتقادات رئیس سازمان بورس از دخالت دولت در قیمت گذاری محصولات گفت: نتیجه این رویه ، کاهش حاشیه سود شرکت‌ها و زیان سهامداران است .
حمایت از مواضع مهم رئیس سازمان بورس و آثار ویرانی قیمت گذاری دستوری
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با انتقاد از قیمت گذاری دستوری گفت: بورس شفاف ترین تصویر را از تبعات ویران کننده این سیاست در گروه ها از جمله خودروسازان به نمایش گذاشته است.
پیامدهای منفی قیمت‌گذاری دستوری از زبان رئیس سازمان بورس+ درخواست
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به نتیجه پیامدهای منفی قیمت‌گذاری دستوری از نهادهای بالا دستی درخواست کرد برای مقابله با چنین رخدادهایی در فرآیندهای بازار رقابتی دخالت نکنند.
بررسی آمار ۹ ماهه تجهیز منابع مالی در بازار سرمایه و میزان انتشار ابزارها
نماد برتر- رییس سازمان بورس از برگزاری جلسه شورای عالی بورس با محورهای آمار تجهیز منابع مالی در بازار سرمایه و میزان انتشار ابزارهای تجهیز منابع مالی طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.
حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی
نماد برتر- ششمین همایش مالی اسلامی ایران با محوریت بررسی موضوع «حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی» صبح امروز بیست و ششم آذرماه به صورت مجازی آغاز به کار کرد.
سهامدار مسئول سود و زیان است / تامین مالی۴۵۰ هزار میلیارد تومانی در ۸ ماه
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به نقش بازار سرمایه در تامین مالی ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی طی هشت ماه سال گفت : مسئولیت نهایی سود و زیان به عهده سهامدار است.
جزئیات و زمان برگزاری ششمین همایش مالی اسلامی اعلام شد
نماد برتر- رییس انجمن مالی اسلامی درخصوص جزئیات برگزاری آنلاین ششمین همایش مالی اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
مصوبات مهم جلسه شورای عالی بورس اعلام شد/ بررسی تحولات بازار
نماد برتر- رییس سازمان بورس با اعلام مصوبات جلسه شورای عالی بورس از بررسی تحولات بازار سرمایه و نحوه اجرایی شدن مصوبات شورا خبر داد.
توضیح رییس سازمان بورس درباره گشایش نماد ETF پالایشی و شروط کسب سود
نماد برتر- رییس سازمان بورس با اشاره به شروط کسب سود در بازار سهام از ارائه پیشنهادی به دولت خبر داد که در صورت پذیرش، نماد صندوق پالایشی به زودی گشایش می‌یابد.
مصوبات جدید منجر به توسعه نهادهای مالی و بانک ها می شود
نماد برتر- رییس سازمان بورس با اشاره به تسهیل شرایط برای بانک‌ها جهت سهامداری در تامین سرمایه ها توسط بانک مرکزی گفت: این اتفاق می‌تواند منجر به توسعه نهادهای مالی و تنوع خدمات قابل ارائه در بورس شود.