13:51 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاتل

مخوف‌ترین قاتل سریالی ایران
پایگاه خبری راد: مجید سالک‌محمودی از مخوف‌ترین قاتلان سریالی ایران بود. او در طول پنج سال، ۳۰ زن را با طناب سفید رنگ خفه کرد.
ناگفته‌های بازپرس سابق ویژه قتل تهران
پایگاه خبری راد: همانطور که بازپرس ویژه قتل بعد از سال‌ها کار کردن در حوزه قتل هنوز هم نمی داند چرا آدم‌ها، آدم می‌کشند من هم به عنوان یک خبرنگار هنوز هم نمی‌دانم چرا وقتی در خانه یا کوچه و خیابانی قتلی اتفاق می‌افتد مردم عادی اطراف صحنه جمع می‌شوند!
کالبد شکافی وضعیت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور
پایگاه خبری راد: در پی وخیم‌تر شدن وضعیت بازار خودرویی کشور خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با دعوت از ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس، مهدی مطلب‌زاده عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران و داوود میرخانی رشتی مشاور انجمن خودروسازان ایران به بررسی دلایل نابسامانی‌های به وجود آمده و ابعاد دامنه‌دار آن در قالب یک میزگرد پرداخت.
خطر انقراض نیمی از نهنگ‌های قاتل جهان به دلیل آلودگی‌
پایگاه خبری راد: بر اساس یک مطالعه جدید و بزرگ، حداقل نیمی از جمعیت نهنگ‌های قاتل جهان به علت آلودگی سمی و ماندگار اقیانوس‌ها محکوم به انقراض‌اند.
خطر گسترش کانون گرد و غبار در حاشیه دریاچه ارومیه + فیلم
پایگاه خبری راد: طرح‌ تثبیت کانون‌های گرد و غبار در حاشیه دریاچه ارومیه و طرح تصفیه فاضلاب‌های شهری و انتقال پساب آن به دریاچه ارومیه، از آن دست پروژه‌هایی است که از ابتدای شروع کار ستاد احیای دریاچه ارومیه در اولویت قرار گرفته و گرچه تاکنون در اجرای این برنامه‌های مصوب، موفقیت‌هایی حاصل شده، اما هنوز ستاد به دلیل نبود اعتبارات کافی نتوانسته است به وعده‌های خود به‌طور کامل عمل کند.
کافی نبودن اقدامات جهانی در جهت ریشه‌کنی سل
پایگاه خبری راد: سازمان جهانی بهداشت (WHO) با اعلام اینکه تعداد مبتلایان و قربانیان بیماری سل در سال ۲۰۱۷ کاهش یافته هشدار داد با این وجود کشورها هنوز اقدامات کافی برای پایان دادن به مرگبارترین بیماری عفونی جهان تا سال ۲۰۳۰ انجام نداده‌اند.
محاکمه یک ماما به اتهام نوزادفروشی!
پایگاه خبری راد: پرونده یک ماما که متهم به جعل، سرقت، صدور صدها گواهی جعلی ولادت و فروش غیرقانونی جنین است پس از ۱۰ سال تحقیق و بررسی به ایستگاه محاکمه رسید.
ایران کدام فیلم را به اسکار می‌فرستد؟
پایگاه خبری راد: با توجه به قوانین آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار در مجموع ۶۰ فیلم ایرانی حایز شرایط انتخاب به عنوان نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی سال ۲۰۱۹ هستند؛ البته قطعا تعداد فیلم‌هایی که با توجه به حضورهای بین‌المللی‌شان و شانس اکران در آمریکا گزینه‌های بهتری هستند و شانس دارند، زیاد نیست.
دستگیری قاتل آملی کمتر از ۷۲ ساعت
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی آمل گفت: قاتلی که چند روز پیش اقدام به قتل جوانی در یکی از خیابان های اصلی شهر آمل کرده بود در کمتر از ۷۲ ساعت توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.
تیراندازی در عروسی، جان جوانی را گرفت
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی منجر به مرگ یک جوان 35 ساله شد.
قاتل جان لنون همچنان پشت میله‌های زندان می‌ماند
پایگاه خبری راد: درخواست آزادی مشروط جان دیوید چپمن برای دهمین بار پیاپی از سوی دادگاه نیویورک مورد پذیرش قرار نگرفت.
ارایه طرح حمایت از محیط بانان به مجلس
پایگاه خبری راد: رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از ارایه طرح حمایت از محیط بانان به مجلس خبر داد و گفت: امیدواریم این طرح تا پایان سال در مجلس به تصویب رسد.
مراتع جوابگوی نیمی از دام‌ها هم نیست؛ فکری کنید
پایگاه خبری راد: عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران گفت: طرح‌های کارشناسی نشده قاتل منابع طبیعی در طول زمان محسوب می‌شوند.
فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی دشمنان تبدیل شود
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور گفت: با توجه به فرمایشات رهبری، دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست؛ لذا نباید این فضای غیر قابل کنترل و غیر منضبط در اختیار دشمن رها شود تا به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی آنان مبدل گردد.
خدمات هوش مصنوعی به ضرر انسان نخواهد بود
پایگاه خبری راد: به گفته یکی از مدیران ارشد شرکت‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی، این فناوری خدمات زیادی به بشریت کرده و هیچ تهدیدی هم برای آینده جهان به شمار نخواهد رفت.