19:55 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فیات

ادغام دو غول خودروسازی جهان کلید خورد
منابع آگاه از تلاش دولت ژاپن برای ادغام خودروسازی نیسان و هوندا خبر دادند.
ساخت اولین کارخانه داخلی خودرو در ترکیه
نماد برتر- کارخانه جدید داخلی خودرو در ترکیه ظرفیت تولید ۱۷۵ هزار خودرو در سال را خواهد داشت.
افزایش جعل و کلاهبرداری/ کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی شرکت لیزینگی از ۱۳۰۰ نفر
نماد برتر- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی از اقدامات این پلیس در بهار ۹۹ را تشریح کرد.
کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۲۶ میلیارد تومان
نماد برتر- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، ‌ معدن و تجارت (صمت) استان تهران از کشف یک انبار احتکار به ارزش ۲۶ میلیارد تومان خبر داد و تاکید کرد که تمام واردکنندگان، تولیدکنندگان و انبارداران موظف به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها و ثبت کالا در سامانه ۱۲۴ هستند.
بازگشایی کارخانه‌های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا!
نماد برتر- دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز آلمان به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از تاریخ ۲۰ آوریل سال جاری میلادی خط تولید و فعالیت برخی از کارخانه های خود در آلمان را از سر بگیرد.
تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی در هاله‌ای از ابهام
نماد برتر- یکی از مقامات فولکس واگن به تازگی هشدار داده که تعطیلی کارخانه‌های این خودروساز آلمانی و بسیاری دیگر از خودروسازان، به احتمال زیاد مدت زمان بسیار بیشتری به طول خواهد انجامید.
بزرگترین سازنده چینی خودروهای برقی با تویوتا همکاری می‌کند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در چین قصد دارد با همکاری تویوتاموتورز در ژاپن، به توسعه و تولید خودروهای الکتریکی در سال آینده بپردازند.
حال خودروسازان در بازار آمریکا چطور است؟
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارشی از میزان فروش شرکت‌های خودروسازی مختلف در بازار ایالات متحده آمریکا در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان دهنده رکود و اشباع بازار است.
جریمه سنگین در کمین خودروسازان بزرگ جهان
پایگاه خبری راد: در صورت عدم همکاری شرکت‌های خودروسازی فولکس واگن و فیات کرایسلر با اتحادیه اروپا برای انطباق با استانداردهای آلایندگی، انتظار می‌رود جریمه‌های سنگینی پیش روی آنها باشد.
روز سیاه بورس‌های جهانی
پایگاه خبری راد: پس از تهدید ترامپ به تعرفه‌های جدید بر کالاهای مکزیکی، بیشتر شاخص‌های بورسی مهم جهان ریزش کردند.
همکاری ولوو با ال‌جی برای تامین باتری خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی ولوو روز چهارشنبه اعلام کرد که با ال‌جی و یک شرکت دیگر به منظور تولید باتری خودروهای برقی قرارداد همکاری به امضا رسانده و منعقد کرده است.
رشد 231 درصدی کشفیات قاچاق سوخت در بوشهر
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: در سال گذشته هفت هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شد.
بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان کیست؟
پایگاه خبری راد: شاید شما نیز تصور کنید که بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان یکی از خودروسازان مشهور جهان نظیر دایملر، بی ام و، جنرال موتورز یا فولکس واگن باشد اما جالب است که بدانید عنوان بزرگترین سازنده و دارنده بیشترین سهم از فروش خودورهای برقی و الکتریکی در جهان ، به یک شرکت چینی تحت عنوان BYD تعلق دارد.
آخرین وضعیت ایران در ذخایر قابل استحصال
پایگاه خبری راد: آمارها حاکی از آن است که میزان ذخایر قابل برداشت هیدروکربور مایع ایران، طی ۴۰ سال گذشته علی‌رغم برداشت‌هایی که صورت گرفته، افزایش یافته و به بیش از ۱۶۰.۱۲ میلیارد بشکه رسیده است.
پلاک‌دار شدن دام‌ها تا ۶ ماه آینده
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ و ابلاغ‌های صورت گرفته مقرر شد تا شش ماه آینده همه دام‌های سبک و سنگین پلاک‌دار و داری هویت‌ شوند که در کنار دیگر تدابیر اندیشیده شده، بتوانیم جلوی قاچاق دام را بگیریم که البته هم اکنون قاچاق دام به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.