14:00 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فعالان بازار سهام

بورس به رهبری نفتی‌ها رشد کرد
پایگاه خبری راد: امروز فعالان بازار سهام شاهد رشد قیمت سهم‌ها در گروه‌های مختلف از جمله نفتی‌ها بود. نماگر اصلی بازار بیش از ۲۰۰۰ واحد رشد کرد و در برخی از سهم‌ها شاهد صف‌های خرید بودیم.
بازیگران بورس زیادی سیاسی شده‌اند
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار سرمایه نوسانات غیر منطقی در بورس و فرا بورس را به دلیل وابستگی بیش از حد سهامداران به دلار و نفت و همچنین زیاد از حد سیاسی شدن آنها دانست و گفت: متولیان بازار سرمایه باید اقداماتی کنند تا فعالان بازار سهام با توجه به نکات بنیادی و سود و زیان شرکت‌ها، سهام خرید و فروش کنند و توجهی به شایعات نداشته باشند تا بازار سهام ایران به سمت بازاری شفاف و کارا پیش رود.
قیمت‌ها در بورس به سرازیری افتاد
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سهام امروز بر خلاف سه روز معاملاتی ابتدای هفته با کاهش قیمت سهم‌ها مواجه شدند؛ به طوری که نماگر اصلی بازار سرمایه کاهش بیش از ۲۰۰۰ واحدی را تجربه کرد. حتی فلزی‌ها و معدنی‌ها هم که از ابتدای هفته رشد را تجربه کرده بودند، امروز با اصلاح قیمت روبرو شدند.
بورسی‌ها شاهد کاهش نقدینگی پایان سال
پایگاه خبری راد: در معاملات بازار سهام امروز بانکی‌ها، فلزی‌ها و خودرویی‌ها در کنار برخی از سهم‌های پالایشی و پتروشیمی جهت حرکت شاخص کل را در دست گرفتند و در نهایت نماگر اصلی رشد ۲۰۶ واحدی را تجربه کرد.
معاملات بورسی با طعم عرضه اولیه
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سهام امروز شاهد یک عرضه اولیه جدید بودند. در این روز گروه‌های بانکی و خودرویی به رشد خود ادامه دادند و شاخص کل نیز ۱۳۵ واحد افزایش یافت.
چهارمین شرکت آماده عرضه اولیه در بورس
پایگاه خبری راد: در حالی که امسال فقط سه شرکت در بورس تهران عرضه اولیه شدند، فروشگاه افق کورش به عنوان چهارمین شرکت آماده عرضه در بورس است. این طور که صورت‌های مالی این شرکت می‌گوید پیش‌بینی سود هر سهم برای امسال و سال آینده به ترتیب ۲۷۴۸ و ۳۷۸۱ ریال است.
بانکی‌ها در روز افت بورس صف کشیدند!
پایگاه خبری راد: پس از دو روز رشد در بورس تهران، قیمت اکثر سهم‌ها مجددا کاهشی شد اما بانکی‌ها هنوز با فزونی تقاضا بر عرضه و صف خرید مواجه هستند.
کاهش شیب قیمت ها در بورس!
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سهام امروز نیز شاهد سراشیبی قیمت ها در بورس بودند، گروه‌های خودرویی، پالایشی، پتروشیمی و حتی فلزی‌ها و کانه‌های فلزی همگی دست به دست دادند تا نماگر اصلی بازار در سیر نزولی قرار گیرد.
تاثیر رئیس جدید شورای عالی بورس بر بازارهای مالی
پایگاه خبری راد: با تغییر وزیر اقتصاد که رئیس شورای عالی بورس نیز است، خیلی‌ها منتظر سیاست‌های جدید در بازارهای مالی ایران هستند اما تاثیر نهادهای پولی و دیگر وزرا نیز در سیاست‌های بازارهای مالی ایران کم نیست.
بورس رشد کرد/ برای خودرویی‌ها و بانکی‌ها صف کشیدند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مایکروسافت با همکاری شرکت Nasdaq قصد دارد به توسعه فناوری بلاک‌چین بپردازد.
کاهش قیمت بانکی‌ها و خودرویی‌ها در معاملات امروز بورس
پایگاه خبری راد: امروز فعالان بازار سهام شاهد افت قیمت‌ها در گروه خودرو، بانک و تعداد زیادی از گروه‌های پتروشیمی بودند.
بورسی‌ها فروشنده شدند
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سهام امروز شاهد کاهش شدید قیمت سهم‌ها و افت ۶۰۰۰ واحدی شاخص بورس هستند و نگرانی‌ها از وضعیت اقتصادی آینده و تحریم‌ها در تصمیمات سهام‌داران برای فروش تاثیرگذار شده است.
علت رشد نقدینگی در بورس چیست؟
پایگاه خبری راد: طی روزهای اخیر قیمت سهم‌ها در بورس اوراق بهادار با رشد فزاینده‌ای همراه بود. معاون نظارت بر ابزارها و نهادهای مالی می‌گوید افزایش قیمت دلار و حذف سقف رقابت محصولات فولادی و پتروشیمی در جذب نقدینگی در بورس تاثیر داشته است.
حجم معاملات بورس عدد ۴ میلیارد را رد کرد
پایگاه خبری راد: نوسان‌گیران بازار سهام امروز در گروه‌های خودرویی، نفتی و فلزات اساسی سود خوبی را کسب کردند، تعداد زیادی از سهم‌ها با صف خرید همراه شد به طوری که در نهایت شاخص کل تراز تاریخی ۱۶۰ هزار واحدی را پشت سر گذاشت.
رشد سهام‌ خودرویی‌ها علیرغم افت شاخص
پایگاه خبری راد: خودرویی‌ها امروز برخلاف اکثر گروه‌های بورسی برای دومین روز پیاپی در بورس تهران صف خرید را شاهد بودند. این در حالی است که شاخص کل ۷۲۴ واحد افت کرد و در نیمه کانال ۱۵۷ هزار واحدی قرار گرفت.