00:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فروش و بازاریابی

تاکسی پرنده غول های خودروساز و دولت آلمان را همکار کرد
پایگاه خبری راد: شرکت‌های آئودی، ایرباس و ایتال دیزاین با همکاری دولت آلمان، پروژه‌ی تاکسی مفهومی خود را توسعه خواهند داد تا به واقعیت نزدیک شود.
رشد ۶.۸ میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی در دستور کار
پایگاه خبری راد: با ابلاغ و پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال مشوق صادراتی و تحقق هدفگذاری ۵۳.۸ میلیارد دلاری در بسته حمایت از صادرات غیرنفتی در سال جاری، شاهد رشد ۶.۸ میلیارد دلاری صادرات در این بخش خواهیم بود.
معرفی برنده خوش شانس سفر به برزیل
پایگاه خبری راد: همزمان با شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) قرعه کشی کمپین رمضان مشتریان، خریداران و علاقمندان مدیران خودرو (ام.وی.ام و چری) برگزار شد.
"توسان" داخلی‌سازی می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور از برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی خودروی توسان تا پایان سال جاری خبر داد.
تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان با قیمت قید شده در قرارداد
پایگاه خبری راد: معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به برخی شایعات مبنی بر اخذ مابه التفاوت مرتبط با افزایش تعرفه های گمرکی در خصوص خودروهای وارداتی برای ثبت نامی های این شرکت که با قیمت قطعی انجام پذیرفته بود، پاسخ داد.
دیدار مدیران «رنو تراکس» با مشتریان «سایپا دیزل»
پایگاه خبری راد: جمعی از مدیران حوزه مهندسی فروش و بازاریابی شرکت رنو تراکس فرانسه شریک تجاری شرکت سایپا دیزل، ضمن حضور در ایران، با مشتریان و مالکان کامیون های رنو میدلام دیدار و گفتگو کردند.
درخواست ۱۴۰ میلیون یورو برای تولید ریل ملی
پایگاه خبری راد: معاون ذوب آهن اصفهان از درخواست این مجموعه از کمیسیون تلفیق مجلس برای اختصاص ۱۴۰ میلیون یورو اعتبار برای تولید ریل ملی خبر داد.
«النترا»ی تولید داخلی وارد بازار می شود
پایگاه خبری راد: معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور از برنامه تولید داخلی کردن محصول «هیوندای النترا» و عرضه آن در بهار سال آینده خبر داد.
تاثیر «مصریان» در حوزه ارتباطات قابل لمس است
پایگاه خبری راد: بی شک علی مصریان به دلیل شخصیتی که در این سال ها از خود نشان داده است محبوبیت خاصی در میان خبرنگاران، رسانه ها و البته مدیران صنعت خودرو داشته و شاید همین محبوبیت دلیل شوکه شدن رسانه ها از استعفای وی از مدیریت ارتباطات ایران خودرو بود.
/اختصاصی/پرشیا خودرو مسوول واردات خودروهای دست دوم نیست
پایگاه خبری راد: ب.ام.و سوارانی که خودروی خود را از مجموعه ای غیر از پرشیا خودرو خریداری کرده اند، می توانند با مراجعه به تعمیرگاه ما درخواست گزارش گیری و تست نو بودن خودرو را کرده و از وضع خودروی خود مطلع شوند.
آغاز تولید کامیونت های میتسوبیشی فوسو با 20درصد داخلی سازی
پایگاه خبری راد: برای داخلی سازی کامیون های میتسوبیشی عجله ای نداریم و الزامات قانونی را پیگیری خواهیم کرد.
تاثیر سرعت اینترنت بر رشد اقتصادی کشور
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه تجارت الکترونیک با اشاره به تاثیر افزایش سرعت اینترنت در افزایش رشد تولید ناخالص داخلی در کشورها بر نقش مهم اقتصاد دیجیتالی در تقویت جایگاه اقتصادی کشورها تاکید کرد.
شرایط فروش مرحله دوم «ساندرو استپ وی» اعلام شد
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای رضایتمندی و حمایت از مشتریان عزیز، فروش مرحله دوم ساندرو استپ وی را در سال جاری اجرا کند.
۱۲۰ میلیارد تومان مشوق صادراتی به چه کسانی می‌رسد؟
پایگاه خبری راد: بسته حمایت از صادرات غیر نفتی از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان به عنوان مشوق‌های صادراتی خبر داده و اولویت دریافت این مشوق‌ها را برای شرکت‌های دانش بنیان اعلام کرده است.
قیمت کوئیک بین ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان
پایگاه خبری راد: معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی کوئیک در مدل‌های مختلف آن به قیمت بین ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد