10:56 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
/اختصاصی/پرشیا خودرو مسوول واردات خودروهای دست دوم نیست

1396/09/26 14:08

/اختصاصی/پرشیا خودرو مسوول واردات خودروهای دست دوم نیست

پایگاه خبری راد: ب.ام.و سوارانی که خودروی خود را از مجموعه ای غیر از پرشیا خودرو خریداری کرده اند، می توانند با مراجعه به تعمیرگاه ما درخواست گزارش گیری و تست نو بودن خودرو را کرده و از وضع خودروی خود مطلع شوند.

به گزارش پایگاه خبری راد، چند وقتی است که در بازار خودروهای وارداتی، صحبت از یک کلاهبرداری جدید به گوش می رسد که در صورت صحت موضوع می تواند بسیار نگران کننده باشد.
برخی محافل کارشناسی بازار خودرو این ادعا را مطرح می کنند که خودروهای دست دوم برندهای صاحب نام و عمدتا اروپایی، بعد از تغییر دادن برخی مشخصات، به عنوان خودروی نو در بازار ایران معامله می شوند و خریدار نیز بدون اطلاع از موضوع هزینه خودروی صفر را برای کارکرده پرداخت می کند.

 

 

این مهم را با مدیر ارشد فروش و بازاریابی پرشیا خودرو مرکز فروش و خدمات پس از فروش ب.ام. و در ایران مطرح کردیم. پیام صالحی با اعلام این که از گوشه و کنار چنین ادعایی را شنیده است گفت: چنانچه خودروی ب.ام.و با دستکاری وارد بازار شده باشد مطمئن باشید که از جانب پرشیاخودرو نبوده است.
وی ادامه داد: تمام خودروهایی که ما وارد می کنیم صفر بوده و حتی مشتریان ما می توانند توسط دستگاهی که در تعمیرگاه های ما وجود دارد یک گزارش کامل از خودروی خود دریافت کنند تا از صفر بودن خودرو مطمئن شوند.
صالحی تاکید کرد: پرشیا خودرو این امکان را دارد که برای خودروهای دست دوم بعد از طی مراحل قانونی موتور نو از شرکت مادر دریافت کند اما این بدان معنی نیست که تا کنون خودرویی را با این خصوصیات به مشتری فروخته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این اتفاق ممکن است توسط گری مارکت ها و یا وارد کنندگان شخصی افتاده باشد که آن را هم می توان از طریق گرفتن گزارش خودرو پیگیری کرد.