19:44 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فروش زمین

زمین فروشی در اغلب روستاهای مازندران
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی چالوس با ابراز تاسف از اینکه اغلب روستاها تبدیل به محل فروش زمین شده است، تاکید کرد: اگر اقتصاد بومی توسعه یابد، مردم به جای زمین فروشی به فکر توسعه روستا می‌افتند.
پشت پرده یک فساد دیگر در دولت احمدی‌نژاد
پایگاه خبری راد: باد آرام می‌وزد، عده‌ای کنار ساحل نشسته‌اند، تعدادی عکس می‌اندازند و کمی دورتر در دریا قایق تندرو به اسکی روی آب وصل است و گردشگری خوشحال را با خود روی آب می‌کشد. رد اسمان کایتی در حال پرواز است. در جزیره همه چیز آرام است. خیابان‌ها در سکوت و پاکیزدگی قرار دارند و حتی عطش خرید مالهای بزرگ هم مثل دهه ۷۰ سیری ناپذیر نیست. اما آیا همه چیز به همین سکوت و زیبایی است؟
چکش کاری بسته نوسازی بافت فرسوده با حضور توسعه گران
پایگاه خبری راد: امروز بسته پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی برای جذب سرمایه گذاری در نوسازی بافتهای ناکارآمد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد که بعضی سرمایه گذاران عنوان کردند این بسته کارآیی لازم را ندارد و دولت باید نگاه کسب سود را از این بافتها بردارد و به ارتقای محله بسنده کند.
مناطق آزاد به سمت کسب درآمد پایدار حرکت کنند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت کنونی کشور و برای ادامه‌ی روند توسعه، مناطق آزاد باید به سمت کسب درآمد پایدار حرکت کنند.
اتصال ۳ استان به شبکه ریلی کشور طی ۶ ماه نخست امسال
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ۵ استان کشور شامل کرمانشاه، همدان، گیلان و آذربایجان های غربی و شرقی به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود که اتصال ۲ استان از این تعداد برقرار شده و ۳ استان دیگر نیز در ۶ ماهه اول امسال متصل می شود.
تغییر کاربری مزرعه و باغ بدون مجوز ممنوع
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امور اراضی همزمان با فرارسیدن تعطیلات نورزوی و شدت گرفتن تبلیغات کاذب و فعالیت‌های سودجویانه در زمینه خرید زمین و ویلاسازی و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی تاکید کرد که شهروندان هنگام خرید ملک مراقب سودجویان باشند چرا که تغییر کاربری مزرعه و باغ بدون اخذ مجوز ممنوع است.
تکمیل مسکن مهر ۱۱ هزار میلیارد تومان می‌خواهد
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق برآوردها حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر فقط از نظر خدمات زیربنایی، رو بنایی، دسترسی و راه‌های ارتباطی نیاز داریم.
پردیس کم آورد!
پایگاه خبری راد: با وجود کمک‌هایی که سال قبل به مسکن مهر پردیس شد، امسال هیچ‌گونه اختصاص یارانه یا منابع مالی و اوراق خزانه اسلامی برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس انجام نشده و هم‌اکنون اگر شرکت عمران بتواند ۱۰۹۰ میلیارد تومان از طریق مشارکت جذب کند، ۱۴۹۴ میلیارد تومان کمک دولتی هم نیاز دارد.
جدال با بی‌برقی باعث تعطیلی بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه
پایگاه خبری راد: قانون شهرک‌های صنعتی در راستای بهبود شرایط واحدهای تولیدی با شرایط تولید و رقابت نزدیک به 30سال گذشته کلنگ‌زنی شد، اما سوءمدیریت منابع از سمت وزارت صنعت «وزارت سابق صنایع و معادن» و وزارت نیرو «اداره‌های برق و آب» باعث شد تا با توجه به پرداخت حق‌السهم آب و برق این واحدهای تولیدی، پس از 10سال، مشکلاتی نظیر آب و برق گریبانگیر واحدهای تولیدی و افت 60تا 70درصدی تولید آنها شود.
صفحه قبل | صفحه بعد