14:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فروشگاه

ریزش به وال استریت رسید
نماد برتر - همه شاخص های مهم بورسی آمریکا ریزش کردند.
«تاپکیش» صدرنشین بستر اینترنت
نماد برتر - سال مالی 1399 برای «تاپکیش» با بهبود فضای درآمدزایی به پایان رسید و اثرات گسترش بسترها در رشد سودآوری نمایان شد.
قطع بیش از ۲ میلیون کارتخوان!
نماد برتر - بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با غیرفعال کردن حدود ۲.۵ میلیون ترمینال، تکمیل و صحت‌سنجی اطلاعات بالغ بر ۴.۷ میلیون ترمینال پذیرش دیگر و ارائه اطلاعات آن‌ها به سازمان امور مالیاتی در حال تکمیل آخرین مراحل اجرای مسئولیت‌های خود نسبت به قانون پایانه‌های فروشگاهی است.
فتح کانال 50 هزار دلاری توسط بیت‌کوین؛ شاید وقتی دیگر!
نماد برتر- ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی بار دیگر در مسیر کاهشی باقی ماند.
بیت‌کوین به این نمایش دهنده روی خوش نشان داد
نماد برتر - انتشار خبر احتمال ورود نتفلیکس به دنیای رمزارزها باعث صعود سراسری آن ها شد.
درآمد «افق» همچنان صعودی است؟
نماد برتر - مجموع درآمدهای عملیاتی که "افق" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۴ درصد افزایش درآمد را گزارش کرده است.
افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت خواربار
نماد برتر - رئیس اتحادیه خواربارفروشان اهواز با اشاره به افزایش عمده قیمت خواربار و ناتوانی مردم برای خرید، از اقدام به ابطال جواز کسب اعضای این صنف در اهواز به دلیل مشکلات مالی خبر داد.
افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی "آپ" از سود منجر به رشد سهم شد
نماد برتر- شرکت آسان پرداخت پرشین از برنامه افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی از محل سود انباشته خبر داد و با رشد قیمت سهام روبرو شد.
راه‌های دریافت کارت اعتباری با سهام عدالت
نماد برتر - مذاکره شرکت سپرده گذاری مرکزی با بانک ها برای ارائه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت در جریان است و پیش بینی می شود قبل از پایان سال برخی بانک ها بتوانند این کارت های اعتباری را ارائه دهند.
امکان دریافت کارت اعتباری ۴۸ میلیون دارنده سهام عدالت از ۱۰ بانک
نماد برتر- مدیر پروژه کارت اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: ۴۸ میلیون دارنده سهام عدالت می توانند از ۱۰ بانک کارت اعتباری خرید از فروشگاه ها را دریافت کنند .
سرمایه "افق " ۱۵ هزار میلیاردی می شود
نماد برتر- هیات مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ریالی، معادل ۴۰۰ درصد سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.
توسعه فروشگاه های "افق" از تقویت ناوگان تا فروش اینترنتی / فاصله رقبا
نماد برتر- معاون برنامه ریزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن ارائه توضیح درباره فرآیند تامین و ارسال کالا و ارائه خدمات به مشتریان از گسترش ناوگان حمل و نقل این مجموعه خبر داد.
ویتانا برای فروش ۸.۴ هزارتن محصول با "افق" قرارداد بست
نماد برتر- شرکت فرابورسی ویتانا از انعقاد قرارداد فروش یکساله ۸۴۰۰ تن محصول به فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خبر داد.
ارزش برندهای معروف دنیا
نماد برتر- بیشتر برندهای با ارزش دنیا آمریکایی هستند.
اتهامات کم و گران فروشی فروشگاه های زنجیره ای رد شد/ امکان بازدید میدانی
نماد برتر- رئیس اتحادیه و و مدیرعامل شرکت بورسی با رد اتهامات وارده کم و گران فروشی فروشگاه های زنجیره ای از امکان بازدید میدانی اصحاب رسانه و نهادهای نظارتی از کلیه شعب خبر داد .