10:56 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فرمانده ناجا

فرمانده ناجا: عده ای بر بستر نارضایتی‌ها سوار شده اند
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه متاسفانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران یاس و نا امیدی را در جامعه تزریق می کند، گفت: بایستی به عملیات روانی و رسانه ای دشمن آگاه باشیم و از اهداف و آرمان انقلاب دفاع کنیم.
کمیسیون فرهنگی مجلس حواشی ناشی‌از افزایش سفر زائران و گردشگران عراقی به مشهد را بررسی می‌کند
پایگاه خبری راد: نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تشکیل جلسه فوق‌العاده کمیسیون متبوعش برای بررسی حواشی به‌وجود آمده از افزایش سفر زائران و گردشگران عراقی به مشهد خبر داد.
پیش‌بینی سفر بیش از 2 میلیون زائر به عراق در اربعین
پایگاه خبری راد: فرمانده ناجا از پیش بینی سفر بیش از دو میلیون زائر از مرزهای مختلف کشور در ایام اربعین به عراق خبر داد.
کام محتکران تلخ شد
پایگاه خبری راد: آخرین هفته از پنجمین ماه سال برای محتکران در تهران، هفته تلخی بود و هرچه برای کسب درآمدهای بادآورده رشته کرده بودند، پنبه شد، چرا که از آغاز تا پایان این هفته شمار زیادی از انبارها و اقلام دپو شده آنان از سوی پلیس شناسایی و پلمب شد و احتمالا ادامه این روند گریبان بسیاری دیگر از آنان را نیز خواهد گرفت.
متخلفان بازار ارز شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده‌اند/کشف انبارهای محتکران
پایگاه خبری راد: جانشین فرمانده ناجا گفت: اولویت ناجا بومی‌سازی نیازها و استفاده از تمام توان داخل است.
بازداشت مدیر سازمان توسعه تجارت و معاونش/احضار مدیرعامل شستا/ تاکنون هیچ آقازاده‌ای دستگیر نشده
پایگاه خبری راد: معاون اول قوه قضاییه از بازداشت مدیرکل سازمان توسعه تجارت و معاونش خبر داد.
ظرف 48 ساعت باید لیست کامل گیرندگان ارز دولتی تحویل داده شود
پایگاه خبری راد: دادستان کل کشور گفت: دیروز عصر جلسه شورای پول و اعتبار بود به رئیس بانک مرکزی گفتم ظرف 48 ساعت باید لیست را کامل تحویل دهید. به دادستان تهران نیز سپردیم این لیست‌ها را به درستی مورد بررسی قرار دهد.
اجرای طرح ویژه امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از سوی پلیس
پایگاه خبری راد: جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمین نوامیس را سه اولویت مهم در اجرای طرح ویژه امنیت پارک‌ها برشمرد.
مهمترین تهدیدات فضای سایبری جهان از زبان فرمانده ناجا
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی فعالیت و توسعه گروه‌های سازمان یافته جنایی و بهره‌برداری مجرمانه گروه‌های تروریستی از فضای مجازی را مهمترین تهدیدات فضای مجازی در جهان برشمرد.
رسیدگی به مصیبت "کوله‌بران" چه شد؟
پایگاه خبری راد: وزیر کشور از حل مشکل کوله‌بران در هفته گذشته خبر داده بود اما به نظر می‌رسد هنوز اقدامی موثر دراین باره صورت نگرفته است.
طرح امداد نوروزی کرمان موتور تا 17فروردین ادامه دارد
پایگاه خبری راد: معاون خدمات امدادی کرمان موتور گفت: طی 20 روز خدمات و امداد نوروزی برای دارندگان خودروهای کرمان موتور اجرا می شود و این طرح از 27 اسفندماه 96 آغاز و تا 17 فروردین ماه جاری در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.
جریمه 2برابری دیرکرد جرایم رانندگی بخشیده شد
پایگاه خبری راد: جانشین فرمانده ناجا از بخشش جریمه 2برابری دیرکرد جرائم رانندگی در سال 97 خبر داد.
طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها با حضور وزیر راه آغاز شد
پایگاه خبری راد: طرح نوروزی پلیس و دستگاه‌های خدماتی و امدادی امروز با برگزاری رزمایش ترافیکی و خدمات سفر در سراسر کشور آغاز شد.
صفحه قبل | صفحه بعد