02:08 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فراکسیون نمایندگان ولایی

دلایل تغییر قیمت مسکن از نگاه رئیس کمیسیون عمران مجلس
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قبل از CFT عملکرد دستگاه‌های اجرایی، وزارت راه و شهرسازی و تولید نشدن آپارتمان جدید در افزایش قیمت‌ها در بخش مسکن تاثیرگذار بود.
طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی مجددا به کمیسیون مربوطه ارجاع شود
پایگاه خبری راد: نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد به از دستور کار خارج شدن طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی از هیأت رئیسه خواستار بررسی مجدد این موضوع و ارجاع طرح به کمسیون مربوطه شد.
مخالفت فراکسیون ولایی با استیضاح وزیر اقتصاد
پایگاه خبری راد: یک عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی از مخالفت این فراکسیون با استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد.
فراکسیون ولایی به استیضاح ربیعی رای مثبت می‌دهد
پایگاه خبری راد: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که این فراکسیون به استیضاح ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای مثبت خواهد داد.
فراکسیون ولایی وضعیت اقتصادی کشور را بررسی می‌کند
پایگاه خبری راد: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از جلسه این فراکسیون برای وضعیت بررسی اقتصادی کشور خبر داد.
روایتی جدید از پشت پرده "قرارداد کرسنت"
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روایتی جدید از پشت پرده "قرارداد کرسنت" که آن را قراردادی طلایی و ارزشمند می‌دانست، بیان کرد.
موافقت شریعتمداری با اعلام لیست کامل شرکت‌های خودروسازی که ارز دولتی گرفتند
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون عمران مجلس از آسیب شناسی آثار منفی تلاطم ارزی در بازارهای اقتصادی توسط دو عضو کابینه دولت در جلسه غیرعلنی امروز مجلس سخن گفت و افزود: شریعتمداری وعده داد لیست اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز ۴۲۰۰ تومانی در حوزه های مختلف به ویژه شرکتهای خودروساز به طور کامل منتشر کند.
مخالفت فراکسیون ولایی با تعطیلات تابستانی مجلس
پایگاه خبری راد: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از مخالفت این فراکسیون با تعطیلات تابستانی مجلس خبر داد و گفت که در شرایط فعلی لازم است سه فراکسیون سیاسی مجلس نشست های مشترکی را برگزار کنند.
ابوترابی: تلگرام اوایل اردیبهشت بسته می‌شود/ فیلترشدن اینستاگرام و واتس‌آپ به مرور زمان
پایگاه خبری راد: یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون ولایی با بیان اینکه تلگرام از اوایل اردیبهشت ماه بسته می‌شود، گفت: اگر پیام‌رسان‌های خارجی همچون اینستاگرام و واتس آپ نیز قوانین کشورمان را نپذیرند به مرور بسته خواهند شد؛ کما اینکه حدود چهار پیام‌رسان خارجی با پذیرش قوانین ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.
پرداخت یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ۷۶ میلیون ایرانی در سال ۹۷
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که طبق مصوبه جدید کمیسیون تلفیق، دست دولت برای پرداخت یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ۷۶ میلیون ایرانی در سال ۹۷ باز است.
جزئیات جلسه اردکانیان در فراکسیون ولایی به روایت نقوی حسینی
پایگاه خبری راد: وزیر پیشنهادی نیرو تاکید کرد که افتخار تابعیت ایران را دارد و تابعیت هیچ کشوری را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت.
اردکانیان شانس بالایی برای رای اعتماد از مجلس دارد
پایگاه خبری راد: یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت که وزیر پیشنهادی نیرو به دلیل داشتن تحصیلات مرتبط و کارنامه قبلی‌اش شانس بالایی برای گرفتن رای اعتماد از مجلس دارد.
اردکانیان دو تابعیتی بودن خود را تکذیب کرد
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه امروز این فراکسیون گفت که اردکانیان دو تابعیتی بودن خود را تکذیب کرد.
توتال اجرای قراردادش را شروع کرده است/ مشکلی با اروپایی‌ها در انتقال پول نداریم
پایگاه خبری راد: وزیر نفت تاکید کرد که توتال اجرای قراردادهای خود را شروع کرده و قراردادهای دیگر نیز در دستور کار است. همچنین شرکت‌های داخلی در قراردادهای نفتی می‌توانند صددرصد کار را انجام دهند ولو اینکه قرارداد با کشور خارجی باشد.
شریعتمداری: تعادل عرضه‌وتقاضا در ۴ ماه آینده/اجازه ورود کالاهای بی‌رویه را نمی‌دهیم
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت تعادل بین عرضه و تقاضا را به عنوان برنامه ۴ ماه آینده این وزارتخانه مطرح کرد و گفت که ما نمی‌توانیم اجازه دهیم کالاهای بی‌رویه وارد کشور شده و تولید داخلی را نابود کند لذا باید تعرفه‌های موثر را احیا کرده و با استحکام بیشتری کار انجام شود.
صفحه قبل | صفحه بعد