12:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فالوور

چراغ سبز اینستاگرام کاربران را لو داد
پایگاه خبری راد: به گفته بسیاری از کاربران اینستاگرام، چراغ سبزرنگ موجود در قسمت پیام‌های خصوصی و دایرکت (Direct) آنلاین بودن کاربران را نشان می‌ده
دلیل کاهش فالورهای توییتر مشخص شد
پایگاه خبری راد: از آنجا که توییتر در راستای سیاست‌های شفاف‌سازی خود اعلام کرده قصد دارد صفحات کاربری قفل شده از این پس جزو دنبال‌کنندگان کاربران حساب نکند، بسیاری از فالورهای کاربران توییتر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
قابلیت جدید به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد
پایگاه خبری راد: شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلتفرم استوری های خود افزوده است که مخاطبان می توانند به استوری های قابل مشاهده، واکنش نشان دهند.
امکان دانلود تصاویر و محتوا به اینستاگرام اضافه می‌شود
پایگاه خبری راد: اینستاگرام قرار است به زودی قابلیت جدیدی را برای کاربران فراهم کند تا آنها بتوانند محتوای به اشتراک گذاشته شده خود را دانلود کنند.
 پیامک‌های مزاحم برای من آزاردهنده است
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پیامک‌های مزاحم برای خود من هم آزاردهنده است، گفت: اگر به این نتیجه برسیم که اپراتورها شماره افراد را در اختیار قرار می‌دهند، حتما با آنها برخورد می کنیم.
تفاوت‌ تعرفه‌های جدید اینترنت با گذشته از زبان وزیر ارتباطات
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به تشریح تعرفه‌های جدید در طرح اینترنت غیرحجمی پرداخت و بر در نظر گرفتن سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک سند بالادستی در طرح اینترنت غیرحجمی تاکید کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد