03:50 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عضو شورای عالی بورس

دو نتیجه منفی قیمت گذاری دستوری + تفاوت سرمایه گذاری در بورس با سپرده بانکی
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به وجه تمایز سرمایه گذاری در بورس با سپرده بانکی گفت: قیمت گذاری دستوری به جز ایجاد روند منفی و عدم اطمینان نسبت به سرمایه گذاری در بازار سهام فایده دیگری ندارد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آغاز پذیره نویسی و برگزاری مراسم رسمی افتتاح معاملات دو صندوق کالایی کشاورزی و معاملات گواهی سپرده خرما و اصرار وزارت صمت بر تغییر قیمت پایه فولاد برخلاف شیوه نامه دولت و واکنش فعالان بازار سرمایه، فولاد ونمایندگان مجلس اشاره کرد.
توهین وزیر صنعت به شعور سهامدارانی که به روحانی اعتماد کردند
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس در واکنش به ادعای وزیرصنعت مبنی بر نقش وزیر اقتصاد و بورس کالا در گرانی ها گفت: این بی انصافی و توهین به شعور سهامدارانی است که به سخنان روحانی اعتماد کردند.
اثر کسری بودجه دولت ها بر بورس + پیشنهاد استفاده از بازار بدهی
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس و معاون کانون نهادهای سرمایه گذاری با اشاره به اثر کسری بودجه دولت ها بر بازار سرمایه از پیشنهاد تبدیل کل بدهی ها به اوراق و استفاده از بازار بدهی خبر دادند.
پاسخ سازمان برنامه و بودجه به کنایه عضو شورای عالی بورس
نماد برتر- سازمان برنامه و بودجه به کنایه اخیر عضو شورای عالی بورس مبنی بر نبود ردیف اعتباری در لایحه بودجه سال آینده دولت برای واکسینه کردن مردم پاسخ داد .
نظر عضو شورای عالی بورس درباره مواضع نامزدان انتخابات ریاست جمهوری
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به تلاش سه ماه ارکان نظام برای دفاع از حقوق سهامداران گفت: احتمالاً مواضع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره بورس و تحقق آرزوی دیرینه فعالان باشد.
کنایه عضو شورای عالی بورس به دولت درباره نحوه تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۰
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با انتقاد از نحوه تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۰ توسط دولت گفت: برای همه امور به جز حمایت از بورس و واکسینه کردن مردم در مقابل کرونا ردیف اعتباری گنجانده شده است !! زیبا نیست؟
سرمایه‌گذاری غیرمستقیم مبنای کار سرمایه‌گذاران قرار بگیرد / هیجان در بازارسرمایه‌های توسعه یافته هم وجود دارد
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار با اشاره به نوسانی بودن ذات بازارسرمایه بیان کرد: حتی در بازارهای توسعه یافته هم رفتارهای هیجانی و نوسان وجود دارد، ولی باید با سیاست ها و نظارت درست از تکرار دایمی آن جلوگیری کنیم؛ بنابراین انتظارِ داشتنِ بازار بدون ریسک بی‌معنی است. سرمایه گذاران باید این نکته را هم در نظر داشته باشند که بخش بزرگی از نوسان بازارسرمایه ایران از فضای بیرون کشور وارد می شود.
چند ابهام درباره راه اندازی تابلوی جدید فرابورس و بزرگ‌ترین مشکل
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اعلام چند ابهام درباره راه اندازی تابلوی جدید فرابورس با نام بازار هدف ، گفت: بزرگ‌ترین مشکل این است که باید برای این بازار تعریف درست‌تری شود.
خبر خوش عضو شورای عالی بورس با اعلام راه اندازی تابلوی جدید در فرابورس
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اعلام رویدادی خوش از برنامه راه اندازی تابلوی جدید فرابورس با نام بازار هدف و برای پذیرش شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها خبر داد .
همه شرایط برای صعود بورس فراهم است / بهترین مکان برای جذب نقدینگی
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به کاهش ارز، اشباع قیمت مسکن، تاسیس صندوق های جدید و ... گفت: همه شرایط برای صعود مجدد بورس فراهم است.
پرسش عضو شورای عالی بورس از نهاد ناظر درباره علت عدم اجرای مصوبات
نمادبرتر- عضو شورای عالی بورس از نهاد ناظر بازار سرمایه خواست درباره علت عدم اجرای مصوبات مجلس در مواردی مانند بازارگردانی سهام شرکت ها، تزریق منابع مالی توضیح دهد .
توصیف اوضاع بورس و درخواست پرهیز از آزمون و خطاهای مکرر
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با توصیفی از اوضاع بورس از دولت و مسئولان خواست از آزمون و خطاهای مکرر و تصمیم های هیجانی و لحظه ای پرهیز کنند تا راه بازار مشخص شود .
بخشی از منابع صندوق توسعه به بورس رسید
نماد برتر- مدیرعامل شرکت بورس تهران از تخصیص بخشی از یک درصد منابع صندوق توسعه ملی برای تثبیت بازار سرمایه خبر داد.
تحلیلی کوتاه از اثر نوسان دلار بر بزرگترین صنعت بورس و تصمیم لحظه ای سهامداران
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی نرخ ارز و مبلغ فروش ارز حاصل صادرات پتروشیمی ها در نیما گفت: عمده سرمایه گذاران با عدم تحلیل وضعیت بازارهای جهانی، لحظه ای تصمیم می گیرند.