03:27 | شنبه 16 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عاشورا

افزایش ساعت کار خط یک مترو برای عزاداران حسینی تا ساعت ۲۴
پایگاه خبری راد: ساعت کار خط یک متروی تهران برای تسهیل در رفت و آمد عزاداران حسینی تا ساعت۲۴ تمدید شد.
پیگیری سیاست‌های جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۸
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه مهم ترین موضوع پیش روی صندوق، بودجه سال ۹۸ است، گفت: باید تلاش کنیم هم در بخش بودجه و اعتبارات صندوق و بحث همسان سازی و هم قانون مدیریت خدمات کشوری در شش ماهه دوم سال و همچنین سیاستهای جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان رادر بودجه سال آینده پیگیری کنیم.
نیروی انتظامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت
پایگاه خبری راد: نیروی انتظامی با صدور بیانیه ای هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
هشدارهای آتش‌نشانی برای خیمه سوزان و شام غریبان
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی هشدارها و توصیه‌های ایمنی را برای تاسوعا، عاشورا و شام غریبان ارائه کرد.
قیمت ظروف یکبار مصرف در آستانه تاسوعا و عاشورا
پایگاه خبری راد: بیشترین تقاضای ظروف یکبار مصرف در ماه محرم است که هیات‌ها و تکایا برای صرف نذورات از آن‌ استفاده می‌کنند، ‌ اما امسال فروشندگان می‌گویند "کمی کاهش تقاضا داشته‌اند که علت اصلی آن افزایش چشمگیر قیمت‌هاست".
آماده‌باش راهور برای تاسوعا و عاشورا +توصیه به عزاداران
پایگاه خبری راد: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده باش پلیس راهور در عاشورا و تاسوعای حسینی خبر داد و توصیه‌هایی را نیز به عزاداران و شهروندان ارائه کرد.
مهلت دریافت «نذورات غذایی» ویژه تاسوعا و عاشورا امروز پایان می‌یابد
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از استقرار میز ویژه کمیته امداد برای جذب حامیان و نذورات مردم در هیئت‌های عزاداری تهران خبر داد.
تمهیدات اورژانس تهران در ایام سوگواری
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اورژانس تهران تمهیدات مربوط به تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.
تنظیم بازار گوشت؛ نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!
پایگاه خبری راد: قیمت گوشت قرمز به ویژه گوشت گاو و گوساله با جهش ۱۵ درصدی مواجه شده و حتی از قیمت گوشت گوسفند هم بیشتر شده که مغازه‌داران علت آن را کاهش واردات گوشت یخی می­‌دانند. در این میان نایب رئیس اتاق اصناف ایران از "واردات گوشت برزیلی به زودی برای تنظیم بازار و متعادل شدن قیمت‌ها" خبر داده، این درحالی است که با تاسوعا و عاشورای حسینی و افزایش مصرف مصادف هستیم؛ لذا این تنظیم بازار، نوش‌داروی بعد از مرگ سهراب است...
بازار بزرگ تهران از فردا تا ۵ روز تعطیل می‌شود
پایگاه خبری راد: بازار بزرگ تهران از فردا (سه‌شنبه )تا یکشنبه هفته آینده به مناسبت برگزاری مراسم عزاداری حسینی تعطیل می‌شود و به گفته رییس اتاق اصناف ایران، هیچ کمبود و مشکلی در بازار ایجاد نخواهد شد.
وضعیت جوی کشور در تاسوعا و عاشورای حسینی
پایگاه خبری راد: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کشور در تاسوعا و عاشورای حسینی (۲۸ و ۲۹ شهریورماه) اظهار کرد: طی این دو روز در شمال غرب و غرب و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس مناطقی از شمال شرق، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، رگبار باران با احتمال رعد و برق و احتمال وزش باد وجود دارد.
فعالیت ۵ مرکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورا/اهدای پلاسما بدون نوبت در ۳ مرکز
پایگاه خبری راد: مدیر کل انتقال خون استان تهران از فعالیت پنج مرکز جامع اهدای خون وصال، ستاری، تهرانپارس، شهرری و صدر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
کلاس اولی‌ها از ۳۱ شهریور به مدرسه می‌روند/ نواختن زنگ مهر با رنگ و بوی عاشورایی
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام اینکه تا کنون یک میلیون و ۹۶ هزار نفر در مقاطع مختلف ثبت نام کرده‌اند گفت: مراسم روز اول مهر رنگ و بوی عاشورایی دارد.
از امروز تا ۶ روز دیگر بازار طلا تعطیل است
پایگاه خبری راد: از امروز (دوشنبه) به مدت شش روز طلافروشی‌های بازار بزرگ تهران به مناسبت برگزاری مراسم عزاداری حسینی تعطیل می‌شود.
بازار داغ لباس سقایی کودکان در ماه محرم
پایگاه خبری راد: هر ساله خانواده‌هایی هستند که نذر دارند فرزندانشان را در روز تاسوعا و عاشورا، سقای امام حسین کنند؛ بنابراین خریدو فروش این لباس‌ها مانند سایر لوازم عزاداری در این روزها انجام می‌شود و با توجه به قیمت مناسب آن و اهمیت اجرای نذورات، ‌ امسال نیز به گفته فروشندگان، بازار این لباس‌ها مانند هر سال داغ است.