23:47 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

طلافروشی

طلا هفته‌ای آرام داشت
پایگاه خبری راد: قیمت طلا یکی از باثبات‌ترین هفته‌های خود را پشت سر گذاشت و همین مسئله موجب شده است تا میزان تقاضا و التهاب در بازار کاهش یابد.
ثبات قیمت طلا در اولین روز هفته
پایگاه خبری راد: در حالی‌که قیمت‌ اونس جهانی طلا نسبت به هفته گذشته روند افزایشی را تجربه کرده در بازار داخلی، طلا وضعیت با ثبات و کم نوسانی را تاکنون داشته است.
آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه
پایگاه خبری راد: در حالی که قیمت‌ها در بازار جهانی طلا روند کاهشی داشته، در بازار داخلی طلا و سکه روند قیمت‌ها برخلاف بازار جهانی و روز گذشته، افزایشی شده است.
ریزش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی سکه در یک هفته
پایگاه خبری راد: بازار طلا و سکه در نخستین روز هفته با کاهش قیمت آغاز شد و به روند هفته قبلش ادامه داد؛ به طوریکه سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و طلای ۱۸ عیار نیز به ۳۷۷ هزار تومان بازگشته است.
ادامه کاهش قیمت در بازار طلا و سکه
پایگاه خبری راد: در بازار امروز قیمت‌ انواع طلا و سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته و به روند کاهشی خود که از روز گذشته آغاز شده، ادامه داد.
توصیه‌های طلایی برای خرید طلا و سکه
پایگاه خبری راد: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ضمن ممنوع اعلام کردن هرگونه معاملات طلا، جواهر و سکه در فضای مجازی، توصیه کرد که مردم طلای آب شده، طلای دست دوم و قسطی نخرند. همچنین سکه را فقط از واحدهایی که "جواز سکه‌فروشی و هلوگرام اتحادیه" دارند، بخرند.
دستگیری کلاهبردار ۲۴۵۰ میلیارد ریالی
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که از ۴۰۰۰ نفر بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.
بازار طلا رکورد شکست
پایگاه خبری راد: در بازار امروز (دوشنبه) قیمت طلا و سکه به روند افزایشی خود ادامه داد تا جایی که سکه تمام طرح جدید به چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۴۴۰ هزار تومان گذشت.
بازار بزرگ تهران از فردا تا ۵ روز تعطیل می‌شود
پایگاه خبری راد: بازار بزرگ تهران از فردا (سه‌شنبه )تا یکشنبه هفته آینده به مناسبت برگزاری مراسم عزاداری حسینی تعطیل می‌شود و به گفته رییس اتاق اصناف ایران، هیچ کمبود و مشکلی در بازار ایجاد نخواهد شد.
از امروز تا ۶ روز دیگر بازار طلا تعطیل است
پایگاه خبری راد: از امروز (دوشنبه) به مدت شش روز طلافروشی‌های بازار بزرگ تهران به مناسبت برگزاری مراسم عزاداری حسینی تعطیل می‌شود.
طلا و سکه دوباره صعودی شدند
پایگاه خبری راد: در بازار پرنوسان روز سه شنبه طلا و ارز، سکه تمام طرح جدید ۹۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱ هزار تومان با افزایش قیمت مواجه شدند.
ریزش قیمت در بازار طلا و سکه
پایگاه خبری راد: در بازار امروز (یکشنبه) سکه تمام طرح جدید ۱۴۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش یافته و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۰۰۰ تومان ارزان شده است.
دلار تب سکه را گرفت
پایگاه خبری راد: در حالیکه روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار بودیم، امروز با کاهش قیمت ارز، طلا و سکه هم روند کاهشی گرفت؛ به طوری که هر قطعه سکه تمام طرح جدید، چهار میلیون و ۵۰۰۰ تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.
سکه باز هم صعودی شد
پایگاه خبری راد: در بازار روز (سه‌شنبه) سکه تمام طرح جدید با ۱۲۷ هزار تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه، به چهار میلیون و ۵۲ هزار تومان رسید.
طلا و سکه چند؟
پایگاه خبری راد: در بازار امروز سکه تمام طرح جدید ۴۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.