08:44 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

طرح پتروشیمی

فاز نخست نیروگاه پتروشیمی دماوند با حضور روحانی افتتاح شد
پایگاه خبری راد: فاز نخست نیروگاه پتروشیمی دماوند با ظرفیت تولید سالانه ۶۵۰ مگاوات برق با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری از طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان آغاز شد
پایگاه خبری راد: طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان با ظرفیت تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن در سال با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
سه طرح پتروشیمی با حضور رییس جمهور افتتاح شد
پایگاه خبری راد: امروز در عسلویه سه طرح پتروشیمی با حضور رییس جمهور و وزیر نفت به طور رسمی افتتاح شد. آن طور که مسئولان می‌گویند با افتتاح این طرح ها تولید آمونیاک و اوره کشور افزایش می‌یابد.
در صادرات به مشکل برنمی‌خوریم/ درآمد صادرات را وصول کرده‌ایم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل پتروشیمی پردیس می‌گوید با توجه به اینکه ایران بیش از شش درصد اوره صادراتی جهان را تامین می‌کند، احتمالا در صادرات این محصول مشکلی وجود نخواهد داشت. او همچنین می‌گوید در وصول مبالغ حاصل از صادرات اوره به هند و چین تا کنون به مشکل نخورده‌اند و احتمالا از این به بعد هم نخواهند خورد.
افتتاح سه طرح پتروشیمی با حضور رییس جمهور
پایگاه خبری راد: سه طرح پتروشیمی روز سه شنبه با حضور رییس جمهوری در عسلویه افتتاح می‌شود.
جزئیات امضای 10 تفاهم‌نامه بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی و خارجی‌ها
پایگاه خبری راد: نیاز صنایع پایین دستی صنعت نفت به سرمایه،دانش فنی و تکنولوژی عامل اصلی مذاکره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با شرکت های خارجی پس از اجرای برجام محسوب می شود.
ظرفیت تولید پتروشیمی به 72 میلیون تن می‌رسد
پایگاه خبری راد - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با بیان این‌که این صنعت به ظرفیت 62 میلیون تن در سال دست یافت، گفت: امسال با تکمیل هفت طرح دیگر صنعت پتروشیمی می‌تواند با سرمایه‌گذاری بیش از 9 میلیارد دلار به ظرفیت اسمی 72 میلیون تن برسد.
صفحه قبل | صفحه بعد