10:46 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

طرح ساماندهی بازار خودرو

کلیه پیش‌فروش‌های فعلی خودروسازی خلاف قانون است
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت که کلیه پیش فروش‌های فعلی خودروسازی خلاف قانون است.
قیمت کارخانه ای پراید، تیبا، پژو و سمند تثبیت می شوند!
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تصویب نهایی طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس قیمت کارخانه‌ای خودروهای پرتیراژ شامل پراید، تیبا، پژو و سمند مشمول قیمت‌گذاری شورای رقابت باقی مانده و از قاعده ثابت ماندن قیمت‌ها تبعیت خواهند کرد.
بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو بدون تاخیر
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس تاخیر در بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو را تکذیب کرد.
طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار است
پایگاه خبری راد: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.
طرح ساماندهی خودرو به زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح ساماندهی بازار خودرو در نوبت بررسی در جلسه علنی است در عین حال گفت که این طرح در کمیسیون صنایع تغییرات زیادی کرده و از هدف اصلی خود دور شده است.
نابود کردن شرکت های واردکننده خودروساز در جریان است!
پایگاه خبری راد: توازن قیمت خودروهای داخلی و وارداتی به این دلیل بهم زده شد که زمینه افزایش قیمت خودروهای داخلی به وجود آید البته پیش بینی و محاسبات آقایان درست از آب در نیامد و به ناگاه خودرو در لیست اولیه تحریم آمریکا قرار گرفت و بازار خودروهای وارداتی و داخلی به طور کل دچار نابسامانی و آشفتگی غیرقابل کنترلی شد.
مجلس در قیمت گذاری خودرو دخالت نمی کند!
پایگاه خبری راد: در اعلام قیمت جدید خودروها، موافقت و مخالفت کمیسیون صنایع و معادن مطرح نبوده و قرار نیست کمیسیون صنایع در این زمینه ورود کند.
گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو به قوه قضاییه ارجاع شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه‌ی واردات خودرو به دستگاه قضایی موافقت کردند.
مخالفت مجلس با مسکوت ماندن طرح ساماندهی بازار خودرو
پایگاه خبری راد: درخواست کمیسیون صنایع و معادن مجلس و همچنین تقاضای ۱۵ نماینده برای مسکوت ماندن طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو به مدت ۶ ماه با مخالفت مجلس روبرو شد.
روایت پارسایی از نقش خودروسازان در گرانی خودرو
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به نقش خودروسازان در گرانی خودرو، گفت: اگر تدبیری برای ساماندهی بازار خودرو نشود، مردم خودشان تعیین تکلیف می‌کنند و اگر ببینند راهی نیست، بهترین راه درمان گران فروشی، نخریدن است و آن موقع است که به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌شود.
خلاء قانونی موجب سوء استفاده خودروسازها شده است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکوت ماندن طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع باید در صحن علنی مجلس مطرح شود، در عین حال تاکید کرد که خلاء قانونی موجب سوء استفاده خودروسازها در نحوه قیمت‌گذاری خودرو شده است.
طرح ساماندهی بازار خودرو یعنی کاهش تعرفه واردات
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: با توجه به اتفاقاتی همچون تعلیق فعالیت پژو سیتروئن در ایران، طرح ساماندهی بازار خودرو که در مجلس مطرح شده باید متوقف شود.
طرح ساماندهی بازار خودروهای خارجی در انتظار رای مجلس
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون صنایع: طرح ساماندهی بازار خودروهای خارجی و کاهش تعرفه واردات در انتظار رای نمایندگان است.
اعتراض نمایندگان به تعرفه خودروهای هیبریدی ادامه دارد!
پایگاه خبری راد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به شرط آنکه خودروسازان ارتقاء کیفیت را در راس برنامه ها و فعالیت هایشان قرار دهند از آنها حمایت می کند.
فضای مجازی، فیلترینگ و پیام‌رسان‌های داخلی محور دو نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس
پایگاه خبری راد: طی هفته جاری دو نشست یکی نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی و قضایی و حقوقی در خصوص وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی و دیگری نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی، اقتصادی و صنایع و معادن مجلس برای بررسی وضعیت عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و مدیران پیام رسان‌ها برگزار می‌شود.