17:47 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

طرح جدید

ریزش قیمت سکه و طلا ادامه دارد
نماد برتر- به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، با توجه به ادامه کاهش قیمت طلای جهانی در طول دو هفته اخیر و به‌ویژه کاهش چشمگیر آن در هفته گذشته و کنترل بازار ارز در داخل، روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا دیده می‌شود و بازار از اوج قیمتی خود فاصله گرفته و به تعادل رسیده است.
تداوم کاهش قیمت سکه و طلا با نرخ ۱۲.۵ و ۱.۱ میلیون تومانی امروز
نماد برتر- در ادامه روند کاهشی قیمت سکه و طلا، امروز سکه تمام طرح جدید ۱۲.۵ میلیون تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۱.۱ میلیون تومان به فروش رسید.
رفع تدریجی بی اعتمادی با داد و ستد سهام نقدشونده و بازگشت تعادل گروه ها
نماد برتر- بازار سه روز اخیر درحالی با بازگشت ارزش معاملات به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان همراه شده که فعالان با رفع تدریجی بی اعتمادی به سهم های نقدشونده روی آورده و گروه های دیگر نیز روند متعادل را تجربه می کنند.
طرح جدید بخش خصوصی برای تهاتر با کشورهای منطقه
نماد برتر- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به طرح جدید بخش خصوصی برای تهاتر با کشورهای منطقه، بیان کرد: در جریان یک جلسه آنلاین با فعالان اقتصادی اوکراینی، پیشنهاد تجارت تهاتری کالا را دادیم که از سوی آنها نیز مورد استقبال قرار گرفت.
محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۰۵ شهر و شهرستان ایران و از اول آذر
نماد برتر- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ، جزییاتی از محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۰۵ شهر و شهرستان ایران را اعلام کرد که از اول آذر اجرا می شود.
کاهش قیمت‌ در بازار سکه و طلا
نماد برتر- به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، در طول یک هفته اخیر بازار سکه و طلا داخلی، علاوه بر کاهش حدود ۸۰ دلاری هر اونس جهانی، در داخل نیز همچنان تاثیر نوسانات کاهشی نرخ ارز مشهود بوده است که سبب شده قیمت سکه در طول یک هفته اخیر کاهشی ۸۰۰ هزار تومانی داشته باشد.
انتظاری که امروز از روند قیمت ها در بازارها میر‌ود
نماد برتر- افت قیمت ممکن است در سایر بازارهای رقیب سهام ادامه داشته باشد. شاخص کل بورس اما بیشترین نگاه‌ها را به تحولات بازار ارز دارد که می‌تواند سناریوهای بعدی سرمایه گذاران را تغییر دهد.
درخواست بودجه ۲۸۴ میلیاردی برای مهمترین و بزرگترین ذخایر زغال‌سنگ
نماد برتر- انجمن زغال سنگ با ارسال نامه ای به وزارت صنعت خواستار تخصیص بودجه ۲۸۴ میلیارد تومانی ایمیدرو در تامین امکانات زیربنائی مهمترین و بزرگترین ذخایر زغال‌سنگ طبس شد.
افت‌وخیز ۲ میلیون تومانی سکه در یک هفته
اسکات شفیلد، مدیر اجرایی شرکت پایونیر نچرال ریسورسز در تحلیلی از اوضاع جاری گفت بازگشت آمریکا به برجام تحت یک رئیس جمهور دموکرات، باعث نگرانی فوری برای بازار جهانی نفت نخواهد شد.
دلار با ریزش ۲۸۵۰ تومانی به ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید / سکه ۱۲.۹ میلیون
نماد برتر- قیمت دلار امروز در بازار ارز ایران به دلیل افزایش شانس جو بایدن با ریزش ۲۸۵۰ تومانی به ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید و سکه طرح جدید هم به ۱۲.۹ میلیون تومان عقب نشینی کرد.
صاحبخانه ها همکاری نمی کنند
نماد برتر- روند کند خوداظهاری مالکان، تفکیک قائل نشدن بین واحدهای معمولی با آپارتمانهای لوکس و کمبود طرحهای تشویقی برای سازندگان از جمله ضعفهای قانون مالیات بر خانه های خالی است.
جزئیات آزادسازی قیمت خودرو / دولت از زیان خودروسازان زیان نمی‌کند
نماد برتر- دبیرانجمن صنایع همگن نیرومحرکه با اشاره به اینکه دولت از زیان خودروسازان، زیان نمی‌کند ، جزییاتی از طرح جدید قیمت گذاری خودرو را اعلام کرد.
آغاز پیش فروش اینترنتی ۹ محصول سایپا از ساعت ۱۴ امروز
نماد برتر- طرح جدید پیش فروش اینترنتی ۹ محصول سایپا ویژه آبان ماه از ساعت ۱۴ امروز به مدت سه روز کاری با موعد تحویل در اردیبهشت و تابستان سال ۱۴۰۰ آغاز می شود.
چرا بسیاری امیدوار به بهبود بازار هستند
نماد برتر- فعالان بازار امیدوارند از امروز روند شاخص کل مسیر روبه بهبود به خود بگیرد اما احتمال دیگری هم میرود که شاخص کل از کانال یک میلیونو 300 هزار واخد هم از دست برود.
حباب سکه به ۹۰۰ هزار تومان رسید
نماد برتر- به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم افزایش حدود ۱۷ دلاری نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی در طول هفته اخیر، به دلیل باز شدن کانال‌های عرضه ارز و کاهش نرخ آن در داخل، سکه و طلا نیز روند نزولی در قیمت‌ها پیش گرفته و حباب سکه را تا ۹۰۰ هزار تومان کاهش داده است. این در حالی است که حباب سکه تا دو میلیون تومان نیز پیش رفته بود.