07:16 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ضا رحمانی

رونمایی از اپلیکیشن اعلام روزانه قیمت‌ها
پایگاه خبری راد: وزیر صمت با اشاره به موضوع افزایش قیمت‌ها گفت: باید بپذیریم افزایش قیمت‌های صورت گفته در کشور به دلایل متعددی بوده که گاهی از دست ما نیز خارج بوده است. به طور مثال در بحث افزایش قیمت ماکارونی، ما شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی بودیم که در نهایت ۶۸ درصد افزایش قیمت از سوی سازمان حمایت پذیرفته شد.
بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو در هیأت عالی نظارت مجمع
پایگاه خبری راد: جلسه هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی با حضور تمام اعضا تشکیل و طرح ساماندهی بازار خودرو بررسی شد.
به نسبت کاهش قیمت ارز، کالاها باید ارزان شوند
پایگاه خبری راد: وزیر کشور با اشاره به اینکه قیمت ارز در ۱۰ روز گذشته روندی کاهشی داشته است، گفت: اکنون که ارز روند کاهشی دارد به همان نسبت قیمت کالاها باید کاهش یابند.
رحمانی فضلی: 50 درصد درآمد خانوار صرف مسکن می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر کشور با بیان اینکه ۵۰ درصد درآمد خانوار صرف مسکن می‌شود، گفت: مشکلات مسکن مستقیماً روی دوش مردمی است که فاقد مسکن هستند.
راه نجات اقتصاد، توسعه صادرات غیرنفتی است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تحارت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه صادرات غیر نفتی، از بخش "صادرات" در کنار برنامه "نهضت ساخت داخل" به عنوان برنامه محوری "رونق تولید" یاد کرد.
حمایت از صادرات‌کنندگان در حد حرف نماند
پایگاه خبری راد: به گفته رئیس انجمن صادرکنندگان سرب و روی ایران، همکاری و حمایت وزارت صمت برای افزایش صادرات در حوزه صنایع معدنی رویکردی بسیار کارآمد و مفید است اما به شرط آن که عملی نیز شود و بهتر است که به رفع موانع صادراتی به شیوه‌های دیگر پرداخت.
شکر خام بیشتر از حد نیاز در انبارها موجود است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شکر خام بیش‌تر از حد نیاز سال در انبارها موجود است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.
ممنوعیت صادرات پیاز و سیب‌زمینی لغو شد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد که ممنوعیت صادرات پیاز و سیب زمینی لغو شده است.
وزیر کشور: مشکلات را بیش از آنچه هست نشان ندهیم
پایگاه خبری راد: بیست و سومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، شامگاه دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در وزارت کشور برگزار شد.
توضیح علت گرانی ماکارونی و تن ماهی توسط رحمانی در کمیسیون صنایع
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: افزایش نرخ خرید تضمینی گندم علت گرانی ماکارونی و کاهش واردات ماهی و افزایش قیمت ورق قوطی کنسرو ماهی علت گرانی تن ماهی توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام شد.
توضیح وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو و چند کالای دیگر
وزیر صنعت درباره کوپنی شدن کالاها، گفت: نظر بنده این است که کالاهایی که با ارز دولتی می آید باید مطمئن شویم به دست مصرف کننده می رسد. در گذشته نشان داده شد در برخی موارد این اطمینان وجود نداشته است، مانند موضوع گوشت که دیدیم چه اتفاقی افتاد.
روزانه هزاران هشتگ برای به هم ریختن بازار خودرو ایجاد می‌کنند
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت راهکار مقابله با تحریم‌ها را تسهیل امور و اعتماد به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالاهایی که ظرفیت بحران‌سازی دارند، ایجاد می‌کند تا فضا را به هم بریزد.
باید بساط دلالان جمع شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فساد، هر صنعتی را از بین می‌برد بر ضرورت مبارزه با این پدیده تاکید کرد و از دستگاه‌های نظارتی خواست که بساط دلالان را جمع کنند.
 اجازه ندهید کالای کشاورزی و صنعتی ایران به نام دیگر کشورها عرضه شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم پاوه در مجلس خطاب به وزیر کشور خواستار بازگشایی تبادلات مرزی کولبران شد و افزود: چرا اجازه می‌دهید سایر کشورها جای ما را در مبادلات مرزی بگیرند و کالاهای کشاورزی و صنعتی ایرانی را به نام خودشان به بازارهای جهانی عرضه کنند؟
تاکید وزیر صنعت بر رفع موانع تجارت با پاکستان
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و صنعت، با تاکید بر گسترش مناسبات تجاری، خواهان رفع موانع تجارت بین دو کشور شد.