01:54 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق های با درآمد ثابت

سبقت صندوق ها از شاخص کل بورس
نماد برتر- بورس تهران در حالی نیمه نخست سال ۹۹ را با ثبت بازدهی ۲۲۲ درصدی سپری کرد که در این میان برخی از صندوق های سرمایه گذاری، با عملکرد درخشان خود توانستند از نماگر اصلی بازار سبقت گیرند و بازدهی به مراتب بهتری را به نمایش گذارند. به طوری که در این راستا سوددهی این صندوق ها تا محدوده بیش از ۲۷۰ درصد پیش رفت.
راه‌های تقویت بازار سهام و سهامداران در شرایط فعلی
نماد برتر- تحلیلگر قدیمی بازار سرمایه با پیش بینی روند صعودی میان مدت و بلندمدت برای بورس، رمز سود بردن از این بازار را ایجاد چشم انداز بلندمدت برای سهامداران عنوان کرد.
تصمیمات کوتاه مدت دردسرساز بورسی
نماد برتر- شاید زمانی که وزارت نفت مخالفت خود با عرضه پالایشی یکم که باقی مانده سهام دولت در چهار پالایشگاه است را اعلام کرد، هرگز گمان نمی کرد که حرکت دومینووار نزول شاخص را آغاز کرده است؛ اتفاقی که در ابتدا باعث ریزش سهم های پالایشی و به تبع آن انواع سهم های کوچک و بزرگ بود و تصمیمات کوچک و بزرگی که برای بازگرداندن تعادل به بازار گرفته شد، تقریبا اثرگذار نبود. موضعی که یک تحلیلگر بازار سرمایه نیز به آن اشاره و از عدم هماهنگی در تصمیم گیری در دولت انتقاد کرد.
فروش سهام در موقعیت فعلی توجیه منطقی ندارد
نماد برتر- پیش بینی شاخص های بازار سهام به دلیل تاثیرگذاری متغیرهای متنوع بر روند آن کاملاً مبتنی بر پیش بینی روند آن متغیرها است؛ لذا، اتفاق نظر در خصوص روند آتی شاخص سهام در میان تحلیل گران وجود ندارد.
در صندوق‌های با درآمد ثابت، فروش سهام منطقی نیست
در صندوق‌های با درآمد ثابت، فروش سهام به دلیل ابطال، کاملا غیر منطقی و غیرحرفه‌ای است؛ به فرض انجام این کار نیز با در نظر گرفتن بخش ۵ درصدی سهام در مقابل سهم ۹۵ درصدی بخش نقدی منابع صندوق، اثری در ریزش اخیر بازار نداشته است.
روش‌های تامین مالی از بورس/ انتشار ۵۳ هزار میلیارد تومان اوراق در ۴ ماه امسال
نماد برتر- فرهنگ حسینی، روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه را تشریح کرد و گفت: حجم اوراق مالی منتشره در بازار سرمایه در چهار ماه اول سال ۱۳۹۹ بیش از ۵۳ هزار میلیارد تومان بوده است.
صفحه قبل | صفحه بعد